Tuli tänään laitettua eteen uudet jarrulevyt ja palat sekä vähän suihkittua mustaa satuloihin.
Spoileria myös maalattiin uusiksi mutta olivat tehneet paskan maalin räki ja tuli apelsiini pinta.
Huomenna pesurin reijät olisi tarkoitus maalata ja varmaan maskia rakentaa.
Jos jollain on 2000maskin se takaosa sen voi myydä mulle sopu hintaan
Tänään tuli maalattua se lista missä oli pesurit ja laitettua puskuri kiinni.
Huomenna toivottavasti valot kiinni jotka maalaan vielä "tummaoptiikaksi" myös uusi maski tilattu.
Kuvia kun osat on kiinni ja auto puhdas.
Hifit tulee kiinni kun saan kotelon kotiin tänään ostettu lancar merkkinen pääte jolla subeja tullaan soittamaan. Kuvia kun valmista.
Olen tässä pitkään miettinyt mikä rämisee takana kun kuuntelee musiikkia kovempaa. Tänään se vika löytyi oli tuollainan outo rauta hattuhyllyn alla siinä pellin päällä missä on ns. monttu. Jos joku tietää mikä tuo on voi sen minulle kertoa.
Kuvaa.
Kirjoitellaanpa taas tänne välillä. Eli autoon on asennettu 60/40 alustasarja tuossa viikonloppuna sekä tuli uudet ulostulot asennettua, uusi merkitön maski on myös maalausta vaille valmiina tallissa. Kuvia tulee kun auto on puhdas ja maski saadaan asennettua.
Jokos tuo omituinen "koukku" selvisi? Tiedä vaikka omastanikin moinen löytyisi. Hyvä, että joku saa edes jotain aikaiseksi. Oma projektini on hiukka jäissä, mutta sulatellaan tässä pikku hiljaa taas.
Joo ei ole selvinnyt mikä se on. No tuli pakko tilanne kun takaiskarit hajosi niin ostettiin uusi alusta suoraan ja noi ulostulot ollut hankinta listalla pitkän aikaa. Kävi autolle perjantaina myös näin.
Eli siis tuosta Jousen ylätuenta levystä lähti pala irti ja iskari tuli läpi. Onneksi ei muuta hajonnut kuin se ja pieni jälki tuohon äänieriste mattoon konepellissä. Ja uusi osa saatiin varaosa autosta.
OHO! onneks ei käyny pahemmin... enpä oo ikinä nähny et noin kävis... itellä omegasta lähti koko iskari pelteineen päivineen irti edestä, ihmettelin aluks et miksei konepelti istu kunnolla paikalleen
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94