Kokemuksia Vectra 1.6i-16 GL 4d -97

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
jjakko
'Agila'

Viesti Kirjoittaja jjakko »

Hei olen tällä hetkellä tyytyväinen muun kuin Opelin omistaja ja tällä hetkellä suhtaudun vielä hiukan varauksin Opeliin. Joten ajattelin kysellä mielipiteitä Vectrasta ennen ostoani. Onko kenelläkään hyviä/huonoja kokemuksia kyseisestä autosta? Mitä tyyppivikoja on odotettavissa? (autolla on ajettu 115 tkm)
O-MEGA
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja O-MEGA »

tarkasta koneen kunto hyvin..mulla sama kone(tosin astrassa)temppuili vähän väliä.öljyä vei litran parilla tuhannella,jakopää ja rullastot ja vesipumppu uusittiin 90tkm.n paikkeilla .egr venttiili jumitti niin kauan kun auto mulla oli ....taisi olla maanantaikappale...muutenhan Opelit on hyviä ja jämäkkiä autoja.vaihdoin muuten astran pois kun mittarissa oli 120tkm.katotaan nyt onko seuraava ooppeli parempi yksilö......
Hervast
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hervast »

Ota huviksesi selvää mikä on tuon moottorin jakohihnan vaihtoväli. Se voi olla noissa 16V koneissa yllättävän lyhyt. Myös EGR venttiilien kanssa on ollut noissa melko paljon ohjelmaa. Myös venttiilien palamisia on joskus tapahtunut.
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Hihnan vaihtoväli on 60 tkm.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Vastaa Viestiin