Niksu kirjoitti:vanteet ja renkaat on jo kyllä sen verran leveet että mahtuu edessä just pyörimään ja takana raapii jo aika hyvin Nyt on päällä tosiaan nuo 235/45 R17 kumet.
Niin no, eihän se germanlookki sitä tarkoita että kunhan renkaat raapii kaariin. Ehkäpä niitä kaaria pitäisi levittää.
vectraaa kirjoitti:no sithän pitää hommata paljo leveemät vandeet ja oikein kapeet nahkat venyttää niihin ja sit coiloverit ja tontittaa kunnolla! sithän se ois oikein saksalookkeri
Juuri näin.
Kyllä mulla tulee "saksalookista" mieleen lähinnä jokin tämän kaltainen
Tietysti vielä järjetön määrä airbrush maalauksia "koristamaan" joka paikkaa
Niksu kirjoitti:aivan, olenko sitten sanonut jossain vaiheessa että se on jo "saksalookki" EN. Siitä on siis tulossa sellanen. Kannattaisi lukea tekstit alusta asti
Alusta astihan ne on luettukin :p
No joo.. Ei takerruta pikku seikkoihin. Kaiken kaikkiaan ihan siistin näköinen Vectra, väri sopii hyvin ja nuo uudet vanteet on paljon fiksummat kuin ne edelliset Ootko muuten tarkkaillut minkä verran nuo 100W polttimot tuottavat lämpöä? Ettei vahingossa vain ala umpiot sulamaan
Niksu kirjoitti:mun mielestä noi ei hirveesti ees lämpiä pari kertaa oon kokeillu, ku itelläkin käväs mielessä et umpiot sulais
Itsellä oli 100w polttimot pitkissä kun auton ostin, kenties joskus on ollut pitkätkin. Enää ei ole
Umpiot ovat siis sulaneet ja haalistuneet niin että nyt on uudet valot tulossa...
Itse pistän kyllä mieluummin xenonit kuin 100W polttimot. Laittomat ne on kumminkin ja säästyypähän umpiot. Ainakaan tuliteriä umpiota en lähtisi 100W polttimolla käristämään.
hiukan päivitystä tähänkin, nyt tuli vaihdettua uusi kaasuläppäkotelo ja puhdistettua tuo kumikärsä + vapari.
Heti kun pääsin ajoon niin tuntu että nyt on paljon herkempi kaasu ja IHAN erillaiset imuäänet. Edellinen kaasuläppäkotelo oli niin paskassa että ahdisti koneen ilmansaantia.
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)