Hieman isompaa viritystä!
Vähän ohi aiheen mutta tänään parin Opelistin kanssa oltiin syömässä ja toiselle heistä on tulossa aika hurja B-Omega. Tulee varmasti ainakin minulle tehokkain näkemäni eli voipi olla tehot lähempänä 500hv. ratakäytössä. Auto tulee ihan katuautoksi. Autosta varmaan kuullaan jatkossa.
Alkaa Suomessakin olla aika tehokkaita Opeleita.
Alkaa Suomessakin olla aika tehokkaita Opeleita.
Mäki oon kyl kuullu moisesta opelistista, taitaa tosin olla sellanen virtuaalivirittäjä vaan sekinKeme kirjoitti:Jooo... Mä olin kerran yhen Opelistin kanssa kännissä ja sen C Kadettiin oli tulossa yli 600 hevosvoimaa. ratakäytössä. Auto piti tulla ihan katuautoksi. Autosta varmaan kuullaan jatkossa.
Suuri teho on ratakäyttöön, kuten viestissä luki, kadulla ajetaan tehoilla jotka laki sallii.
Auto on jo tekeillä ja voin sanoa että siinä ei säästellä kustannuksissa. Rakentajan ja taustajoukon aikaisempia projekteja tuntien siitä tulee juuri sellainen kuin suunnitelmissa on. Viisisataa heppasia Opeleita heillä on nyt jo. En tästä enempää, laittakoon asian omistaja sitten lisää jos haluaa. Epäilen laittaako kun heti alkaa pään aukominen, tapahtumissa autoa varmasti sitten näkee kun ready
Auto on jo tekeillä ja voin sanoa että siinä ei säästellä kustannuksissa. Rakentajan ja taustajoukon aikaisempia projekteja tuntien siitä tulee juuri sellainen kuin suunnitelmissa on. Viisisataa heppasia Opeleita heillä on nyt jo. En tästä enempää, laittakoon asian omistaja sitten lisää jos haluaa. Epäilen laittaako kun heti alkaa pään aukominen, tapahtumissa autoa varmasti sitten näkee kun ready
Re: Hieman isompaa viritystä!
Siis tuolla koneella on.vanhatapio-79 kirjoitti:Moroo!
Olisi tarkoitus tuossa alkaa rakentelemaan vanhasta koneestani (x30x) kunnolla viritettyä peliä!
Tuplaturboja olen mietiskellyt kauan aikaa että olisikos mahdollista asenta kyseiseen vehkeeseen?
Auto on siis Omega MV6 vm-97
Calibra 2.0i 16v -91
-
vanhatapio-79
- 'Admiral'

- Tero Äijälä
- 'Senator'

Tero Äijälä Onko tuo 500-700hp olevinaan iso määrä heposia isosta koneesta? Johan tuo hepoluku saadaan vanhasta -80-luvun diesel marsusta rajuilla syötöillä ja ahdoilla
Mistä näitä vääntäjiä riittää. Oletkos ajanut muulla kuin diesel röntällä. On pikkunen ero liikkua piristetyllä bensa autolla kuin savuavalla ja haisevalla dieselillä. Ja nuihin dieselin virityksiin ei tarvi opelia virittää viellä ollenkaan ja röntät jää savuamaan taakkse. Ja on muuten 700nm 274 hp 1,9 diesel kovilla vakio c20xe kanssa, tais olla välityksistä kiinni :lollis: :lollis: :lollis: -(z)-.
Mistä näitä vääntäjiä riittää. Oletkos ajanut muulla kuin diesel röntällä. On pikkunen ero liikkua piristetyllä bensa autolla kuin savuavalla ja haisevalla dieselillä. Ja nuihin dieselin virityksiin ei tarvi opelia virittää viellä ollenkaan ja röntät jää savuamaan taakkse. Ja on muuten 700nm 274 hp 1,9 diesel kovilla vakio c20xe kanssa, tais olla välityksistä kiinni :lollis: :lollis: :lollis: -(z)-.
Ot. Alastarollakin oli vklp aika isomman virityksen kokenut MV8 omega, ei tosin tainnut paljoa olla alkuperäistä muutakun koppa
Keltainen ja taksi kyltti katolla, komia oli

- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio