Astra F sedan -95 rojekti myyty
varmaan se kone viritetään seuraavaks jos halutaan tuningille hiukan paino arvoomasa_ kirjoitti:Nyt on laitettu erillissarjalle spl dynamics s1002 vahvistin ja peilit on vaihtunut sporttisiin vähän M-lookin näkösiin mutta ei ihan M3 kopiot.
ettei ne perhe farkut painele ohi pintakaasulla
Opel Astra F 2.0 Gt
no joo kyllähän se näinki onmasa_ kirjoitti:Eipä taida olla järkeä alkaa yks kutosta virittämäänJa joka aamu olen tolla nytkin töihin ehtinyt.
tosin toi ehtiminen ja tunne ovat 2 eri asiaa... tunnetta saa kehiin ku on voimmaa, tosin mä oon kyl paraski puhuja ku ei itelläkään oo ku toi 2litranen nuha tosin 128hv oli c20ne koneest mitattu joka on ihan hyvin virittämättömästä
nyt tulo uus putki + kone remppaa ja vv suodatin niin taitaapi se siittä 130hv nousta
kui paljo sulla on palanut rahaa tohon opelisi tuunaamiseen?
Opel Astra F 2.0 Gt
Joo oon ollu kaverin e30 bemarin kyydis missä on n. 500-600 heppaaDaW kirjoitti:no joo kyllähän se näinki onmasa_ kirjoitti:Eipä taida olla järkeä alkaa yks kutosta virittämäänJa joka aamu olen tolla nytkin töihin ehtinyt.
tosin toi ehtiminen ja tunne ovat 2 eri asiaa... tunnetta saa kehiin ku on voimmaa, tosin mä oon kyl paraski puhuja ku ei itelläkään oo ku toi 2litranen nuha tosin 128hv oli c20ne koneest mitattu joka on ihan hyvin virittämättömästä![]()
nyt tulo uus putki + kone remppaa ja vv suodatin niin taitaapi se siittä 130hv nousta![]()
kui paljo sulla on palanut rahaa tohon opelisi tuunaamiseen?
Ja eipä tohon opeliin nyt ole paljon rahaa menny kun eipä sille ole juuri mitään ees tehty.
VECTRA C1 CARAVAN 2.0T "Stage 1" -05
masa_ kirjoitti:Joo oon ollu kaverin e30 bemarin kyydis missä on n. 500-600 heppaaDaW kirjoitti:no joo kyllähän se näinki onmasa_ kirjoitti:Eipä taida olla järkeä alkaa yks kutosta virittämäänJa joka aamu olen tolla nytkin töihin ehtinyt.
tosin toi ehtiminen ja tunne ovat 2 eri asiaa... tunnetta saa kehiin ku on voimmaa, tosin mä oon kyl paraski puhuja ku ei itelläkään oo ku toi 2litranen nuha tosin 128hv oli c20ne koneest mitattu joka on ihan hyvin virittämättömästä![]()
nyt tulo uus putki + kone remppaa ja vv suodatin niin taitaapi se siittä 130hv nousta![]()
kui paljo sulla on palanut rahaa tohon opelisi tuunaamiseen?siin alkaa olee nimittain ihan oikeesti tunnetta kun satasen vauhdissa lähtee ohittamaan niin alkaa asfaltilla lyömaa takapyörät tyhjää
![]()
Ja eipä tohon opeliin nyt ole paljon rahaa menny kun eipä sille ole juuri mitään ees tehty.
joo no kaikee sitä on tullut ihan itekki koitettuu, veljel on auto liike ja ihan jopa aidon uuden karheella m3 on tullut pöräytettyy muutama suora... ei siinä se sutiminen vaan se uskomaton viilis miten auto on ihan hiljanen aluks mutta kun alkaa antaan lappua niin rintakehäkin oudokseltaan rutistuu kasaan ja tulee kunnon fiilixet
tosin voi noi puheet vanhojen bemarien 500-600hevosesta olla kyl jo ihan vaan puhetta sillä tollasen opelin jälkeen kyl jo 200hv auto tuntuu kuu raketilta
Opel Astra F 2.0 Gt
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Eilen aloin työstää puskuria laskin rälläkällä ton rekisteri kilven paikan pois ja jos huomenna alkais kittaillee. Puskurissa muutama painautuma jotka kans pitais kittailla tasaseks.
Leimakin tuli haettua tänään
On se katsastus nykyään kallista kun normikatsastus päästöillä oli 61 euroo ja samal muutoskatsastin auton madallusjousille niin yhteensä 90 euroa.
No pääasia että leima tuli kaks korjauskehotusta tuli rekisterikilven valon polttimo palanu ja parkeissa kuulemma väärän väriset polttimot
No eihän ne siniset ledit ihan oikeen väriset vissii ole
Leimakin tuli haettua tänään
No pääasia että leima tuli kaks korjauskehotusta tuli rekisterikilven valon polttimo palanu ja parkeissa kuulemma väärän väriset polttimot
No eihän ne siniset ledit ihan oikeen väriset vissii ole
VECTRA C1 CARAVAN 2.0T "Stage 1" -05