Mantamies kirjoitti:
Itse olen todennut parhaimmaksi AB-COM -ohjelman. Se tosin on saksankielinen, mutta sisältää täydellisimmät vikakoodilistat. Ja muutenkin toimii parhaimmin tuon adapterin kanssa.
Mistä olet löytänyt käyttämäsi AB-COMmin. Itse löysin version 000003 tuolta http://dvb-upload.com/index.php?action= ... 74&lang=EN.
Itse olen myös todennut AB-COMin hyväksi. Olen saanut sillä yhteyden moottoriin, ABSiin ja ohjaustehostimeen. Vielä pitäisi päästä AIRBAGiin ja muihin mahdollisiin.
-Roy- kirjoitti:Voin kertoa kokemuksesta että toimii!! -Viper-80 on meinaa mun nicci. Eilen kuittasin turvatyynyn vikavalon. Laskin et jos merkkihuollos maksaa n.20€ kuittaa valo/ vikakoodi lukea niin pari kertaa kun on käyttäny tota mokkulaa niin se onki jo maksanu ittensä takas.
lepo89 kirjoitti:Kertokaapa mistä saa 93 a vectraan vikakoodien luku kaapelin vai miten te niitä oikein luetta jollaki omavalmiste kaapeleillako
fuck the kaapelit klemmarit kunniaan!
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99