OPEL:n HUOLTO ja HINNAT ?
- Speitan
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ainakin mun V6:een maksoi 308e + osat 53,57e eli yhteensä 361,57e. Eipä oo sen jälkeen öljyä kadonnu koneesta eikä pölläyttele. Merkkiliikkeessä tehty tämä siis.kingiz kirjoitti:Onkos porukalla mitään kokemuksia venttiilivarrenkumien vaihdattmisesta? Onko minkä hintasta huvia? Pitäs tohon omaan x20xev:n tässä lähiaikoina vaihdattaa![]()
omena-95 kirjoitti:Kävin tänään kysymässä Olarinluoman Masterfit pikahuollosta öljyn vaihtoa Omegaan. Hinta olisi ollut 120e!!! En järkytykseltäni edes muistanut kysyä, että sisälsikö tuo hinta öljyn ja suodattimen![]()
Noh varasin ajan Euromasterilta, 45e sis. suodatin ja öljy.
Halvalla tekee euromaster...Paljos tollaseen menee jo öljyäkin??
Ai se on noin halpaa jopa kutoseen. Eli varmaan vielä halvempi sitten tommosee yks kantiseen =)Speitan kirjoitti:Ainakin mun V6:een maksoi 308e + osat 53,57e eli yhteensä 361,57e. Eipä oo sen jälkeen öljyä kadonnu koneesta eikä pölläyttele. Merkkiliikkeessä tehty tämä siis.kingiz kirjoitti:Onkos porukalla mitään kokemuksia venttiilivarrenkumien vaihdattmisesta? Onko minkä hintasta huvia? Pitäs tohon omaan x20xev:n tässä lähiaikoina vaihdattaa![]()
Mä jo luulin et on paljo kalliimpaa lystiä
Omega B -95 x20se farkku
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Mulla vähän sama tarina.omena-95 kirjoitti:Kävin tänään kysymässä Olarinluoman Masterfit pikahuollosta öljyn vaihtoa Omegaan. Hinta olisi ollut 120e!!! En järkytykseltäni edes muistanut kysyä, että sisälsikö tuo hinta öljyn ja suodattimen![]()
Kävin vantaalla kysymässä hastraan "väliöljynvaihtoo", oli kans pitkälti yli satasen.
Järvenpäässä tekivät saman työn 55 eur...
Kannattaa näköjään kysyä ainaki parista paikasta ennenku jättää auton työn alle. Kohtapuoleen tulossa hastraan se varsinainen vuosihuolto /30 t km. Hirvittää jo valmiiks mitä ne siitä yrittää ryöstää jos pelkkä öljyjen vaihto maksaa toista sataa.
Jos oikein muistan niin taitaa mennä 6,5l. Tuo 45e sisältää 4l ja loput maksetaan sitten litrahinnan mukaan.janska kirjoitti:omena-95 kirjoitti:Kävin tänään kysymässä Olarinluoman Masterfit pikahuollosta öljyn vaihtoa Omegaan. Hinta olisi ollut 120e!!! En järkytykseltäni edes muistanut kysyä, että sisälsikö tuo hinta öljyn ja suodattimen![]()
Halvalla tekee euromaster...Paljos tollaseen menee jo öljyäkin??
Praise the Lord and pass the ammunition!!
airportin huollosta
Notta siinä kävi niin että hain auton pois ja ajoin noin 50m. ni tadaa!!Häiriövalo jäi taasen päälle.Ei muuta kuin auto ympäri ja takas luukulle.Ottivat auton takas huoltoon.Sitten tuli puhelu.Löytyi uusi vika:Olikos se jotain kardaanin tunnistimeen liittyvää.No joka tapauksessa tänään hain auton pois eikä valo pala mutta tulipa lisähintaa 185€.Kun oikeen ynnää tuon 274+185=459€ niin voi sanoa että hyvät ja pahat ja meni lomarahat
Tosin vein ihan ekaks autoni koskelon metro-autoon jossa ei ollut laitteita millä lukea vika koodit.Onhan siellä sentään valtuutettu merkkihuolto....
- Metalshade
- 'Kadett'

8.00 saavun liikkeeseen, sovittu oli että auto on heti 12 jälkeen valmis,
sanoin kuitenkin myyjälle olevani yövuorossa, että tulisinkin hakemaan sen vasta 15.00.
heille se kävi mainiosti.
15.00 astun ovesta sisään, ja kysyn missäs mun auto on ku sen piti olla 12 mut viim 15 aikaan valmis..
menee kuulemma 30 min..
hetkeä myöhemmin tarjoavat vuokra autoa, he olisivat maksaneet ja ihan niin kauaksi aikaa kun tarvin...kerroin värikkäin sanakääntein mitä mieltä olen hänen ehdotuksestaan, sekä mitä mieltä olen siitä että autoani ei lupauksista huolimatta ole korjattu.
soitan pomolleni että tekee mun 2 ensimmäistä noutoa, en ehdi.
15.30 poltan 4:ttä tupakkaa ja kiroilen jo äänekkäämmin,ilmoitan mitä mieltä logistiikkapäälliköt ovat jos en pääse lähtemään helsinkiin ajoissa (runko vuoro)
15.55 saan kuulla että nesteitä ruvetaan lisäämään.
16.10 auto on pihalla, onnittelin osaavaa henkilökuntaa kuinka saivatkin 2tunnin hommaan menemään 8.
lisäksi pyysin katsomaan etupyörän tuentaa kun kolisee montuissa, väitti huoltaja pokka naamalla ettei missään ole väljää kun hän raudalla kokeili, kumma vaan että neiti allekirjoittanut kun nappas renkaasta kiinni niin huomattavasti ainakin laakerista väljyyttä löytyi..
joten, tämä tarina olkoon opetus siitä, että jos vain tässä elämässä jotain rakkaudestani hajoaa, korjaan itse,
tosin nyt kiilahihna ja jakohihna + sälät onb vaihdettu ja siinä on noin 60k huoletonta kilomeetriä.
tolla kahdella remmillä oli loppusumma kuitenkin 310 euroa, joten hinta oli ainut johon olin tyytyväinen..
Metal..
sanoin kuitenkin myyjälle olevani yövuorossa, että tulisinkin hakemaan sen vasta 15.00.
heille se kävi mainiosti.
15.00 astun ovesta sisään, ja kysyn missäs mun auto on ku sen piti olla 12 mut viim 15 aikaan valmis..
menee kuulemma 30 min..
hetkeä myöhemmin tarjoavat vuokra autoa, he olisivat maksaneet ja ihan niin kauaksi aikaa kun tarvin...kerroin värikkäin sanakääntein mitä mieltä olen hänen ehdotuksestaan, sekä mitä mieltä olen siitä että autoani ei lupauksista huolimatta ole korjattu.
soitan pomolleni että tekee mun 2 ensimmäistä noutoa, en ehdi.
15.30 poltan 4:ttä tupakkaa ja kiroilen jo äänekkäämmin,ilmoitan mitä mieltä logistiikkapäälliköt ovat jos en pääse lähtemään helsinkiin ajoissa (runko vuoro)
15.55 saan kuulla että nesteitä ruvetaan lisäämään.
16.10 auto on pihalla, onnittelin osaavaa henkilökuntaa kuinka saivatkin 2tunnin hommaan menemään 8.
lisäksi pyysin katsomaan etupyörän tuentaa kun kolisee montuissa, väitti huoltaja pokka naamalla ettei missään ole väljää kun hän raudalla kokeili, kumma vaan että neiti allekirjoittanut kun nappas renkaasta kiinni niin huomattavasti ainakin laakerista väljyyttä löytyi..
joten, tämä tarina olkoon opetus siitä, että jos vain tässä elämässä jotain rakkaudestani hajoaa, korjaan itse,
tosin nyt kiilahihna ja jakohihna + sälät onb vaihdettu ja siinä on noin 60k huoletonta kilomeetriä.
tolla kahdella remmillä oli loppusumma kuitenkin 310 euroa, joten hinta oli ainut johon olin tyytyväinen..
Metal..
Se mikä ei tapa,vituttaa...
-
Speedster tbo
- 'Kapitän'

[quote="Haba"]Merivan 60tkm:n huolto 520€
Sis.
Jakopää kaikkine hilppeineen (myös vesipumppu), tulpat, jarrunesteet ja kaikki suodattimet.
Paikkana Delta-Auto, Iisalmi
No, taas menee 60tkm eli n.4v minun ajoilla.[/quote
Suhteellisen siedettävä kun miettii mitä kaikkea siihen menee.
Sis.
Jakopää kaikkine hilppeineen (myös vesipumppu), tulpat, jarrunesteet ja kaikki suodattimet.
Paikkana Delta-Auto, Iisalmi
No, taas menee 60tkm eli n.4v minun ajoilla.[/quote
Suhteellisen siedettävä kun miettii mitä kaikkea siihen menee.
Calibra 2.0i 16v -91
paljonkohan maksaa b1 2.5 v6 veccuun 120tkm huolto, suurin piirtein hintaluokkaa?
BMW E61 535da M-Sport Milk chocolate 380/728
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
http://www.pohjoishelsinginauto.fi/OPEL ... oukset.htmNahetsu kirjoitti:WTF! Onks toi normaalia?Speedster tbo kirjoitti:Öljyt+suodatin Pohjois-Helsingin autossa 126€.Turun autohallissa sama toimenpide 62€
Öljynvaihto alkaen 35 euroa + 4 litraa ylittävä osa 6,9 euroa/l + suodatin + suodattimen vaihtotyö, joka kuulema veloitetaan vielä erikseen
Ota tosta nyt selvää paljonko maksaa.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.