Käsittääkseni ihan oma-aloitteisesti tämän kampanjan aloittanut,vaikka ongelmatapauksia on suhteellisen vähän tullut ilmi suhteutettuna mahdollisten ongelma-akkujen määrään(jokainen voi itse laskea montako prosenttia 100kpl on 46 000 000 kappaleesta
Nokia joutuu vaihtamaan 46 miljoonaa akkua
Otsikon voisi editoida oikeampaan muotoon,elikkä nokia tarjoutui vaihtamaan nuo akut...
Käsittääkseni ihan oma-aloitteisesti tämän kampanjan aloittanut,vaikka ongelmatapauksia on suhteellisen vähän tullut ilmi suhteutettuna mahdollisten ongelma-akkujen määrään(jokainen voi itse laskea montako prosenttia 100kpl on 46 000 000 kappaleesta
)
Otsikko on lainattu suoraan Mtv3:sen uutisista, se mitään ole tarjoutunut vaihtamaan, eiköhän se ole pakko jos meinaa että ei tule vahinkoja, ja sitä kautta nokialle kalliimmaksi.TJT kirjoitti:Otsikon voisi editoida oikeampaan muotoon,elikkä nokia tarjoutui vaihtamaan nuo akut...
Käsittääkseni ihan oma-aloitteisesti tämän kampanjan aloittanut,vaikka ongelmatapauksia on suhteellisen vähän tullut ilmi suhteutettuna mahdollisten ongelma-akkujen määrään(jokainen voi itse laskea montako prosenttia 100kpl on 46 000 000 kappaleesta)
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Elisan liikkeestä ei myös saanut akkua tiskiltä, nokian sivun kautta kehoittivat tilaamaan. Siispä äsken pistin yhden akun "tilaukseen".R.Lehtinen kirjoitti:ei tänään saatu suoraan liikkeestä (ent.PHP, nyk. DNA) uutta, vaan sanoivat että pitää noilta sivuilta vaan kiltisti tilailla..sisko siis saapi uuden, ainakin pitäis saada
Kuinkakohan kauan mahtaa kestää akun tulo, jonkunverran kuitenkin niitä joutuvat varmasti postittelemaan.
Kannattaa kirjoittaa isolla ne kirjaimet mitä sarjanumerossa on.
http://batteryreplacement.nokia.com/bat ... ent/fi-FI/
tarkastin aamulla emännän 6630 akun nii ei ollut voittoa.
tarkastin nyt uudelleen isoilla kirjaimilla nii oli voitto.
eli akkua tulemaan.
http://batteryreplacement.nokia.com/bat ... ent/fi-FI/
tarkastin aamulla emännän 6630 akun nii ei ollut voittoa.
tarkastin nyt uudelleen isoilla kirjaimilla nii oli voitto.
eli akkua tulemaan.
Opel Vectra B CD 2.0 1997 Farkku (X20XEV)
Opel Corsa A 1.2s 1988
Opel Corsa A 1.2s 1988
Mulle oli eilen tiputtanut DHL:län kaveri kuoren laatikosta alas, eikä tarttenut mitään signeerauksia.
Saate oli ihan suomeksi ja pahoitteluineen ja kiittelyineen.
akun halusivat takas, vedoten juuri näihin kierrätys- ja turvallisuus-juttuihin.
(erikoista että ipalla antavat pitää vanhan akun... luulisi että yrittävät estää kuumenemisista ja paukkumisisista aiheutuvat ongelmat.)
Saate oli ihan suomeksi ja pahoitteluineen ja kiittelyineen.
akun halusivat takas, vedoten juuri näihin kierrätys- ja turvallisuus-juttuihin.
(erikoista että ipalla antavat pitää vanhan akun... luulisi että yrittävät estää kuumenemisista ja paukkumisisista aiheutuvat ongelmat.)
Voeh...
Elokuun 18. päivä netissä laitin "tilauksen" menemään, ja syyskun 4. päivä akku tuli.. eli reilu kaks viikkoako siinä sitten meni.swoody kirjoitti:Kauanko teillä meni ennenkun akku tuli? mietin vaan kun itellä yli kuukausi jo kun netissä täyttelin sen ja ei ole vielä näkynyt..
Edit: Ja ei minulta myöskään vanhaa akkua takaisin haluttu, ja saatekirje oli lontooksi.