Gladiatus
Laittelin vähän rahhoo tuonne, että sais päivitettyä ton. Laittelen aina lisää kun "ylimääräistä" rahaa on. Halukkaita kiltaan näköjään löytyyJohnny kirjoitti:Juu eipä sitä tietysti alussa ole, mutta sitten kun on kerenny jo saada vähän jotain parempia aseita ja varusteita ostettua.VecculiOoppeli kirjoitti:^ Mul on 47 rahhoo..En oo viel hirveesti kerenny kattomaan...No jos mä kympin vippaan?
Sain just päivitettyä kiltarakennusta ja nyt mahtuu 6,seuraavaan tasoon tarvitaan sit jo 4.130 rahhoo
at least now they know that we know and from now on they also know that we know what to do when they do what they know
Jep,hetkessä tuli nuokin kuusi paikkaa täyteenChrisu kirjoitti:Laittelin vähän rahhoo tuonne, että sais päivitettyä ton. Laittelen aina lisää kun "ylimääräistä" rahaa on. Halukkaita kiltaan näköjään löytyyJohnny kirjoitti:Juu eipä sitä tietysti alussa ole, mutta sitten kun on kerenny jo saada vähän jotain parempia aseita ja varusteita ostettua.VecculiOoppeli kirjoitti:^ Mul on 47 rahhoo..En oo viel hirveesti kerenny kattomaan...No jos mä kympin vippaan?
Sain just päivitettyä kiltarakennusta ja nyt mahtuu 6,seuraavaan tasoon tarvitaan sit jo 4.130 rahhoo
Johnny, la gente esta muy loca.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Itse ainakin mennyt sinne kartalle jossa voi tutkia eri alueita ja sieltä katsonut jonkun sopivan. en tiiä onko sillä väliä minkä paikan valitsee ? Välillä tulee "vääriä" vastustajia, mutta yleensä juuri se mikä tehtävässä annettu.J.Toivanen kirjoitti:Soturi, tarvitsen apuasi! Tapa: 2 x Sotilaskarkuri
Mistä nämä löytyy? ja miten saan itelleni ne voitetut tavarat??? lukee et vedä ne ukon päällä. mut ku ei.
Paketteja saa ainakin silleen, että menee viestit ja siinä oikealla palkissa on paketit välilehti. Sieltä siirtää sitten omaan reppuun. Paketit näkyy myös siinä yleiskatsaus ym valikon yläpuolella.
Jos ei saa tolkkua mun selittelystä niin pitää nappaa screenshotti
at least now they know that we know and from now on they also know that we know what to do when they do what they know
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Ainakin tasojen mukaan nousee myös elinvoima sekä esineistä ja tehoistesta saa lisää.Dexi kirjoitti:Mitenkäs tuota elinvoimaa saa kasvatettua suuremmaksi? Ku kattoo että muilla on täydet elinvoimat jotain 150 ja ittellä vähän päälle 110.
Myös kun kehittää yleiskuntoa tarpeeksi saa siitä bonusta elinvoimaan.
Johnny, la gente esta muy loca.
Ja pirusti apua noihin aloittelijakysymyksiin löydätte Forum -> FAQ & Guides -> Beginners Guide v2.0.0.
Siellä kerrotaan mm. mistä löydätte etsimänne ihmiset ja eläimet ym. oliot jne. jne.
Siellä kerrotaan mm. mistä löydätte etsimänne ihmiset ja eläimet ym. oliot jne. jne.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'