Vectra B1 *white dream*MYYTY
Jätin tarkoituksella nuo mustat osat maalaamatta, ei vaan omaan silmään sovi valkoisena.squealer kirjoitti:Komea on peli! Sopii valkoinen väri todella hyvinVielä puskurien mustat osat valkoisiksi niin se on siinä
edit: minkä valmistajan noi pakoputken päät muuten on?
Ja helppojan ne nyt olisi vielä maalata kun maaliakin on jäljellä (kaikki osat maalattu itse) mutta pääasia että omaa silmää miellyttää eikö?
Niin ja putkenpäät ovat merkkiä OBA, niitä on ilmeisesti saanut joskus metro autosta lisävarusteena?
Toinen pää oli autossa kun ostin ja toisen bongasin käytettynä...
Juurikin niinJay_S kirjoitti:Jätin tarkoituksella nuo mustat osat maalaamatta, ei vaan omaan silmään sovi valkoisena.squealer kirjoitti:Komea on peli! Sopii valkoinen väri todella hyvinVielä puskurien mustat osat valkoisiksi niin se on siinä
edit: minkä valmistajan noi pakoputken päät muuten on?
Ja helppojan ne nyt olisi vielä maalata kun maaliakin on jäljellä (kaikki osat maalattu itse) mutta pääasia että omaa silmää miellyttää eikö?
Juurikin niiden aukkojen kohdalta jää kantamaan jolloin ei mene paikalleen. Lopulta päädyin yhdistelmään rälläkkä ja lasikuitu. Ei ehkä helpoin vaihtoehto mutta ompa nyt kiinni.star´a kirjoitti:mistäpäin sulla ei tuo lippa istunu? itellä noista aukkojen kohilta ahistaa.en tiiä mitä tuollekki keksis....
Samalla sai vähän kuituhommia ja maalausta opetella kun kaikki hoidin itse (maalannut olen tosin ruiskulla aiemminkin).
Tekemällä sitä oppii
Ihan itse tuota olen koneella vahaillut. Pesuaineena jtn turtlewaxia ja vahana korrekkia tai turtlewaxin tuotoksia.ose kirjoitti:Millä aineella oot pessy ja vahannu auton??vai ootko käyny myllyttään??On muuten kiiltävä pinta ei voi muuta sanoo.Pakko kysyy ku on autofixarina ollu menneisyydessä
Kertaakaan ei ole missään minun aikanani myllytetty vaikka pinta olikin aika huonossa kunnossa oston aikana. (oli seissyst ulkona ajamattomana)
Kyljet taisin viimeksi vahata ihan käsin turtlewaxin ptfc tjsp. vahalla.
juu juu. saas nähä miten tuon saa istumaan...ei huvittas alkaa maalaamaan koko puskuriaJay_S kirjoitti:Juurikin niiden aukkojen kohdalta jää kantamaan jolloin ei mene paikalleen. Lopulta päädyin yhdistelmään rälläkkä ja lasikuitu. Ei ehkä helpoin vaihtoehto mutta ompa nyt kiinni.star´a kirjoitti:mistäpäin sulla ei tuo lippa istunu? itellä noista aukkojen kohilta ahistaa.en tiiä mitä tuollekki keksis....
Samalla sai vähän kuituhommia ja maalausta opetella kun kaikki hoidin itse (maalannut olen tosin ruiskulla aiemminkin).
Tekemällä sitä oppii
Noniin nyt on taas edistytty vähän hifipuolella.
Eteen asennettu autostudion 2-tie erkkasatsi ja sitä pyörittää vanha subien pioneer vahvistin.
Subeille hommasin uuden vaffi blaupunktin mallistosta.
Kuvia noista nyt on melko turha ottaa kun muuta eroa ei ovissa näy kuin diskantit jotka on upotettuina vakiopaikoille. Uudet soviterenkaatkin tein jotta istuu hyvin ovipahvin kanssa, lisäksi etuovet saivat bitumikäsittelyn.
Ihan hyvin tuntuu soivan, pitää vielä yksi rca hakea lisää ja vetää soittimelta konttiin.
Ja ilmeisesti etuvalotkin ovat tulossa Saksasta jo Suomeen päin eli kenties kohta on autossa jo valotkin vanhojen myrskylyhtyjen paikalle.
Xenoneita tekis mieli kylläkin, kerkesi tuo foorumin kimppatilaus valua ohi suun joten täytyy tarkkailla vähän paremmin jos joskus uusi lähtisi. Eipä muuta tänään, taidan mennä telkkua kattomaan!
Eteen asennettu autostudion 2-tie erkkasatsi ja sitä pyörittää vanha subien pioneer vahvistin.
Subeille hommasin uuden vaffi blaupunktin mallistosta.
Kuvia noista nyt on melko turha ottaa kun muuta eroa ei ovissa näy kuin diskantit jotka on upotettuina vakiopaikoille. Uudet soviterenkaatkin tein jotta istuu hyvin ovipahvin kanssa, lisäksi etuovet saivat bitumikäsittelyn.
Ihan hyvin tuntuu soivan, pitää vielä yksi rca hakea lisää ja vetää soittimelta konttiin.
Ja ilmeisesti etuvalotkin ovat tulossa Saksasta jo Suomeen päin eli kenties kohta on autossa jo valotkin vanhojen myrskylyhtyjen paikalle.
Xenoneita tekis mieli kylläkin, kerkesi tuo foorumin kimppatilaus valua ohi suun joten täytyy tarkkailla vähän paremmin jos joskus uusi lähtisi. Eipä muuta tänään, taidan mennä telkkua kattomaan!