Hockey Arena

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Dexi1 VIII.51

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Dexi kirjoitti:Itellä alkanu kausi ihan kohtalaisesti. 4 ottelua ja 3 voittoa ja 1 häviö. Tällä hetkellä ollaan liigassa viidentenä. Tänään on muuten ystävyysottelu Hikisukkaa vastaan, ja melko varmasti tulee taas tappio :-? .
Älähän nyt vielä varmaksi sano, mulla on 2 hyvää sairaslomalla, ja ykkös veskan pistin vilttiin että se ei loukkaannu.

Mutta. Jos mulla on vaikka pakki jonka puolustus taito on 100 ja sen Ti on on vaikka 90, ja sitten on toinen pakki jonka puolustus taito on vaikka 30 mutta Ti on 95, niin onko tämä jälkimmäinen se joka kuiteskin todellisuudessa parempi, vai kuinka se menee ?
Juhi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juhi »

veikka81 kirjoitti:
Dexi kirjoitti:Itellä alkanu kausi ihan kohtalaisesti. 4 ottelua ja 3 voittoa ja 1 häviö. Tällä hetkellä ollaan liigassa viidentenä. Tänään on muuten ystävyysottelu Hikisukkaa vastaan, ja melko varmasti tulee taas tappio :-? .
Älähän nyt vielä varmaksi sano, mulla on 2 hyvää sairaslomalla, ja ykkös veskan pistin vilttiin että se ei loukkaannu.

Mutta. Jos mulla on vaikka pakki jonka puolustus taito on 100 ja sen Ti on on vaikka 90, ja sitten on toinen pakki jonka puolustus taito on vaikka 30 mutta Ti on 95, niin onko tämä jälkimmäinen se joka kuiteskin todellisuudessa parempi, vai kuinka se menee ?
TI:hän on taitoindeksi eli kaikki sen pelaajan arvot yhteen! Eli ei voi olla sellasta pelaajaa jonka puollustus on 100 ja TI 90... :roll:
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Tiedän, mutta se olikin vaan esimerkki.

Tarkoitin että jos pelaajan hyökkäys taito on vaikka 30 ja muut taido on 1, ja sen Ti on vaikka 50 niin se on huonompi kuin pelaaja jonka hyökkäys arvo on vaikka 15 ja muuta taidot olisi 15 ja Ti olis 66 .

Aargh, Eli se Ti on kaiken A ja O , eli mitä parempi Ti niin sen parempi pelaaja.
Dexi
'Kapitän'
'Kapitän'

Dexi1 VIII.51

Viesti Kirjoittaja Dexi »

Dexi1 0:15 Alavus Thrashers. Aika hyvin meni mun osalta :lol: .
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Dexi1 0:15 Alavus Thrashers

Nii mutta Alavus Thrashers onkin ihan sekunda, mää oon aina antanut sille vaan sääli voittoja, ettei rupeais itkasemaan, ja lopettais hockey areenan pelaamista :lol:
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Joo, voitin viime yönä 1-0 , oli vaan kallis maali kun annoin pelaajille 30000 € bonusta voitosta :wink: . Pakko pistää jonkinlaista motivaatiota ukoille kun muuten tulis takkiin ja pahasti, ja mulla on tavoitteena nousu, ja jos en nouse niin edes playarit.
Dexi
'Kapitän'
'Kapitän'

Dexi1 VIII.51

Viesti Kirjoittaja Dexi »

JEE! Tällä kertaa hävisin Alavus thrasherille vain 4-0 8)
Jansperi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jansperi »

veikka81: heitin sulle haasteen :wink:
-Calikka-
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Hikisukka VII.52

Jansperi kirjoitti:veikka81: heitin sulle haasteen :wink:
Täytyypäs vastata

EDIT:

Syötä ottelun lähetysaika välillä 03:00 - 23:00 muodossa hh:mm

Ja mulla se on Klo: 3.00 Ha:n aikaa.

Jos laitan siihen että klo: 1.00 niin monelta peli silloin on pelattu ja lopputulos on selvillä ?

Meinaan ois tärkeää, ettää voisin aamulla ennen 7 laittaa perjantai yön peliin motivaatio bonusta ukoille sarjan kärkeä vastaan
Jansperi
'Senator'
'Senator'

Re: Hikisukka VII.52

veikka81 kirjoitti:
Jansperi kirjoitti:veikka81: heitin sulle haasteen :wink:
Täytyypäs vastata

EDIT:

Syötä ottelun lähetysaika välillä 03:00 - 23:00 muodossa hh:mm

Ja mulla se on Klo: 3.00 Ha:n aikaa.

Jos laitan siihen että klo: 1.00 niin monelta peli silloin on pelattu ja lopputulos on selvillä ?

Meinaan ois tärkeää, ettää voisin aamulla ennen 7 laittaa perjantai yön peliin motivaatio bonusta ukoille sarjan kärkeä vastaan
Kävin vähän kattelemassa tota sun ottelu kalenteria,eli jos haluat tota hpk:ta vastaan pelattavaan peliin asettaa motivaatio bonuksen niin sun täytyy muuttaa sitä ottelun lähetys aikaa siten että se ottelu alkaa vasta sen jälkeen ku olet asettanut sen motivaatio bonuksen eli tässä tapauksessa aikaisintaan 07.00.

Tosin voi olla että tuo taktiikka sivua ei voi käyttää enää samana päivänä jos sen päivän ottelua ei ole vielä pelattu.

Miksi et aseta sitä motivaatio bonusta ennen tulevaa yö päivitystä?
-Calikka-
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

No kun nuo rallit sotkee aika pahsti kaiken, mutta nyt silläkään ei ole mitään väliä kun tämän päivän reissu meni puihin.

Perjantai yön ottelu tulos. hävisin 0-7 :evil: :banghead:
Jansperi
'Senator'
'Senator'

Ite menin pöljyyksissään myymään ykkös molarin ku oli niin huonosti syöttö taitoa että sylki reboundeja turhan paljon,muuten oli ihan ok molari TI 130 ja nyt en sitten millään saa samaan rahaan yhtä hyvää vahtia ja sen vuoksi 5 ottelun voitto putki katkes ja nyt on tullu 2 viimesessä matsissa takkiin..
-Calikka-
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Jansperi kirjoitti:Ite menin pöljyyksissään myymään ykkös molarin ku oli niin huonosti syöttö taitoa että sylki reboundeja turhan paljon,muuten oli ihan ok molari TI 130 ja nyt en sitten millään saa samaan rahaan yhtä hyvää vahtia ja sen vuoksi 5 ottelun voitto putki katkes ja nyt on tullu 2 viimesessä matsissa takkiin..
Hyvä, mulla on sitten ehkä mahdollisuuksia saada edes 1 maali, harkkapelissä
Jansperi
'Senator'
'Senator'

veikka81 kirjoitti:
Jansperi kirjoitti:Ite menin pöljyyksissään myymään ykkös molarin ku oli niin huonosti syöttö taitoa että sylki reboundeja turhan paljon,muuten oli ihan ok molari TI 130 ja nyt en sitten millään saa samaan rahaan yhtä hyvää vahtia ja sen vuoksi 5 ottelun voitto putki katkes ja nyt on tullu 2 viimesessä matsissa takkiin..
Hyvä, mulla on sitten ehkä mahdollisuuksia saada edes 1 maali, harkkapelissä
Tai useampiki 20/18 torju viimeksi,tosin puoli kuntoisena.
-Calikka-
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Dexi1 0:1 Hikisukka :o

Dexi rupeaa näköjään laittamaan pikku hiljaa kampoihin. Seuraava ottelu sitten varmaan päättyykin Dexille 1-0 :wink:
Vastaa Viestiin