vm.96 Corsan kaiuttimet..
vm.96 Corsan kaiuttimet..
minkäs kokoset kaiuttimet on corsassa(vm.96) edessä ja takana vakiona?? auto on tallissa tällä hetkellä ja menisin sinne mieluiten sitten uudet kaiuttimet mukana, koska se talli ei ole ihan naapurissa.
Itse tein sen ovipahvin alaosan uusiksi että sai midin mahtumaan paikoilleen... toki sinne jonku slimmieltsun saattaa saaha menemään ilman muokkauksia... mut se ritilä ei oo kovi hyvä sitte äänen kannalta.
dikke... no kyllä siihe joku tsikantti menee paikalleen... jos välttämäti tahtoo.
mulla nyt on 3-tie puoliaktiivietupää tossa ni ei oo mietityttäny se tsikantin paikka ollekaa.
dikke... no kyllä siihe joku tsikantti menee paikalleen... jos välttämäti tahtoo.
mulla nyt on 3-tie puoliaktiivietupää tossa ni ei oo mietityttäny se tsikantin paikka ollekaa.
Mä laitoin orggispaikoille 6½" keskiäänen näilläkeinoin:
-Irroita ovipahvi
-Katso ja mittaile mitä alkuperäisen tilalle mahtuu
-Osta erillisarja/elementti
-12mm (paksumpikin sopisi) vanerista soviterengas käyttäen mallina orggis muovirunkokaiutinta.
-Kaiutin paikalleen.
-Kiinnitä ovipahvi
Hifi liikkeet myös myyvät sopivaa valmmista sovitetta ainakin 5.25" kaiuttimelle niin voi valita että onko riittävän kätevä käsistään käyttämään kuviosahaa ja porakonetta vai kannattaako ostaa niin säästyy vähingoilta.

Edit: ja tällanen kaiutin siellä siis on paikallaan.http://fanaticaudio.com/tuotteet.php?tu ... &tuote=610 ja diskantti on peilin säädön tilalla peilikolmiossa.
-Irroita ovipahvi
-Katso ja mittaile mitä alkuperäisen tilalle mahtuu
-Osta erillisarja/elementti
-12mm (paksumpikin sopisi) vanerista soviterengas käyttäen mallina orggis muovirunkokaiutinta.
-Kaiutin paikalleen.
-Kiinnitä ovipahvi
Hifi liikkeet myös myyvät sopivaa valmmista sovitetta ainakin 5.25" kaiuttimelle niin voi valita että onko riittävän kätevä käsistään käyttämään kuviosahaa ja porakonetta vai kannattaako ostaa niin säästyy vähingoilta.
Edit: ja tällanen kaiutin siellä siis on paikallaan.http://fanaticaudio.com/tuotteet.php?tu ... &tuote=610 ja diskantti on peilin säädön tilalla peilikolmiossa.
Itselleni laitoin aikoinaan -00 corsaan dls ms6 erkkasarjan eteen ja dls coaxial 225 taakse!!
Näin se meni!
dls ms6:
Auto-hifiä myyvästä liikkeestä löytyi corsaan sopivat korokerenkaat!
Peltiä piti pikkasen leikellä että elementti sopi paikoilleen!
Ja alkuperäiselle ovipahville ei tarvinnut tehdä mitään!!
Ikkuna ei sopinut aukenemaan kokonaan!!
dls coaxial 225:
taakse sain kaiuttimet kiinnitettyä alkuperäiseen kaiutin pidikkeeseen!
Eli eteen menee 6.5" ja taakse 5.25"
Näin se meni!
dls ms6:
Auto-hifiä myyvästä liikkeestä löytyi corsaan sopivat korokerenkaat!
Peltiä piti pikkasen leikellä että elementti sopi paikoilleen!
Ja alkuperäiselle ovipahville ei tarvinnut tehdä mitään!!
Ikkuna ei sopinut aukenemaan kokonaan!!
dls coaxial 225:
taakse sain kaiuttimet kiinnitettyä alkuperäiseen kaiutin pidikkeeseen!
Eli eteen menee 6.5" ja taakse 5.25"