<font size=-1>[ This Message was edited by: KL on 2003-04-24 16:30 ]</font>
Mitä ideaa?
Mulla maksoi alustan muutoskatsastus(madallusjouset) 52 €rkkiä vai oliko se 54. Aikamoinen hinta kun ukkeli fikkarilla kattelee ja sit katsoo TüV todistuksen ja kirjoittaa rekkariotteeseen että autoon asennettu madallussarja mut tää on niin tätä kato sitte niii 
Itsellä oli tänään vuosikatsastus ja samalla muutoskatsastin alustasarjan. Vuosikatsastuksen yhteydessä muutoskatsastus maksoi 25€. Tietenkin tüv ja nelipyöräsuuntaus paperit oli mukana. Saksankielisistä KW:n tüv papereista se ei ymmärtänyt mitään eikä tarkastanut alustasarjasta että oikea sarja on alla, myös etusivuikkunat oli lustigin tummennuttamat eikä kiinnittänyt niihin huomiota, käytän ihan varmana ensivuonna samassa paikassa 
BMW e39
EX Opel Omega 2.5V6 -97
EX Opel Omega 2.5V6 -97
Mulla tuli madallusjousien muutoskatsastuksesta lisähintaa 33e tavallisen vuosikatsastuksen yhteydessä suoritettuna. Huvitti vielä, kun inssi tuli kyseleen multa, että pitäisköhän hänen kirjottaa uudestaan tämä uusi rekisteriote, kun tähän tuli nuiden jousien tunnistenumeron kohdalle yksi numero väärin!! Minä siihen sitten sanoin, että minulleppa tuo olisi yksi lysti mitä siinä lukee, mutta kun teikäläiset tahtoo olla sen verta tarkkoja, että eiköhän se ole parempi kun kirjotat sen rekisteriotteen vielä uudestaan, niin selviän jatkossa ilman selkkauksia.. inssi naureskeli, että niinhän me, ja lähti kirjottamaan uusiksi rekisteriotetta.
Oli muuten Oulun Heinäpään katsastusasemalla ystävällinen palvelu.
Oli muuten Oulun Heinäpään katsastusasemalla ystävällinen palvelu.