Onko magneetti liian iso tai muuta?
Haulla en löytäny ainakaa mitään ni ajattelin uutta keskustelua pistää.. Ja muitaki hyväks todettuja erkkasarjoja saa ehdotella..
Ok.. jos joku viittii ni kertokaa viä vähän et mitkä mallit hyväks todettuja.. hintana mieluiten alle 200e.. Ja tietysti sellasia mitkä menee ilman suurempia muokkauksia paikalleen..
Itsellä kokemuksia dls setistä sekä midien osalta rainbown:sta ainakin mideinä tän hetkiset rainbown slc 165kickbass ovat korvanimielestä paremmat mitä ms5/ms6/ra6..
noista kolmesta merkistä itse etsisin mieleiseni.. kallistuisin rainbown puoleen..
Autostudion ym..merkit jättäisin kyllä hyllylle.. ja muistaa samalla vaimennuksen..
Itsellä kokemuksia dls setistä sekä midien osalta rainbown:sta ainakin mideinä tän hetkiset rainbown slc 165kickbass ovat korvanimielestä paremmat mitä ms5/ms6/ra6..
noista kolmesta merkistä itse etsisin mieleiseni.. kallistuisin rainbown puoleen..
Autostudion ym..merkit jättäisin kyllä hyllylle.. ja muistaa samalla vaimennuksen..
DLS:n MS6 (vielä vanhaa sarjaa) on omassa A Vectrassa paikallan ja hyvin se soi. Ovi pahveihin tehty kuidusta kotelot, joista hengittää oveen. Mukavan napakka midbasso ja rasittamaton diskatti. Tosin tällä hetkellä diskantit vielä suuntamatta vakiopaikoillaan, eli stereokuva on mitä on.
Mutta eli siis suositan ko. sarjaa lämpimästi.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Toi rainbow sarja vaikuttais kaikinpuolin ihan ok:lta.. hintansakin puolesta.. Dls ehkä hiukan liian kallis.. tai no powersetillä nyt ois 229.. mut taas rainbow 150.. Menee vaikeeks
Kokeile laittaa vaikka autosoundin myynti/osto foorumille osto ilmoitus tai kattele sieltä.. siel välil myydään hyviäkin sarjoja melko halvalla hinnalla.. esim, hietaharjun tomppa myi peerless d6 sarjan 85e ja oli viel käyttämätön..
Nyt oon kyl vahvasti kallistumassa ton rainbow:n puoleen.. Vaikuttaa kaikinpuolin hyvältä ku lukenu noita ihmisten mielipiteitä.. Sellanen vaan askarruttaa et msitäköhän sais tietää ton magneetin koon? Ei oikeen tahdo mun netinhaku taidoilla onnistua..
Kyllä ne Rainbowit mahtuu.. niissä on magneetin ympärillä kumi jonka saa tarvittaessa otettua pois.
Mulla on Dreamlinen slx mallit edessä ja takana eikä tarvi hävetä
Tuossa nuista rainboweista http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... mistaja=29
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
Antti H kirjoitti:Kyllä ne Rainbowit mahtuu.. niissä on magneetin ympärillä kumi jonka saa tarvittaessa otettua pois.
Mulla on Dreamlinen slx mallit edessä ja takana eikä tarvi hävetä
Tuossa nuista rainboweista http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... mistaja=29
Mikä slx:ssä sulla on? Ite olin ajatellu Rainbow SAX 265.20 kyseistä mallia.. Mahtuukohan toi 60mm asennusyvyydestä pelkillä korotuspaloilla?