opel
osta multa 2,2L Cihhi alakerta halvalla ja ala siitä rakentelemaan?
Siinähän on noin kaikenmaailman kampikulmatkin kohdillaan.
vähän uutta mäntää ja kankea...ja lohkoa niin sitten voikin keskittyä jonkin kannen laittoon
ahdin kylkeen ja hupskeikkaa tehoa vaikka naapurin teinipemariin.......
Eikä se cihhin ja xe painoero nyt niin hirveä ole 10-40?kg.
Juu ja tekemällä oppii muutakin kun 10-sormijärjestelmän.
Siinähän on noin kaikenmaailman kampikulmatkin kohdillaan.
vähän uutta mäntää ja kankea...ja lohkoa niin sitten voikin keskittyä jonkin kannen laittoon
ahdin kylkeen ja hupskeikkaa tehoa vaikka naapurin teinipemariin.......
Eikä se cihhin ja xe painoero nyt niin hirveä ole 10-40?kg.
Juu ja tekemällä oppii muutakin kun 10-sormijärjestelmän.
Mun mielestä 40kg säästö MOOTTORISTA on jo aika helvetisti..Spikey kirjoitti:Eikä se cihhin ja xe painoero nyt niin hirveä ole 10-40?kg.
En minäkään tarkkoja lukuja muista, mutta keula nousi koneen vaihdon jälkeen. Ajettavuuskin parani huomattavasti.
------------
Ei se isku kerro kaikkea. Katso niitten kiertokankien pituutta.
Jso lähtökohtana on joku 1.2 City kadetti, niin eikös siinä ole lähes samat asennusvaikeudet 2.x CIH padalla ja 2.0-16v DOHC kiukaalla? Missäköhän teholuokassa noita kampikulmia tarvitsee _oikeasti_ alkaa miettimään? Romua tontille, rälläkkä ja hitsikone esille ja senkun sovittamaan. Ee se rojekti nettiboardilla kirjottelemalla etene.miuku1979 kirjoitti:ei siinä mitään vikaa minun mielestä ole. pikku miinus vaan asennus vaikeus mut kyllä se sinne menis ja onhan se kevyempi ku cih
Nimim. Olen havainnut.
JEEEEEEEEEEEEE!
AamenKeme kirjoitti: Jso lähtökohtana on joku 1.2 City kadetti, niin eikös siinä ole lähes samat asennusvaikeudet 2.x CIH padalla ja 2.0-16v DOHC kiukaalla? Missäköhän teholuokassa noita kampikulmia tarvitsee _oikeasti_ alkaa miettimään? Romua tontille, rälläkkä ja hitsikone esille ja senkun sovittamaan. Ee se rojekti nettiboardilla kirjottelemalla etene.
Nimim. Olen havainnut.
Mm. Erhomäki käsittääkseni siirtyi lyhyempään iskuun syystä ettei tehoa saanut ulos ja vaikka kuutioita olikin vähemmän niin lyhemällä iskulla tehoa sai enemmän nimenomaan korkeilla kierroksilla.kosunen kirjoitti:vai kuinka?
Tämä siis kuultu kohtuu uskottavalta taholta,sama mies kertoi mm. että kuopiolainen kansiseppä olisi aikoinaan sanonut ruiskun pakosarjan olevan paras aihio budjetti cih turbotukseen,tänäpäivänähän niillä ruiskun sarjoilla ei kuulemma tee mitään edes vakio koneessa,vai kuinka?
Onhan niitä lähes kolmilitraisiakin 4-cihhejä ralli/rata hommissa muttei ne tunnu kovin pitkäikäisiä olevan,mutta ainahan sitä akselia voisi sentin pari alemmas pudottaa...
- motorsport
- 'Diplomat'

Tuossa olis jotain hilpettä....
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=135556
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=135556