Mä en kestä tätä! Oi tätä tuskaa!!! Ja mä halusin vaan liityä kiltaan... Nyt mä kyllä lopetan pelaamisen.. No joo ei vaiteskaan vaan näyttipä tos et muilla aika paljon enemmän kunniaa niin nehän ne kuuluukin ottaa et pysyy/nousee sijoituksissa. Nooh kerätään täs ja katellaan myöhemmin.. Ja nyt laittakaa paljon lahjoituksia et me surkeammatkin voitais joskus päässä tohon über-kiltaan!
Lahjoituksia tulee kyllä suht hyvää tahtia mutta viilataan sen verran että alle 10 tasoset maksavat 500 dubloonia per viikko ja yli 10 tasoset 1000/viikko.
Johnny kirjoitti:Lahjoituksia tulee kyllä suht hyvää tahtia mutta viilataan sen verran että alle 10 tasoset maksavat 500 dubloonia per viikko ja yli 10 tasoset 1000/viikko.
Hmm... Mites sitten itse 10 tasoiset? 500 vai 1000?
kumimuumi kirjoitti:Eipä noi niin isoja rahoja ole, etteikö voisi sijottaa reilumman mukaan
Joo, no en mä sillä etteikö sitä itsekin laittais reilusti rahaa viikossa , mutta tuota sääntöä kannattaisi vähän tarkentaa että onko se 1000 viikossa taso 10 ja siitä ylöspäin vai miten.
Johnny kirjoitti:Lahjoituksia tulee kyllä suht hyvää tahtia mutta viilataan sen verran että alle 10 tasoset maksavat 500 dubloonia per viikko ja yli 10 tasoset 1000/viikko.
Hmm... Mites sitten itse 10 tasoiset? 500 vai 1000?
You got point there, eli taso 10 ja siitä ylöspäin niin 1000
joku vois hakata nimimerkin Richard. Molopää hakkas mut 2 kertaa ja vei kasakaupalla kultaa Kohta tulee lvl15 niin pääsen hakkaan sen ittekkin varmaan.