ostamassa b-omega 2.5/3.0 mitä kannattaa tutkia

Keskustelua Opeleista
mtt
'Senator'
'Senator'

Re: ostamassa b-omega 2.5/3.0 mitä kannattaa tutkia

Viesti Kirjoittaja mtt »

mikkis kirjoitti:
ekomies kirjoitti: Eroaako ne paljonkin "muunmaalaisista" autoista?

> Lämmitysjärjestelmä,laturi,,,ym
> Lukkoperä
> ja ennenkaikkea se,että sakemanni säästä autonsa pilalle
Höpö höpö.
Saksassa uutena myydyissä V6 B-Omegoissa aivan sama lämmitysjärjestelmä ja laturi. Termostaatti on ainoa joka joissain saattaa olla eri.
Lukkoperä näistä kylläkin yleensä puuttuu.

kiertovesipumppu usein puuttuu.sitä kai tuossa tarkoitettiin erona...
omega 2.6 V6 car.elegance 2002
jazari75
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: ostamassa b-omega 2.5/3.0 mitä kannattaa tutkia

Viesti Kirjoittaja jazari75 »

mtt kirjoitti:
mikkis kirjoitti:
ekomies kirjoitti: Eroaako ne paljonkin "muunmaalaisista" autoista?

> Lämmitysjärjestelmä,laturi,,,ym
> Lukkoperä
> ja ennenkaikkea se,että sakemanni säästä autonsa pilalle
Höpö höpö.
Saksassa uutena myydyissä V6 B-Omegoissa aivan sama lämmitysjärjestelmä ja laturi. Termostaatti on ainoa joka joissain saattaa olla eri.
Lukkoperä näistä kylläkin yleensä puuttuu.

kiertovesipumppu usein puuttuu.sitä kai tuossa tarkoitettiin erona...
Minun "yksilössä" oli kv-pumppukin :wink:

Lukko puuttui -> mutta hyvin tuo talvellakin eteni. (TC + hyvät renkaat)
*toki jos/kun joskus lapsetti, niin slaikkarit eivät olleet ihan yhtä komeita kuin lukollisilla*
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Minullakin oli molemmissa itse hakemissani Omegoissa tuo kiertovesipumppu
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

No mulla taas ei ole omassa ompussa kiertovesipumppua, termarin ja lämppärinkennon jouduin vaihtaan,tuo kennon siksi että oli tukossa Hyvin tarkenee kylmemmilläkin keleillä. Lukkoperä löytyy myös,tosin tää ei oo kyl mikään Mv6 kaikkea muuta :lol:
jama78
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jama78 »

Pirun siisti peli ei muutaku kaupoille!!! Paljo muuten hinta????
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

jama78 kirjoitti:Pirun siisti peli ei muutaku kaupoille!!! Paljo muuten hinta????
Pyynti 5990€, myynti ihan eri. :wink:
Suksipoika
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Suksipoika »

Itse ostin samalta myyjältä oman mv6 ompun ja kotiinpäin ajellessa rupesi jäähdytysnesteet vähenemään eli se oli ainakin vika mutta se korjattiin heti ja oli lämmönvaihtimelle menevässä letkussa reikä.. Ilmastointi ei toiminut ja perä oli ajettu paskaks rupes kolkuttaa norm. ajossa hetken päästä btw nyt uusi 2.5 suomiauton perä ja on lukollinen :)

Kyseinen myyjä on venäläinen että ei siinä mutta en tiedä miksi myynti-ilmoitukset nykyään ihan eri nimellä ja eri paikkakunnalla mutta kuitenkin lisätiedoissa numero ja paikkakunta turku. Äijän nimee en viitti sanoa. Antoi minun autooni kuitenkin 2kk vaihdelaatikon mekaanisen takuun ja halvallahan äijä noita myy mutta on varmaan monissa erilaisia vikoja.
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

mielipiteitä kaivataan

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1588552

ei ole kauheasti omegoista tuntemusta.. ja tässä searchilla on jo selvennyt yhtä ja toista.
Vectra C Estate -07
Suksipoika
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Suksipoika »

Hmm älä vain mee ostamaan tai ite en ostaisi. On nähtävästi ollut joku kiertopalkinto kun monta kertaa myydyissäkin muistaakseni oli joskus. JA pari kertaa tuli seinäjoella kyseinen auto vastaan ja pölläytteli vähän sinistä eikä niin vähääkään ja haisi kyllä öljyltä reilusti!

Esim. http://www.nettiauto.com/listAdvSearchF ... find_agent

Tuossakin kolmella eri myyjällä ensin autoliikkeellä sitten lohjalla ja sitten pirkanmaa. En tiedä sitten mutta ainakin öljyltä haisi pahasti tuo.. Ja aina vaihtanut omistajaa niin ajettu tonni tai pari..
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

Suksipoika kirjoitti:Hmm älä vain mee ostamaan tai ite en ostaisi. On nähtävästi ollut joku kiertopalkinto kun monta kertaa myydyissäkin muistaakseni oli joskus. JA pari kertaa tuli seinäjoella kyseinen auto vastaan ja pölläytteli vähän sinistä eikä niin vähääkään ja haisi kyllä öljyltä reilusti!

Esim. http://www.nettiauto.com/listAdvSearchF ... find_agent

Tuossakin kolmella eri myyjällä ensin autoliikkeellä sitten lohjalla ja sitten pirkanmaa. En tiedä sitten mutta ainakin öljyltä haisi pahasti tuo.. Ja aina vaihtanut omistajaa niin ajettu tonni tai pari..
kiitoksia..

en olisi suoraan ostanut, vaihdossa+väliraha, annetaampas olla, tosiaan jonkunsortin kiertopalkinto tuntus olevan.. riittääpi perusteeksi minulle tuo myynti-ilmoitusten määrä jo.
Vectra C Estate -07
Vastaa Viestiin