Neuvoja astra G farkun ostamiseen?
Neuvoja astra G farkun ostamiseen?
Pitäis tutulle katsella bensa astraa farkkuna ja 2000->tuoreemmat kohtuu kilometreillä olis kiikarissa. Olisko varteen otettavia vinkkejä tarkistettavista kohteista, siis mistä erottaa pommin helmistä?
"Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi" -Omega B:n käyttäjän manuaali.
Jakopäähän kannattaa kiinnittää huomiota. Olipa sitten ketju tai hihna kyseessä.
Samoin venttiilivarrenkumit, eli syökö öljyä ja pukkaako sinistä savua.
Mitäs tuo kohtuullisesti ajettu tarkoittaa? Alle 100tkm vai 150-200tkm?
Onhan noita muitakin, riippuen tietty että kuinka paljon ajettua olet katsomassa, että mitä kaikkea siinä nyt vois kriittisessä kunnossa olla.
Samoin venttiilivarrenkumit, eli syökö öljyä ja pukkaako sinistä savua.
Mitäs tuo kohtuullisesti ajettu tarkoittaa? Alle 100tkm vai 150-200tkm?
Onhan noita muitakin, riippuen tietty että kuinka paljon ajettua olet katsomassa, että mitä kaikkea siinä nyt vois kriittisessä kunnossa olla.
Skoda Octavia TDI
Tuo olis vähän sellainen mikä on ollut kiikarissa. http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1495508
Moottoriksi on näköjään merkattu 2.0i, mutta eiköhän kaikki tuon ikäiset ole kuitenkin 16v?
Moottoriksi on näköjään merkattu 2.0i, mutta eiköhän kaikki tuon ikäiset ole kuitenkin 16v?
"Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi" -Omega B:n käyttäjän manuaali.
Käsittääkseni kaikki 1.8 ja 2.0 litraiset ovat aina 16V, ainoastaan 1,6 litraisissa on 8V ja 16V vaihtehdot erikseen.Regno kirjoitti:Tuo olis vähän sellainen mikä on ollut kiikarissa. http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1495508
Hyvältä näyttää muuten, automaateista ja niihin liittyvästä osaa joku muu kertoa paremmin. En kyllä muista kuulleeni että niissä olisi tämän mallin kohdalla ollut sen suuremmin ongelmia.
Skoda Octavia TDI
Kai ne automaatit ihan hyvin kestää. Samalla kaverilla jolle ollaan autoa katsomassa on tällä hetkellä käyttiksenä postin vanha 1.4 f astra ja tomaattilaatikko on siinä pelannut viimeiset 7 vuotta kuin ajatus.
Meillä on kanssa 1,6 16v astra, motarilla kone huutaa mukavasti... Mielummin ajan A VectrallaAntsa85 kirjoitti:Hyvä auto jos ei tarvii paljon tilaa, 1.6l ei kannata välttämättä ostaa, koska jos on kiire johonkn niin sillä ei ainakaan mihinkään kerkee ps. kokemusta on, astra 1.6 caravan Vm 04.
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
B Ascona 2.0E
Dart ´66
Minä kaipaisin tuon 1.8 koneen perään 6-lovista laatikkoa. Liian lyhyt 5-vaihde omasta mielestä.
Itse voinen puhua 1.8 16V (X18XE1) koneen puolesta jotain. Itsellä 115hv ja sillä nyt ehtii ihan hyvin. Itsellä mennyt autosta etupyörän laakeri, EGR, jne. perinteiset astran viat. Takakaarissa alkanut ilmetä pintaruostetta (vaikka sinkitty?? kori).
Jakopään vaihtoon kannattaa kiinnittää huomiota. Ilmastointi on sitten asia erikseen. Minulla mennyt nyt kahtena talvena? ilmastointi rikki eli kevään tullen ei toimikaan. Ensin magneettiventtiili, nyt keväällä ilmastoinnin kenno. Seuraavaksi varmaan sitten kompura.
Itse voinen puhua 1.8 16V (X18XE1) koneen puolesta jotain. Itsellä 115hv ja sillä nyt ehtii ihan hyvin. Itsellä mennyt autosta etupyörän laakeri, EGR, jne. perinteiset astran viat. Takakaarissa alkanut ilmetä pintaruostetta (vaikka sinkitty?? kori).
Jakopään vaihtoon kannattaa kiinnittää huomiota. Ilmastointi on sitten asia erikseen. Minulla mennyt nyt kahtena talvena? ilmastointi rikki eli kevään tullen ei toimikaan. Ensin magneettiventtiili, nyt keväällä ilmastoinnin kenno. Seuraavaksi varmaan sitten kompura.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.