Bongattu Astra OPC...

Keskustelua Opeleista
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Olen ihmetellyt tätä hypetystä ko. OPC:stä
Ei nyt millään pahalla,mutta ihmettelen kanssa mitä ihmeellistä on jossain Astrassa?
Ei tavallinen kadunmies varmaan huomaa mitään erityistä jossain opc:ssä.
Coupe´on mielestäni hieno.
Se että asutaan suomessa ja tietyt mallit on harvinaisia on taas eri juttu.Mutta astroja on kadut pullollaan.

Vähän sellasta inside-juttua.
Tai että joku ostaakin RS-Skodan? Silläkin rahalla saa varmasti auton. :wink:

Ja tolla sutkauksella tarkoitan vaan sitä taakkaa ja mainetta,jota skoda kantaa harteillaan,eli mitä ekana tulee mieleen.

Offtopic: Poliisilla on muuten noita Octavia RS:iä käytössään useampia.(nopea ja huomaamaton)

<font size=-1>[ This Message was edited by: Megaman on 2003-04-23 09:47 ]</font>
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

On 2003-04-23 09:40, Megaman wrote:
Olen ihmetellyt tätä hypetystä ko. OPC:stä
Ei nyt millään pahalla,mutta ihmettelen kanssa mitä ihmeellistä on jossain Astrassa?
Ei tavallinen kadunmies varmaan huomaa mitään erityistä jossain opc:ssä.
Coupe´on mielestäni hieno.
Se että asutaan suomessa ja tietyt mallit on harvinaisia on taas eri juttu.Mutta astroja on kadut pullollaan.
Vai ei mitään erityistä...
Kuva
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

Luulen että megaman tarkoittaa tuolla "ei mitään erikoista" kommentilla sitä että tavallinen mattimeikäläinen joka ajeleee normaalilla farkku astralla ei kyllä osaa sanoa että että esim mitä erikoista tuossa autossa on! Se vain ajattelee että on joku vaihtanut etupuskurin, vanteet yms osaa vain autoon.

Megaman: Nuo RS octaaviat ovat aika hulppeita näkyjä poliiseilla.
Salossa näin viime kesänä (luultavammin Turun LP auto) tumman punaisen RS octavian missä oli kaikki takalasit mustia ja alla oli 17" kiekot. Kun poliisit tulivat autosta ulos niin kyllä meinas mennä kahvi väärään kurkuun!
Ihan kiva työautoksi
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com

Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

On 2003-04-23 11:15, Markus_J wrote:
Luulen että megaman tarkoittaa tuolla "ei mitään erikoista" kommentilla sitä että tavallinen mattimeikäläinen joka ajeleee normaalilla farkku astralla ei kyllä osaa sanoa että että esim mitä erikoista tuossa autossa on! Se vain ajattelee että on joku vaihtanut etupuskurin, vanteet yms osaa vain autoon.
Alkaa toi tuning olla kohtuu suosittu laji suomessa,joten aika helposti tollaset harvinaiset opceet
hukkuu mielestäni massaan...

Octavia RS
http://www.sunpoint.net/~blacksnake/pol ... /skoda.htm
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Noista siviilipoliiseista, paras on ehkä Tikkurilan suunnalla pyörivä Toyota Yaris Verso, ei ihan heti uskois poliisin kalustoon kuuluvaksi...
0500_Ascona
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 0500_Ascona »

Ok, mä lopetan vouhottamasta.....
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
SorZa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja SorZa »

huomaako tavallinen kadun tallaaja jotai eroa normaalissa omegassa ja lootus omegassa?

joku voi ehkä sanoa et katoppas ooppeli on vaihtanu logoa. :grin:
Kuva
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

On 2003-04-23 20:41, SorZa wrote:
huomaako tavallinen kadun tallaaja jotai eroa normaalissa omegassa ja lootus omegassa?
joku voi ehkä sanoa et katoppas ooppeli on vaihtanu logoa. :grin:
Mulla oli ennen volvo,jolla muija sitten meni duuniin.Työpaikalla joku tiesi sitten kysyä,että kenelläs tollanen mersu on? :wink:
0500_Ascona
'Admiral'
'Admiral'

Eikä se kuuluisa kadunmies kyllä tunnista sitä Coupe Astraa siitä kolmiovisesta, anteeksi vaan jos olet siihen juuri rahasi sijoittanut.....? Enkä mielestäni kyllä löydä Opelin kuvastoista vastaavaa (hinta, teho, ovet, tilat jne....) kun tuo Octavia RS...? Ei mielestäni voi suoraan verrata ainakaan turbo-coupeen!?!? Polliisi pysäytti meidät viime syksynä kun ajeltiin Omega 3000:lla ja sen jälkeen kun viralliset kysymykset oli esitetty (JA REKISTERIOTE TARKASTETTU..) oli vuorossa kuuluisa "onks tää Lotus Omega...?" -kysymys.... Ja yleisin kysymys taksin takapenkiltä on "Mikäs Mersun malli tää on...?" No, se on tää VOLVO S80..... Jos ei kiinnosta lukea uusista Opeleista, niin käännä sivua.

<font size=-1>[ This Message was edited by: 0500_Ascona on 2003-04-24 03:22 ]</font>
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

On 2003-04-24 03:20, 0500_Ascona wrote:
Eikä se kuuluisa kadunmies kyllä tunnista sitä Coupe Astraa siitä kolmiovisesta, anteeksi vaan jos olet siihen juuri rahasi sijoittanut.....?
Tuo kyllä myös pitää paikkaansa. Monikaan ei kyllä tunnista astra coupea! Ensimmäiset kysymykset ovat yleensä onko tää vectra coupe, onks tää joku audin coupe malli yms.
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com

Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
severi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja severi »

Ensimmäiset kysymykset ovat yleensä onko tää vectra coupe, onks tää joku audin coupe malli yms.
Voipi olla jotain tekemistä ton sun autos komeen ja erikoisen ulkomuodon kanssa :wink:
Eeroplane
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eeroplane »

Itseäni säväyttää melkeinpä enemmän tuo korkea farkku kuin OPC... Sehän poikkeaa vielä OPC:takin enemmän massasta, kun noita tuning-autoja pyörii joka kulmassa, kaikki madallettuja. Tuli tässä tänään sellanen idea, että vois ihan vaan protestina tehdä jostain yleisesti tuunatusta autosta maastoversio!
B.C.
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja B.C. »

eeroplane on samoilla jäljillä kuin minä. 3 vuotta on ollut kivaa. Ei ole tullut vastaan yhtään samanlaista farkkua kuin mulla (kuvalinkki tämän topikin ekasivulla)ja varsinkaan tuota "lisävalotelinettä". Kyllä on muuten erottunut matalasta massasta aikasen mukavasti. Ihan protesti hengessä tuon rakentelin kun 3 sarjan sikamatalan ja kovan bemun tuohon farkkuun vaihdoin. Tosin on tuo farkkukin jo vaihdon alla.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Kuski on 2003-04-24 20:15 ]</font>
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Kyllä ainakin itseäni kiinnostavat juuri sellaiset tehdastekoiset erikoismallit, jotka kulkevat paremmin kuin vastaava kansanmalli, ja jossa joitain pienempiä tyylikkäitä ulkonäöllisiä eroja perusautoon ja sen tuulipukupenan ei tarvitse siinä autossa mitään nähdäkään. Ei OPC-Zafirassakaan muutama työkaveri nähnyt viime syksynä mitään eroa vieressä seisovaan tavalliseen samanväriseen (hopea) Zafiraan. Itse asiassa minua ei kiinnosta pätkääkään sellaisen tuulipukupenan mielipiteet autoista tai autoilusta, jonka mielestä auto on muutenkin vain väline paikasta a paikkaan b siirtymiseen ja kaikki muu autoihin liittyvä on turhaa tai tyhmää. Niin monta kertaa olen kuullut kommentin jotain autosivua netissä selatessani tai autolehteä selaillessani "olan takaa", että olenko ostamassa autoa kun autoja katselen, muuta syytä peruspena (pyydän anteeksi kaikilta Penoilta) ei autoista kiinnostumiselle voi nähdä tai kuvitella.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
0500_Ascona
'Admiral'
'Admiral'

Pisteet Atalle.
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
Vastaa Viestiin