Riketti kirjoitti:Ai ihan sinne THE kiltaan? Kun mä nyt tosissaan vedin mun hakemuksen takas, ni saatte kuitenkii siltikin valita mut, en pahota mieltä
Menee nyt vähä häsläämiseks, mut miten toi valitseminen tapahtuu? Voitteko valita siihen myös siis sellasen, joka ei oo hakemusta laittanu?
(Eli laitanko vielä kolmannen hakemuksen tulemaan... )
Valita voi tosiaan vain hakemuksen lähettäjistä,mutta katsotaan nyt mitä tuleman pitää.Jos siltä näyttää että ei oo parempaa tulijaa niin sitten infotaan sua ja eroat kakkoskillasta ja laitat taas hakemuksen THE kiltaan.
Jahas, pitäsköhän jotakuta Mafian pojista suostutella kiltaan (joo, niin varmaan). Jos joku niistä ois vaik ooppelimiehiä. Täällä on näköjään tappelu käynnissä kuka menee mihinkin.
OCF2 istuu sijalla 149. Ei muuta kuin laittakaa hakemuksia tulemaa, niin päästään suossa ylöspäin...
Mites Johnny, laitanko tästä kakkoskillasta oman topicin vai poristaanko molempien kiltojen kaikki asiat tässä topicissa? Juttu tulee paisumaan mutta viestien seuraaminen olisi mielestäni silti helpompaa, jos ei tarvitse kahden ketjun välillä pomppia. Ajatuksia?
E: Jos ei ykköskiltaan sopivaa hakijaa löydy, niin voisihan tuon homman tehdä kuten ehdotit eli lakkautan tuon killan ja joku uusista perustaisi sen uudestaan??? En vain tullut ajatelleeksi tuota hommaa loppuun asti, kun tuon kakkoskillan perustin
Kyllä munkin mielestä helpompaa on jos kaikki on tässä yhdessä topikissa.
Katellaan nyt tää viikko vaikka loppuun ilmaantuuko ketään, eihän tässä hevosen selässä olla.
Jos ei nävy niin tehdään sitte niin.
Ja jos ei tunnu porukkaa tuo kilta kiinnostavan niin turhaan nämä jo siellä olevet laittaa rahaa killan kassaan jotta saisi päivitettyä kiltarakennusta....
Eli varmaan kannattanee viimeistään ensiviikon alussa katsoa miten tehdään!
Jartsu kirjoitti:Ja jos ei tunnu porukkaa tuo kilta kiinnostavan niin turhaan nämä jo siellä olevet laittaa rahaa killan kassaan jotta saisi päivitettyä kiltarakennusta....
Eli varmaan kannattanee viimeistään ensiviikon alussa katsoa miten tehdään!
Juu, teemme näin. Onneksi vielä tässä vaiheessa itse olen eniten takkiin ottavana osapuolena noita dubloneja ajatellen
Kassassa on sen verran rahaa, että saisin välittömästi vielä 3 paikkaa lisää (jo vapaana olevien 3 paikan lisäksi), jos porukalla kiinnostusta riittää. Eli kiltaan voi laittaa hakemuksia (mutta älkää laittako rahaa) ja katsotaan tosiaan ensi viikon alussa mikä on tilanne...