Paljonko pyytää?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Markus89
'Senator'
'Senator'

Paljonko pyytää?

Viesti Kirjoittaja Markus89 »

Paljon vois pyytää ooppeli vectra b -98 1,8 bensa jolla on ajettu noin 140 000km ja edessä on fk enkelin silmät ja takana lexus takavalot sekä itse tehty etumaski jossa ei ole oopelin merkkiä. Vikoja ei ole ja kulkee hyvin. Jakohihna vai oliko se jakohihna kun menee rikki nii venttiilit on myös paskana? Mutta on vaihdettu sekin. Alkuperäinen ratio löytyy ja kyynärnoja jälkiasennettu. Siisti, ehjä ja puhdas sisusta. Ei ilmastoitu ja kangaspenkit. Peräkoukku löytyy.

Saisko siitä 6000-5000€?

Antakee jotai suuntaa antavaa
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Nettiautosta katselet yleistä hintatasoa ja sen mukaan sitten sovitat hinnan.

Kannattaa sitten muistaa,ettei nuo lexustakavalot yms tingeltangelit välttämättä auton arvoa nosta...
Markus89
'Senator'
'Senator'

TJT kirjoitti:Nettiautosta katselet yleistä hintatasoa ja sen mukaan sitten sovitat hinnan.

Kannattaa sitten muistaa,ettei nuo lexustakavalot yms tingeltangelit välttämättä auton arvoa nosta...
Jeps sen muistan että ei välttämättä nosta mutta saa edes hieman erillaisuutta :) Mutta katselin hintoja mutta sielä kilometri määrät olivat huomattavasti suurempia :/ En löytänyt yhtää vertailu autoa kilometrimäärän kohdalla.
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Itse en enään nykyään arvosta "laitettuja" autoja ostaessani.
Jos sinne jotain on laitettu, niin se alkaa olemaan "räpelletty" ja hinta tipahtaa mun silmissä huomattavasti, vaikka omistaja pitääkin sitä erikoisena. :)
Pistä alkuperäset takas ja myy tuuninki rojut erikseen. Saat paremman hinnan ja myös laajemman ostajakunnan. Noista laitetuista ei monikaan välitä ja se karsii sulta ostajia.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Markus89
'Senator'
'Senator'

Lurttinen kirjoitti:Itse en enään nykyään arvosta "laitettuja" autoja ostaessani.
Jos sinne jotain on laitettu, niin se alkaa olemaan "räpelletty" ja hinta tipahtaa mun silmissä huomattavasti, vaikka omistaja pitääkin sitä erikoisena. :)
Pistä alkuperäset takas ja myy tuuninki rojut erikseen. Saat paremman hinnan ja myös laajemman ostajakunnan. Noista laitetuista ei monikaan välitä ja se karsii sulta ostajia.
No se on kyllä ihan totta :) Esimerkiksi joissaun autoissa olevat pärinäputket kauheesti inspaa ketää 60 vuotiaita :D
palehti
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja palehti »

Ilmastoimaton anti-facelifti ei kyllä ole yli vitosen auto, edes noin vähän ajettuna.
Ja "tuninkit" ehdottomasti pois myydessä, sulla noita tuninkeja paljoa ollutkaan mutta kyllä sellainen merkitön maski ja lexus takavalkeet vie kyllä fiiliksen autosta. Siistit ajovalot ainakin minulle vielä menettelee, jos muuten sopii pirssiin.

Onnea myyntiin, laita hinta vaan heti tarpeeksi alas niin joku voi vaikkapa innostuakin autostasi :D
E39 M5
[url=http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?t=119774]
Jamez
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jamez »

Lurttinen kirjoitti:Pistä alkuperäset takas ja myy tuuninki rojut erikseen. Saat paremman hinnan ja myös laajemman ostajakunnan. Noista laitetuista ei monikaan välitä ja se karsii sulta ostajia.
Toi on hyvä ohje :wink:

Edellistä autoa kun myin niin ostaja oli autoon ihan mielissään, mutta jouduin karsimaan kaikki tuunaukset pois merkitöntä maskia myöten :lol:
Slx
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Slx »

Lurttinen kirjoitti:Itse en enään nykyään arvosta "laitettuja" autoja ostaessani.
Täysin samaa mieltä :D itse en edes katso "tunig vehkeitä" kun ostan autoa
Vastaa Viestiin