http://www.autowiki.fi/index.php/Sytytyspuola
Onko minulla aukko sivistyksessä vai lukihärö ?
Vai meinaavatkohan suoraruiskutusta vai mitä kummaa ? Ei mulle ainakaan ole tullut vastaan autoa jossa olisi 4 tai 6 tai peräti 8 puolaa....
Sytytyspuola
Re: Sytytyspuola
Onhan noita, hyvänä esimerkkinä bensa BMW:t, joissa jokaisessa tulpan syvennyksessä on oma puolansa. VAG:n autoissakin taitaa olla samoin.henteri kirjoitti: Ei mulle ainakaan ole tullut vastaan autoa jossa olisi 4 tai 6 tai peräti 8 puolaa....
tiedoista !
Tutkailin puolaa syystä, että yritän saada -70 mallista kuplaa käyntiin. Kuinka testaan puolan, nyt näyttää ettei tulppaan tule kipinää. Bensakin on tietty tosi vanhaa...pitänee laittaa pumppu imemään suoraan pänikästa tuoreempaa litkua. Voikohan ns. pienkonebensaa kokeilla. Se ainakin syttyy jo ajatuksesta. (partakarvat meinasi palaa kun tutkin moottorisahan tulppaa, heh, oma vika)
Tutkailin puolaa syystä, että yritän saada -70 mallista kuplaa käyntiin. Kuinka testaan puolan, nyt näyttää ettei tulppaan tule kipinää. Bensakin on tietty tosi vanhaa...pitänee laittaa pumppu imemään suoraan pänikästa tuoreempaa litkua. Voikohan ns. pienkonebensaa kokeilla. Se ainakin syttyy jo ajatuksesta. (partakarvat meinasi palaa kun tutkin moottorisahan tulppaa, heh, oma vika)