Mv6 omppu -96 laakista leimasta läpi.. :)
Mv6 omppu -96 laakista leimasta läpi.. :)
Juu oli kaunis kesäpäivä ja menin pelonsekaisin tuntein katsastamaan ompun.. mutta onneksi pelko oli turha, lotjake meni laakista läpi.
kaikki koneen arvot todella hyvät jarrut ok ja iskarit kaikki ok.
ruostettahan ei vielä löydy kun auto tuotu saksasta 04.
Tämä oli ensimmäinen katsastus mulla tähän autoon. ja ajossa kyll kovassa jarrutuksessa/jos ajaa terävään kiveen niin repsikan puolelta tuntuu jokin väljä? mutten ole sitä pystynyt paikallistamaan.
katsastus hemmo kanssa yritti löytää mutta eipä.
kaikki koneen arvot todella hyvät jarrut ok ja iskarit kaikki ok.
ruostettahan ei vielä löydy kun auto tuotu saksasta 04.
Tämä oli ensimmäinen katsastus mulla tähän autoon. ja ajossa kyll kovassa jarrutuksessa/jos ajaa terävään kiveen niin repsikan puolelta tuntuu jokin väljä? mutten ole sitä pystynyt paikallistamaan.
katsastus hemmo kanssa yritti löytää mutta eipä.
Opel-> Oikea Peli Euroopan Liikenteeseen!! 
-
henteri
katastusmies
on yrittänyt ostaa viimeiset 25 vuotta mun Opeleita kun oon käyny konttuurissa....
Takarekkarin valo on ollut toistaiseksi pahin korjaus.
Takarekkarin valo on ollut toistaiseksi pahin korjaus.
Nykysen kadetin oon katastanu kolme kertaa, kahtena vuonna suoraan leima ja nyt viime lauantaina ku kävin kolmatta kertaa nii vänkärin penkki piti käyä irrottamassa ja käyä näyttämässä katastusäijälle runkonumero sieltä penkin alta, GSI-kadetin recarot nii ei nää sitä numeroo ilman penkin irrotusta. Eivät kyllä aiemmin oo sitä halunneet sieltä ees katella. Mutta heleposti on katastukset sujunu..
On tullu käytettyä varmaan 15 autoa leimalla elämän aikana,ja ei oo kertaakaan mennyt laakista läpi,kaikista pisimmän vikalistan oon saanu vectrasta,ja ei oo sekään mennyt kertaakaan laakista läpi..Yllättäen.Maltan tuskin odottaa kuinka pitkän taistelun saan käydä vasta hankkimani Corsan kanssa,lisää antoisia autotallihetkiä ooppelin alla/päällä/sivulla tiedossa 
Munkin 252 tuhatta ajettu Omega meni hiljan laakista läpi ilman mitään sanomista. Vieläpä tosi hyvillä arvoilla, olivatpa jotkut jopa parantuneet viimevuotisesta, mikä osaltaan kertoo katsastusasemien välisistä toleransseista
Mutta kymmenen vuotta ja kaheksan venttiiliä, on sen kyllä ekalla mentäväkin.