Naurettavan useita eri topicceja samasta asiasta!

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Naurettavan useita eri topicceja samasta asiasta!

Viesti Kirjoittaja B-Na »

Siis mitä perkelettä, toihan on ihan hanurista että noita bongaus ja myyntitopicceja on joka helvetin sormelle. Turhaa vouhotusta ja todella tyhmä idea ylläpidolta, nyt menee taas hyvää tilaa näytöltä kun jokaiselle bongaukselle on oma topiccinsa. Joku roti tolla sticky-politiikallakin tulee olla. Kohta ensimmäinen sivu on pelkästään niille ja seuraavalle sivulle voi sit ehkä jo päästä kattelemaan muutakin.

Kas kun ei ole jokaiselle opelmallille omaa bongaus- ja myyntitopiccia..

Eiks tästä olis voinu äänestää ennenkuin ruvetaan mielivaltaisesti terrorisoimaan toimivaa systeemiä?

All hail modet, prkl!!

:evil: :evil: :evil:
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Mun idea, kun on jo pitkään häirinnyt kun nuo 2 bongausketjua ovat jo sangen pitkiä... ja molemmat ovat melkoista sillisalaattia kun toinen sisältää kaikki myyntibongaukset ja toinen kaikki liikennebongaukset. Nyt Opelien bongaukset sekä myynnissä että liikenteessä ovat Opel-keskustelu-alueella, muiden kulkineiden bongaukset yleisellä puolella juttu- ja netistä löydettyä-alueella. Samaten liikennekeskustelu on aika erilaista kuin samassa ketjussa ollut mielenkiintoisten autojen bongailu. Otan täyden vastuun tuosta muutoksesta, eli minua saa moittia jos jako ei miellytä... :D
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

ata kirjoitti:Mun idea, kun on jo pitkään häirinnyt kun nuo 2 bongausketjua ovat jo sangen pitkiä... ja molemmat ovat melkoista sillisalaattia kun toinen sisältää kaikki myyntibongaukset ja toinen kaikki liikennebongaukset. Nyt Opelien bongaukset sekä myynnissä että liikenteessä ovat Opel-keskustelu-alueella, muiden kulkineiden bongaukset yleisellä puolella juttu- ja netistä löydettyä-alueella. Samaten liikennekeskustelu on aika erilaista kuin samassa ketjussa ollut mielenkiintoisten autojen bongailu. Otan täyden vastuun tuosta muutoksesta, eli minua saa moittia jos jako ei miellytä... :D
Näin arvelinkin.. :roll:
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Naurettavan useita eri topicceja samasta asiasta!

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

B-Na kirjoitti:Siis mitä perkelettä, toihan on ihan hanurista että noita bongaus ja myyntitopicceja on joka helvetin sormelle. Turhaa vouhotusta ja todella tyhmä idea ylläpidolta, nyt menee taas hyvää tilaa näytöltä kun jokaiselle bongaukselle on oma topiccinsa. Joku roti tolla sticky-politiikallakin tulee olla. Kohta ensimmäinen sivu on pelkästään niille ja seuraavalle sivulle voi sit ehkä jo päästä kattelemaan muutakin.

Kas kun ei ole jokaiselle opelmallille omaa bongaus- ja myyntitopiccia..

Eiks tästä olis voinu äänestää ennenkuin ruvetaan mielivaltaisesti terrorisoimaan toimivaa systeemiä?

All hail modet, prkl!!

:evil: :evil: :evil:
aamen!

Huono ratkaisu _minusta_. Varsinkin kun nyt on noi bongausketjut ihan eri alueilla niin tuntuu turhauttavalta.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Niin no minun mielestäni noissa vanhoissa topiceissa oli naurettavan paljon eri asiaa saman topicin alla... että se on vähän miltä kannalta asiaa katsoo. Mutta tässä asiassa vain minun mielipiteeni ratkaisee... :D :P
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

ata kirjoitti:Niin no minun mielestäni noissa vanhoissa topiceissa oli naurettavan paljon eri asiaa saman topicin alla... että se on vähän miltä kannalta asiaa katsoo. Mutta tässä asiassa vain minun mielipiteeni ratkaisee... :D :P
Se on demokratiaa se :-)

No samapa tuo mulle. Periaatteesta pitää aina tingata vastaan :-D

Siirrä edes noi bongausketjut takaisin saman(vitsejä jne) alueen alle niin on hyvä.
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Vanha systeemi oli meikäläisenki mielestä parempi. Mukavampi lueskella samasta bongaus/myyntitopicista mitä erikoista ihmiset oli bongaillu liikenteessä tai mitä oli nettiautossa myynnissä, oli se sitten ooppeli, skoda, rekka tai lentokone.
Eikös noi muutenki olleet vähän tollasia "rentoja" topicceja missä pystyi jauhamaan että kenen se ja se oli, ja näkikös muut sitä ja tätä. Noh, olkoot :)
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Vitsiketjukin on jo paisunut liikaa,mites olis jaottelu autoilu-,puujalka-,blondi-,neekeri-,anoppi- yms. vitseihin? :wink:
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Jotkut on koko ajan vaatimassa ties mitä turhanpäiväisyyksiä lisäalueita ym. ja sitten jostain viestiketjun jakamisestakin on tällainen poru... eli jos EI muuteta mitään niin kauhea poru ja jos muutetaan jotain pientä vähän niin siitäkin on kauhea poru...

byääh, en saa bongata ooppeleita ja skoodia samassa ketjussa... tämä nyt on kuitenkin Opel-foorumi ja jos Opelit eivät kiinnosta itsessään, niin sillehän minä en voi mitään. Erikoisten Opelien bongaus myyntisaiteilta tai liikenteestä kun on sinänsä ihan mielenkiintoista, mutta niiden sotkeutuminen kaiken maailman muihin autoihin häiritsee. Tässä kun on kyse vielä ihan tavallisesta moderoinnista ilman mitään sensurointiakaan. Monilla foorumeilla on tapana jakaa pitkiä ketjuja kun niistä on tullut yksinkertaisesti niin pitkiä että hakukin vaikeutuu. Ketjun pituusennätysyritykset eivät ole mikään syy jatkaa ylipitkää sekavaa ketjua.
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

:no:
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Jube-setä
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jube-setä »

Johan on menny hifistelyks... :whack:
Astra F
Golf III
HD ratikka
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

Jumaliste et en meinannu löytää tota opelien myynti/bongaus ketjua mistään,tätä ketjua lukemalla se sitten löyty. nyt oon hetken noita lukenu ja kieltämättä tämä järjestelmä tuntuu paremmalta,hienot kulkuneuvot myynnissä ketjua lukiessani vitutti katsoa muita kuin opeleiden myynti ilmoituksia.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

vois nuo olla sentään samalla alueella, jos ne ei kerran mahdu samaan ketjuun. nyt saa pomppia alueelta toiselle. omasta mielestä menny tuo uudistus pieleen :no:
Todennäköisesti väärässä.
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

Helposti ne löytää kun käyttää tuota: http://www.opelclubfinland.fi/forum/sea ... d=newposts

Aina näkee uudet postaukset. :D

E: Tällainen lukko syö enemmän miestä

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight=
Hapa1982 kirjoitti: Eli mitä tulee mieleen edellisen käyttäjän avatarista?
Natsimodelurttinen kirjoitti: Porukka kertoo mitä on edellisellä avatarina, mutta ei arvostele, kuten otsikossa kysytään.
En näe tälle keskusteluarvoa, vaikka tässä ei mistään keskusteltukaan.
Suosittu aihe kuitenkin. Näin vaan yhden henkilön päätöksestä suljetaan, vaikka on vielä Vitsejä, juttuja ja netistä löydettyä -aiheen alla.
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Godwinin laki

Keskustelu on tältä osin päättynyt. :)
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Lukittu