Pilaa toisen toivomus -peli
Toiveesi toteutukoot ; sinä saat sen ensimmäisen tuotantomallin. Harmillista vain että Opelilla ovat jättäneet aprillipilan sähköisen kaasuläpän ohjaukseen ; menehtynet Guinnesin-ennätyskirjan tasoisesti ruuhkassa.
Itse toivoisin lottovoittoa (7-oikein), 3 päivästä työviikkoa ja pillua.
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
jetta mk6 1.2tsi 140/220
repsa kirjoitti:Toiveesi toteutukoot ; sinä saat sen ensimmäisen tuotantomallin. Harmillista vain että Opelilla ovat jättäneet aprillipilan sähköisen kaasuläpän ohjaukseen ; menehtynet Guinnesin-ennätyskirjan tasoisesti ruuhkassa.
Toiveesi toteutuu; harmi vaan että sen voittaa samalla arvontakierroksella myös 400 000 muuta suomalaista ja osuutesi voitosta on 5 euron luokkaa. 3 päiväiseen työviikkoon joudut sen takia, koska Madi viritti Calibransa menemään niin lujaa, että se sinkoutui kuuhun varttimaililla ja kuu alkoi kiertämään sen Woimasta yli puolet nopeammin. joten kuukausi lyheni ~13 päivään. Ja se pillu touhu... ei tässä tartte olla ees näppärä, kun pitää todeta että se pillu jota saat, muistuttaa lähinnä korvasientä koska yhdessä Madin tuomassa kuukivessä oli 'hyvin harvinainen' Jupiterilainen turbokuppa.
Ja minun toiveeni? Hmm... Voisin itse toivoa paljon rahaa jolla olisi myös sitä ostovoimaa eikä mitään devalvoitua ex-liiraa yms. Myöskin joku voisi tulla tekemään hyväntekeväisyytenä Calibrani kuntoon.
Ex - Opel Calibra C20LET FWD -92 0-402m 14s / 177km/h, 0-1609m 231km/h
Opel Vectra C 2.8t
Opel Vectra C 2.8t
Toiveesi toteutukoon, tililläsi on 20 miljoonaa euroa. Harmi vain että fbi jäädyttää tilisi määrättämäksi ajaksi ihmiskauppa epäilyn vuoksi. Lopulta saat syytteenkin ja vietät 40 vuotta vankilassa, kuollen lopulta suihkussa liukastumiseen. Calibrakin tulee kuntoon, Ceimo ja madi fiksaavat sen, ainut vain että viimeisenä iltana ennen vankilaan joutumista viet sen ajelulle ja ensimmäisessä kaarteessa vesijohtoputki antaa periksi ja työntyy katosta läpi sekä samalla keimon kadonnut kiintoavain löytyy konehuoneesta holsetin sisältä.Mixu_N kirjoitti: Ja minun toiveeni? Hmm... Voisin itse toivoa paljon rahaa jolla olisi myös sitä ostovoimaa eikä mitään devalvoitua ex-liiraa yms. Myöskin joku voisi tulla tekemään hyväntekeväisyytenä Calibrani kuntoon.
Minä toivon Ceimolle paljon kalaonnea.

Hilirimpsis ja toiveesi toteutuu. Ceimo Won Wirittäjällä on hyvää kalaonnea, sillä kyllähän meressä kaloja riittää. Pahaksi onneksi Ceimo istuu rehevöityneen Näsijärven rannalla ja eihän vähähappisessa sisävesilätäkössä uiskentele muuta kuin pöhöttyneitä Ruutanoita ja planktonia.
Minä taasen toivon löytäväni aamulla ehjän sukkaparin joka pysyy ehjänä vielä jalkaan sijoittamisen aikana.
Minä taasen toivon löytäväni aamulla ehjän sukkaparin joka pysyy ehjänä vielä jalkaan sijoittamisen aikana.
JEEEEEEEEEEEEE!
Toiveesi toteutuu, mutta et huomaakaan että housusi ovat persiistä ratkenneet etkä huomaa sitä. Koko päivän vilkuttelet kasseja. Luulet vaan että tytöt tirskuu kun oot niin hyvännäkönen.Keme kirjoitti:Minä taasen toivon löytäväni aamulla ehjän sukkaparin joka pysyy ehjänä vielä jalkaan sijoittamisen aikana.
Toivoisin, että kun avaan joulupakettini, siellä on upea Barchetta, Fiat mieluusti mutta Ferrarikin käy.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
toiveesi toteutuu mutta loppu elämäsi onkin yhtä vitutusta ja vastoinkäymisten summaa..mannion kirjoitti:Toiveesi toteutuu, mutta auto on Hotwheelsin pikkuauto, josta puuttuu rengas.mimmix kirjoitti: Toivoisin, että kun avaan joulupakettini, siellä on upea Barchetta, Fiat mieluusti mutta Ferrarikin käy.
Toivon että huomenna ei mikään asia vituttaisi
toivon ettei tulis ikinä talvea vaan kelit pysyisivät kauniina ja siedettävinä ympäri vuoden.
Toteutettu, kiusaaminen loppui, mutta päätit vaihtaa bimmeriin ja kiusaus jatkuu.unique kirjoitti:Toiveesi toteutuu, mutta sinä sairastut etkä pääse nauttimaan näistä hienoista keleistä vaan joudut makaamaan sairaalassa. Ikkunattomassa huoneessa.
Toivon että..ööh..toivon että..Ooppelimiehiä ei aina kiusattais
Toivon, että en nyppisi munakarvojani ja pureskelisi niitä hermostuksissani.

Toiveesi toteutuu, seuraavan kerran nypitkin lerssiäs ja järsit sitä kuin koira konsanaan kun luulet sitä munan karvaksi
( oot muuten aika notkea kaveri tai sitten sulla on ihan hirveä pöheikkö
)
Toivon että tänään menisi töissä kaikki päin persettä ja sitä ennen tulisi akan kanssa kunnon riita ja joku polttais omegan tuohon pihaan ja kansan edustajat joutuis 10 vuoden työsulkuun
Toivon että tänään menisi töissä kaikki päin persettä ja sitä ennen tulisi akan kanssa kunnon riita ja joku polttais omegan tuohon pihaan ja kansan edustajat joutuis 10 vuoden työsulkuun
Toiveesi toteutuu, mutta pomosi huomaa että olet hyvä työn tekijä ja hän päättää jäädä eläkkeelle ja nostaa sinut yrityksen johtoon. Riita akkasi kanssa, onkin pelkkää sovinnon tekemistä koko yön ajan. Ja lähtiessäsi huomaat että omegaasi on vaihtunut matzelin virittämä 4 litrainen tuplaturbo tekniikka, eikä ulkoasussakaan ole valittamista. Toki kansanedustajien palkkaa nostetaan parilla miljarrrdilla.veikka81 kirjoitti:Toivon että tänään menisi töissä kaikki päin persettä ja sitä ennen tulisi akan kanssa kunnon riita ja joku polttais omegan tuohon pihaan ja kansan edustajat joutuis 10 vuoden työsulkuun
Minä taasen toivon että ikkunoiden kalvotus saataisiin tehtyä kunnialla.
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2