Arvaas vaan mitä kaikkea muuta meidän kartanolla on vinossa......
Anniina 8v, Tuukka 5v, Elmeri 6v ja Inkeri 5v on aika täystuhoja mun ja Teemun lisäksi
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Arvaas vaan mitä kaikkea muuta meidän kartanolla on vinossa......
Anniina 8v, Tuukka 5v, Elmeri 6v ja Inkeri 5v on aika täystuhoja mun ja Teemun lisäksi
Nysali kirjoitti:Suapiko muuten tuon kiekkamittarin toimimaan ihan suoraan jos vaihtaa mv6 mittariston ?
Ei.... pomppii edelleen pitääs varmaan rakennella a-ompun mittaristoa hyväksi käyttäen uusi kiekkamittari (niin tohon valkoseen on tehty)
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Jostakin syystä repesin, kun luin tämän viestin ja katsoin tuota kuvaa Mutjoo, aivan sairaan komia omega Pikkasen isompi olis ollut niin olisin laittanut sen koristamaan työpöytääni, ellei se omistajaa haittaa
__Joppe__ kirjoitti:Minkäs kokoset valssit tässä on alla? lueskelin mutta en huomannu ainakaan missään.
kesällä edessä 8.5*19 et 30 takana 10*19 et 30 molempiin pitäis katella 10mm spacerit ens kesäks...
talvella 8.5*17
|vectraman| kirjoitti:
Nysali kirjoitti:sulla on tuo piha tolppa vinossa
Jostakin syystä repesin, kun luin tämän viestin ja katsoin tuota kuvaa Mutjoo, aivan sairaan komia omega Pikkasen isompi olis ollut niin olisin laittanut sen koristamaan työpöytääni, ellei se omistajaa haittaa
vectramanille laitettu sähköpostia.....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.