Calibra Irmscher ;p
Jotenkin tätä täytyy lukea jotenkin rivien välistä, vaikkei esittely omaa autoa koskekaan...?
Ja se EI ole mikään Catano-siipi, eikä ole koskaan ollutkaan. Taisin tuossa jo kerran senkin kirjoittaa. Se "Catano-siiven" nimellä kulkenut on kyllä saman tyylinen mutta about tuplasti isompi.
Ja se EI ole mikään Catano-siipi, eikä ole koskaan ollutkaan. Taisin tuossa jo kerran senkin kirjoittaa. Se "Catano-siiven" nimellä kulkenut on kyllä saman tyylinen mutta about tuplasti isompi.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
filtteri^^
- 'Senator'

"-pikkucatano puolalaista lasikuitua"
Eli sovitaanko vaikka, että se on minun antama hellittelynimi tuolle spoilerille.
Muodoiltaan matkii Catanoa ja on pienempi...loogista.
Ja malttakaa vielä tovi noiden projektikuvien kanssa, ne kyllä ilmestyy jahka saan toimivan nettiyhteyden uuteen asuntoon. Sen verran oon jopa lisää tehnyt auton eteen, että keksin mitä kautta alustavalojen johdot vedetään kabiinin puolelle ja minne kytkin sijoitetaan.
On muuten huvittavaa, kun en aiemmin meinannut päästä omaan pihaan telomatta puskureita tuolla autolla, ja nyt en pääse sieltä pois tuhoamatta jompaa kumpaa puskuria katukivetykseen
Toivottavasti saavat pian asvaltin valmiiksi. Maavaraa matalimmasta kohdasta n.7,5cm, eikä tuo mielestäni ole vielä edes matala auto. Ainakin kaupungilla näkee paljon matalampia autoja, mitenköhän mahtavat pärjätä...
Eli sovitaanko vaikka, että se on minun antama hellittelynimi tuolle spoilerille.
Ja malttakaa vielä tovi noiden projektikuvien kanssa, ne kyllä ilmestyy jahka saan toimivan nettiyhteyden uuteen asuntoon. Sen verran oon jopa lisää tehnyt auton eteen, että keksin mitä kautta alustavalojen johdot vedetään kabiinin puolelle ja minne kytkin sijoitetaan.
On muuten huvittavaa, kun en aiemmin meinannut päästä omaan pihaan telomatta puskureita tuolla autolla, ja nyt en pääse sieltä pois tuhoamatta jompaa kumpaa puskuria katukivetykseen
Toivottavasti saavat pian asvaltin valmiiksi. Maavaraa matalimmasta kohdasta n.7,5cm, eikä tuo mielestäni ole vielä edes matala auto. Ainakin kaupungilla näkee paljon matalampia autoja, mitenköhän mahtavat pärjätä...
No kun kerran omassa Calibrassanikin on samanmallinen siipi ja jos kerran se ei ole pieni eikä iso Catano niin eihän silloin sullakaan voi olla...rkr- kirjoitti:"-pikkucatano puolalaista lasikuitua"
Ja se Catano-korisarjan takasiipi on siis tuon takasiiven suurennettu versio, ei päinvastoin. Tuo on perus Rieger-takasiipi jollaisia tehdään lukuisiin eri automalleihin, ei pelkkään Calibraan.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Jaahas, taisin sut huomatakin.filtteri^^ kirjoitti:ihan nätinnäkönen livenä, mitä eilen näin kun poukkasit ilmeisesti tekusta valtaväylälle..tosiaan, tuli katottua enemmän tota Irmscher lätkää ku tietä..
ihan komia peli kyllä.
EDIT: paitsi et katanon saisit heivata jonnekkin....
Oon kyllä hieman samaa mieltä tuon takaspoilerin kanssa, mutta toisaalta suoraan takaa katsottaessa ilman takaspoileria tuo takapuskuri oli liian massiivisen näköinen. Sivusta taas huomattavasti hienompi ilman sitä. Jotenkin näytti nolostuneelta ja nöyrältä tuo auto takaapäin ilman spoileria. Ratkaisua helpotti vielä se, että reiät tuli tehtyä liian aikaisin takaluukkuun. Ja kerkesihän tuo spoileri vuoden päivät tallissa pyöriäkin, niin pakko se oli paikoilleen laittaa.
Aivan, niinhän tuo pienempi versio onkin tainnut olla ensin. Joskus muinoin vaan tuli ihmeteltyä täydellisen Catano-korisarjan omaavaa calibraa, niin tottakai siitä jäi mieleen "alkuperäisenä" tuo isompi spoileri. Oli se vaan niin erikoinen näky silloin. Samaa riegerin spoileriahan löytyy etenkin vanhemmista bemareista.ata kirjoitti:No kun kerran omassa Calibrassanikin on samanmallinen siipi ja jos kerran se ei ole pieni eikä iso Catano niin eihän silloin sullakaan voi olla...rkr- kirjoitti:"-pikkucatano puolalaista lasikuitua"
Ja se Catano-korisarjan takasiipi on siis tuon takasiiven suurennettu versio, ei päinvastoin. Tuo on perus Rieger-takasiipi jollaisia tehdään lukuisiin eri automalleihin, ei pelkkään Calibraan.
Kannattaa tälläsessä projektissa just takertua siihen millä nimellä jotain siipeä kutsuu HEI HALOO. Mitä tun väliä sillä on millä nimellä jotain siipeä kutsuu.
Ja asiaan. On todella nätin näköinen Calibra. Vanteet sopii kuin nenä päähän. Ainut että tontittaa sais ehkä aavistuksen lisää (oma mielipide). Hyvällä maulla kyllä rakennettu minun mielestä.
Ja asiaan. On todella nätin näköinen Calibra. Vanteet sopii kuin nenä päähän. Ainut että tontittaa sais ehkä aavistuksen lisää (oma mielipide). Hyvällä maulla kyllä rakennettu minun mielestä.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Noniin, nyt on alustavalojen katkasija vedetty kabiinin puolelle.
On kyllä härskin näkönen kun loistaa punaista valoa nuo etupuskurin aukot.
Lambdakin temppuili tuossa aikansa, mutta lähti pelaamaan kun käytti akunkenkää irti.
Mikä lie silläkin ollut, kun vikakoodia pukkasi.
Jos vaikka tällä viikolla saisi nuo projektikuvat laitettua nettiin, niitä kun on aikuisten oikeesti paljon
On kyllä härskin näkönen kun loistaa punaista valoa nuo etupuskurin aukot.
Lambdakin temppuili tuossa aikansa, mutta lähti pelaamaan kun käytti akunkenkää irti.
Mikä lie silläkin ollut, kun vikakoodia pukkasi.
Jos vaikka tällä viikolla saisi nuo projektikuvat laitettua nettiin, niitä kun on aikuisten oikeesti paljon
Nokkapyörät vaihdettu. Hyvin tuntuisi pelittävän ja vetää kyllä selkeästi paremmin läpi koko kierrosalueen. Etenkin alaväännön kasvaminen oli positiivinen yllätys. Imunokkaa säädettiin aikaisempaan 3 astetta ja pakonokkaa myöhemmälle 4 astetta. Katsotaan sitten joku päivä dynossa uudestaan, jos sinne saakka ikinä päästään.
Hieman ehkä jäi kaivelemaan tuo tyhjäkäynnin epätasaisuus, etenkin kun tyhjäkäyntikierrokset jo muutenkin olivat 1400rpm. Nooh, tuleepahan rispektiä lippapäiltä
Ja kuuluttaisin vieläkin noita arvoja mihin muut ovat säätäneet vakionokkia...
Hieman ehkä jäi kaivelemaan tuo tyhjäkäynnin epätasaisuus, etenkin kun tyhjäkäyntikierrokset jo muutenkin olivat 1400rpm. Nooh, tuleepahan rispektiä lippapäiltä
Ja kuuluttaisin vieläkin noita arvoja mihin muut ovat säätäneet vakionokkia...
-
filtteri^^
- 'Senator'