Miksi juuri Opel?
Tyypillinen vastaus: 2.8T sai riittävän ison auton ja 50% lisää tehoa ja vääntöä A4 1.8T:n jälkeen- melko tarkkaan samalla hinnalla (johon olen vetänyt about-rajan mitä viitsii autoilustaan kuussa maksaa (verotusarvona)).
Jos rehellisiä ollaan, taitaa reilun vuoden päästä, vaihdon ollessa edessä, kääntyä katse takaisin VAG-Gruppeen.
Jos rehellisiä ollaan, taitaa reilun vuoden päästä, vaihdon ollessa edessä, kääntyä katse takaisin VAG-Gruppeen.
No mä ostin siksi ooppelin kun tuo b-veccu on tosi hienon näköinen varsinkin farkku,ja tuossa hintaluokassa mitä etin niin ei ollut paljoa vaihtoehtoja,kun tuo ilmastointi oli ehdoton,ja japanilaista en enään halunnut ja noi susivuoren tuotokset ei kiinnosta pätkääkään.On tää mun tähänastisista autoista paras,tyytyväinen olen tähänasti ollut.

Miestä voin syyttää kyllä ihan täysin, se on pooppelifani.
Mulle auton merkillä ei ole ollut mitään merkitystä, mutta sen pitää toimia ja miellyttää silmää.
Meidän kolmesta autosta kaksi miellyttää silmääni, yksi ei, mutta se toimii kuitenkin, joten annetaan anteeksi, kunhan minun ei tartte sillä ajaa.
Meidän kolmesta autosta kaksi miellyttää silmääni, yksi ei, mutta se toimii kuitenkin, joten annetaan anteeksi, kunhan minun ei tartte sillä ajaa.
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Nokun opelistella on näin hieno foorumi, missä kohtalonveljet voivat purkaa tuntojaan kulkineiden jätettyä tielle
Halpa hinta, halvat varaosat
paljon ruostetta => auto kevenee ja ikäänkuin virittyy itsestään (teho/painosuhde paranee)
... oikea syy lienee tuo hinta ja se että sillä sai aikoinaan ison takavedon.
Halpa hinta, halvat varaosat
paljon ruostetta => auto kevenee ja ikäänkuin virittyy itsestään (teho/painosuhde paranee)
... oikea syy lienee tuo hinta ja se että sillä sai aikoinaan ison takavedon.
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
Hinta vs. muotoilu, varusteet ja tilat. Lisäksi se, että edelliset opeliksi ovat palvelleet kivasti 
Kuvausta ja arttia: juhakarjalainen.com
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
Ihan sulaa hulluutta... Coupe-nisti kun on, ja 90-luvun lapsi, niin hintahaitariin sopivat vaihtoehdot oli aika pitkälle Calibra/Celica/Corrado,
voitti sit varmaan lopulta siksi että isovanhempien mökin huussissa moisen juliste kummitteli... Onhan tää kiva värkättävä ollut, eikä tule kyllä mieleen että ooppelilla olis kertaakaan tielle jäänyt.
Autoa hommatessa on yleinen tyylikkyys minulla se keskeisin valintaperuste. Käytännöllisyys, taloudellisuus ynnä muut sellaiset asiat tulevat vasta kauempana.
Opel on yksinkertaisesti tyylikäs peli, siitä se ei muutu miksikään. Ja onhan se toki saksalaista laatutyötä ja käynnistyy hyvin, ainakin nuo vanhemmat Kadetit.
Opel on yksinkertaisesti tyylikäs peli, siitä se ei muutu miksikään. Ja onhan se toki saksalaista laatutyötä ja käynnistyy hyvin, ainakin nuo vanhemmat Kadetit.
-81 Kadett Super 1,2 N 2-ov
-84 Corsa TR 1,3 S 2-ov
-84 Corsa TR 1,3 S 2-ov
Neljä vuotta sitten oli hankittava vaimolle joku automaattivaihteinen n. 8000€ auto. Itellä oli ollut jo 6 vuotta vähän ajettu -96 MB C 180 keppivaihteella. Päädyin sitten 8000€:n opel Vectra -96 aj. 70tkm. Hain sen Espooseen Mazda-liikkeestä Turuust. Vaimo ei sitten oikein autoa tarvinnutkaan, oli vain innoissaan kun oli just kortin saanut. No, jompikumpi myyntiin vaan. Oli Vectra niin paljon parempi ajaa ja muutenkin näppärämpi, että luovuin Mesestä ja aloin Opelistiksi. En ole katunut. Mittarissa 130tkm ja muutaman puslan ja pakoputken olen vaihtanut, mitä nyt normaalit huollot tehty. Taitaa olla seuraavakin auto Opel Vectra, mielessä ollut C 3.2. Saksasta haettuna "kaikilla herkuilla" veroineen kuluineen alle 20k€ liikenteeseen, tällä hetkellä.