Ainiin, mikäs se nyt on immeisillä suunnitelma Kalajoen suuntaan? Ketä lähössä, monellako autolla, mistä ja mihin aikaan jne jne jne
Pitää tässä vähän juonia, et pääsiskö sittenkin mukaan letkaan....
10 korvilla jos sitä rupeasi kampeamaan tuota synkkää savoa kohti, savonlinnan ja mikkelin porukoihin yhdytään siinä vuorelan taajamilla... passaillaan nopeus sitä mukaa. mahut teme viel heikin biiliin... vai oisko astra jo sitten parempi?! mun ascosta hajoo kohta imusarjan tiivari, joten se o pois sulettu.
Ajattelin lähtee omalla köhistimellä liikenteeseen (jos nyt ylipäätänsä pääsen lähtemään )
Saa sit ajella omaan tahtiin takas, kun on tosiaan ihan aivan auki suunnitelmat.
Mut yritän tuohon perjantain letkaan keritä mukaan
Siinä klo 16:40 Noljakan ramppia ylöspäin Henskulin veccu oli perässä, ja sekunti myöhemmin Noljakan rampille keskustaan kääntymässä Jariko astmalla
Ja klo 20:10 Henskulin veccu bonkastu Kajaanintieltä vastaantulijana.
Pösöllä körryyttelin ni ette työ huomannu
temevee kirjoitti:Siinä klo 16:40 Noljakan ramppia ylöspäin Henskulin veccu oli perässä, ja sekunti myöhemmin Noljakan rampille keskustaan kääntymässä Jariko astmalla
Ja klo 20:10 Henskulin veccu bonkastu Kajaanintieltä vastaantulijana.
Pösöllä körryyttelin ni ette työ huomannu
Jariko kruisaili ympäriämpäri Noljakkaa eestaas tuossa joku tunti taaksepäin.
Ja oliko essentialla kanootti katolla???? [edit] ei se vissiinkään ollu essentia, jos se on eteläänpäin matkalla, samanlainen kiesi vaan oli...
Voi jeesus jotta on rapula Oli hienoa että Gigglinissä tarjoilivat olutta eurolla....
PRKL! Noh nyt on 2 viikkoa normaalisti ja sitte on taas kiinniolovuoro Vittu JK:n mulkuilla ei oo ehkä kuin vain 1 kiinniolovuoro *huoh* Mie oon muuten nähnyt GableGuy:n monta kertaa paimentamassa sisseja
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
ei ollu kanootti katolla, vaan kaks fillaria peräkoukussa kun tänne etelään tultiin
tunnistamista helpottaa ens viikosta alkaen iso ocf-tarra takalasis
PRKL! Noh nyt on 2 viikkoa normaalisti ja sitte on taas kiinniolovuoro Vittu JK:n mulkuilla ei oo ehkä kuin vain 1 kiinniolovuoro *huoh* Mie oon muuten nähnyt GableGuy:n monta kertaa paimentamassa sisseja
Meillä on tää viikonloppu vapaata ja sitten on seuraavaa viikonloppu kiinni Päästäään seuraavan kerran lomille kun on vala Ei niillä JK:n ja Auk:in taistelijoilla ole ollu kuin vain yks viikonloppu kiinni...Just se eka viikonloppu mikä oli kaikilla kiinni Pääsevät aika helpolla Mut elämä on Harvemmin oon nähny sissejä kun ollaan eri rakennuksessa