Astra F sedan -95 rojekti myyty

Esittele Opel-projektisi tai autosi
masa_
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja masa_ »

Nyt on laitettu erillissarjalle spl dynamics s1002 vahvistin ja peilit on vaihtunut sporttisiin vähän M-lookin näkösiin mutta ei ihan M3 kopiot.
VECTRA C1 CARAVAN 2.0T "Stage 1" -05
DaW
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja DaW »

masa_ kirjoitti:Nyt on laitettu erillissarjalle spl dynamics s1002 vahvistin ja peilit on vaihtunut sporttisiin vähän M-lookin näkösiin mutta ei ihan M3 kopiot.
varmaan se kone viritetään seuraavaks jos halutaan tuningille hiukan paino arvoo :wink:

ettei ne perhe farkut painele ohi pintakaasulla :lollis:
Opel Astra F 2.0 Gt
masa_
OCF Member 2017

Eipä taida olla järkeä alkaa yks kutosta virittämään :D Ja joka aamu olen tolla nytkin töihin ehtinyt. :P
DaW
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja DaW »

masa_ kirjoitti:Eipä taida olla järkeä alkaa yks kutosta virittämään :D Ja joka aamu olen tolla nytkin töihin ehtinyt. :P
no joo kyllähän se näinki on

tosin toi ehtiminen ja tunne ovat 2 eri asiaa... tunnetta saa kehiin ku on voimmaa, tosin mä oon kyl paraski puhuja ku ei itelläkään oo ku toi 2litranen nuha tosin 128hv oli c20ne koneest mitattu joka on ihan hyvin virittämättömästä :sleep:

nyt tulo uus putki + kone remppaa ja vv suodatin niin taitaapi se siittä 130hv nousta :lollis:

kui paljo sulla on palanut rahaa tohon opelisi tuunaamiseen?
Opel Astra F 2.0 Gt
masa_
OCF Member 2017

DaW kirjoitti:
masa_ kirjoitti:Eipä taida olla järkeä alkaa yks kutosta virittämään :D Ja joka aamu olen tolla nytkin töihin ehtinyt. :P

tosin toi ehtiminen ja tunne ovat 2 eri asiaa... tunnetta saa kehiin ku on voimmaa, tosin mä oon kyl paraski puhuja ku ei itelläkään oo ku toi 2litranen nuha tosin 128hv oli c20ne koneest mitattu joka on ihan hyvin virittämättömästä :sleep:

nyt tulo uus putki + kone remppaa ja vv suodatin niin taitaapi se siittä 130hv nousta :lollis:

Joo oon ollu kaverin e30 bemarin kyydis missä on n. 500-600 heppaa :D siin alkaa olee nimittain ihan oikeesti tunnetta kun satasen vauhdissa lähtee ohittamaan niin alkaa asfaltilla lyömaa takapyörät tyhjää :D

Ja eipä tohon opeliin nyt ole paljon rahaa menny kun eipä sille ole juuri mitään ees tehty.
DaW
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja DaW »

masa_ kirjoitti:
DaW kirjoitti:

Joo oon ollu kaverin e30 bemarin kyydis missä on n. 500-600 heppaa :D siin alkaa olee nimittain ihan oikeesti tunnetta kun satasen vauhdissa lähtee ohittamaan niin alkaa asfaltilla lyömaa takapyörät tyhjää :D

Ja eipä tohon opeliin nyt ole paljon rahaa menny kun eipä sille ole juuri mitään ees tehty.

joo no kaikee sitä on tullut ihan itekki koitettuu, veljel on auto liike ja ihan jopa aidon uuden karheella m3 on tullut pöräytettyy muutama suora... ei siinä se sutiminen vaan se uskomaton viilis miten auto on ihan hiljanen aluks mutta kun alkaa antaan lappua niin rintakehäkin oudokseltaan rutistuu kasaan ja tulee kunnon fiilixet :lollis:

tosin voi noi puheet vanhojen bemarien 500-600hevosesta olla kyl jo ihan vaan puhetta sillä tollasen opelin jälkeen kyl jo 200hv auto tuntuu kuu raketilta :wink:
Opel Astra F 2.0 Gt
masa_
OCF Member 2017

Oon nähny dynolaput autosta...
DaW
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja DaW »

masa_ kirjoitti:Oon nähny dynolaput autosta...
jep.. moni muukin ;)

no juu onhan semmosii.. tääl päin liikkuu skyline jossa on 823hepoo

mutta olikos se dynolapun texti vähän sekavaa ku tossa sun heppa arviossas on 100 haarukka niin mites paljon se dynolapussa sit oikeasti oli?? :lollis:
Opel Astra F 2.0 Gt
masa_
OCF Member 2017

Laitellaa nyt välillä tännekin jotain.

Ensi viikolla pitäis saapua astraan riegerin infinity 1 etupuskuri.
Kun saan sen maalattua niin laitan sen heti kiinni.
Muuten auto on samassa kuosissa kuin ennenkin.

Laitan kuvia kuhan saan puskurin kiinni.
temmez2
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja temmez2 »

Tuohan on näpsäkän näkönen auto ihan livenäkin,harvemmin noita sedaneita "tuunattuna" näkee.
Äänet oli ku helikopterissa siis tuntui mörisevän. :D
masa_
OCF Member 2017

temmez2 kirjoitti:Tuohan on näpsäkän näkönen auto ihan livenäkin,harvemmin noita sedaneita "tuunattuna" näkee.
Äänet oli ku helikopterissa siis tuntui mörisevän. :D
Missäs päin oot auton nähny? Enkä kyllä pidä tätä kauhean tuunattuna.
masa_
OCF Member 2017

Sovittelin tossa gsi puskuria keulaan. Vähän tarvii puskuria kittailla ja jossain vaiheessa kun saa aikasiks niin maalata. Samalla jos maalais takapuskurin kokonaan korin väriin.

Tossa pari huonoa kuvaa:
Kuva

Kuva
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

muuten hyvä mutta tarkasta otsikko, kun noita sivuja ei oo viel seittämää :lollis:
masa_
OCF Member 2017

Oho :oops:
masa_
OCF Member 2017

Eilen aloin työstää puskuria laskin rälläkällä ton rekisteri kilven paikan pois ja jos huomenna alkais kittaillee. Puskurissa muutama painautuma jotka kans pitais kittailla tasaseks.

Leimakin tuli haettua tänään :D On se katsastus nykyään kallista kun normikatsastus päästöillä oli 61 euroo ja samal muutoskatsastin auton madallusjousille niin yhteensä 90 euroa.
No pääasia että leima tuli kaks korjauskehotusta tuli rekisterikilven valon polttimo palanu ja parkeissa kuulemma väärän väriset polttimot :o

No eihän ne siniset ledit ihan oikeen väriset vissii ole :D
Vastaa Viestiin