Hockey Arena

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Kuke kirjoitti:
veikka81 kirjoitti:
Kuke kirjoitti:Jaahas,kaipa se on tätäkin peliä kokeiltava,joten joukkuetta odotellessa :wink:
Jes, vihdoinkin pääsen antamaan sulle kunnon löylytyksen, edes jossakin pelissä :D
Noh,parissa ekassa ehkä,mutta kunhan saan juonesta kiinni niin eiköhän se voittaja löydy täältä :lol: :lol:

Ite oon noin niinku muuten lätkä miehiä enempi,jotenkin vaan jäin tuohon hattrickiin koukkuun :oops: :lol:
Joko sait joukkueen, ja nimi on ??? Meinaa rupeaa haasteita satelemaan :D

Hmm, 8 ottelua jäljellä, 9 pistettä eroa kaheksanteen sijaan, itse olen yhdestoista :-? . Eli tilanne on mun kannaltani erittäin huono, tuntuu että tämänkin sarjan vaikeusaste on 3 kertaa pahempi kuin mitä alottaessa, vai tuntuuko se siltä. Tänää olis ottelu sarjan kakkosta vastaan, joka on pisteen päässä ykkös paikasta, maalisuhde tämän yön vastustajalla on vaatimattomat 117 - 28 :o .
Scouttaus näyttäis tämmöstä:
Joukkueemme vahvuus M23.1% P25.8% H24.9%
Vastustajan vahvuus M19.6% P26.7% H31.2%
Taitaa tulla aika kylmää kyytiä perkule, ottelua en viiti edes laittaa tärkeimmäksi koska joukkue henki on muutenkin kylmä, joten siitä ei paljoa apuja olisi, vois laittaa motivaatio bonusta 50 tuhatta :lol: . Ei oikein tule muunlaisia parempiakaan taktiikoita mieleen.
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

You are waiting for a team in Finland, you are number 10. on the waiting list. Please be patient.

Eli en ihan vielä oo saanu joukkuetta :lol: :lol:
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Toivottavasti pääsisit mun sarjaan, kyyti olis kylmää liiga ja harjoitus otteluissa :lol: , tuorein manageri mun sarjassa on saanut joukkueen 28.8.2007
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Nonii nyt on joukkue nimeltä Rockets Loimaa ja sarja onVII.54 8)
ashteroth
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ashteroth »

Kuke kirjoitti:Nonii nyt on joukkue nimeltä Rockets Loimaa ja sarja onVII.54 8)
Pari haastetta nakattu. Vapise loimaan raketti :evil:
Born Dead, Buried Alive
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Kuke kirjoitti:Nonii nyt on joukkue nimeltä Rockets Loimaa ja sarja onVII.54 8)
Nakkasin sulle 3 kpl haasteita :D , sullahan on pari ihan kohtalaista (hyvää) pelaajaakin .

Heh, en hävinnyt viime yönä kuin vaatimattomat 8-2 :evil: , ja ykkös moke saavutti maagisen TI 100 rajan, ja pari pelajaa on lasaretissä :evil:
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Mulla ei nyt oo hetken silmäilyjen jälkeen mitään käryä koko pelistä,jotenkin tuntuu sekavalta,noh pitää hiukka opiskella ensin. Jotenkin vaan vaikuttaa siltä että ei koukuta yhtä pahasti ku hattrick :-?
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Ootappas kun pääset jyvälle, niin rupeaa kiinnostamaan :D
ashteroth
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Kuke kirjoitti:Mulla ei nyt oo hetken silmäilyjen jälkeen mitään käryä koko pelistä,jotenkin tuntuu sekavalta,noh pitää hiukka opiskella ensin. Jotenkin vaan vaikuttaa siltä että ei koukuta yhtä pahasti ku hattrick :-?
Mä kanssa olin aivan pihalla aluksi. Käyttöliittymä on vähän sekava aluksi. Kärsivällisyyttä vaan. Kun alakaa sujuun, niin huomaat olevasi koukussa.
Born Dead, Buried Alive
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

ashteroth kirjoitti:
Kuke kirjoitti:Mulla ei nyt oo hetken silmäilyjen jälkeen mitään käryä koko pelistä,jotenkin tuntuu sekavalta,noh pitää hiukka opiskella ensin. Jotenkin vaan vaikuttaa siltä että ei koukuta yhtä pahasti ku hattrick :-?
Mä kanssa olin aivan pihalla aluksi. Käyttöliittymä on vähän sekava aluksi. Kärsivällisyyttä vaan. Kun alakaa sujuun, niin huomaat olevasi koukussa.
Joo, nyt vasta itekkin rupeaa tajuamaan jotakin tästä pelistä, 2 3/4 kautta pelanneena. vielkä kun ymmärtäis tuon maalinteon päälle jotakin :wink:
Juhi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juhi »

veikka81 kirjoitti:
ashteroth kirjoitti:
Joo, nyt vasta itekkin rupeaa tajuamaan jotakin tästä pelistä, 2 3/4 kautta pelanneena. vielkä kun ymmärtäis tuon maalinteon päälle jotakin :wink:
No ei muutaku keskelle sellanen hyökkääjä jolla o tosi hyvät syöttö- ja voimaarvot ja laidolle sellaset jantterit jotka osaa ampua ! :wink:
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Juhi kirjoitti:
veikka81 kirjoitti:
ashteroth kirjoitti:
No ei muutaku keskelle sellanen hyökkääjä jolla o tosi hyvät syöttö- ja voimaarvot ja laidolle sellaset jantterit jotka osaa ampua ! :wink:
Ei ole sellaisia, kaikilla on aika huonot syöttötaidot, jahka parantuvat pikkuhiljaa. Voitin viime yönä 7-1 :D :D

Ja Kuke vois vastailla niihin haasteisiin
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Jaa, no eipä ollut Kukesta ystävyysotteluihin, tänää Dexi katotaan että kuka on kukkona tunkiolla :D

Hikisukka 5:0 Humppa-Apinat :D Eniten ihmettyttää kun vastustajan maalivahti sai vielä ottelutähden vaikka imi 5 mualia, ja laukauksia oli mun joukkueelta yhteensä 47 kpl . No nyt voi sanoa että on playari haaveet on kuopattu lopullisesti. 4 ottelua jäljellä, mun pitäis voittaa loput ottelut, ja kolmen muun joukkueen taas pitäis hävitä :no: , ja kaiken kukkaraksi , mun pitäis tehä vielä yli 18 maalia. Että tasapisteissä pääsisin playareihin maalisuhteen turvin, mutta tuskin tulee niin käymään.

Päivämäärä Vastustaja Paikka Toimi Tyyppi
12.09.2007 Rockets Loimaa Koti Peruuta Ystävyys
13.09.2007 Rockets Loimaa Koti Peruuta Ystävyys
14.09.2007 Rockets Loimaa Vieras Peruuta Ystävyys
15.09.2007 Rockets Loimaa Vieras Peruuta Ystävyys
16.09.2007 Dexi1 Koti Peruuta Ystävyys
17.09.2007 Dexi1 Vieras Peruuta Ystävyys
19.09.2007 Dexi1 Koti Peruuta Ystävyys
20.09.2007 Dexi1 Vieras Peruuta Ystävyys
ashteroth
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Meikä tippuu taas sarjaporrasta alemmas. Vittu ku vituttaa koko peli. Pitäs keksiä melekoset myrkkykeitot ens kaudelle.
Born Dead, Buried Alive
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Voi vituraittis,unohdin täysin koko pelin,keskityin tohon hattrickkiin taas kokonaan :oops: :oops:
Vastaa Viestiin