Että näin

Keskustelua Opeleista
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

:D Raisiossa muutenkin asiallista palvelua, siellä joskus antoivat neuvoa miten A-vekun ajotietsa ohjelmoidaan uudelleen. Muut merkkiliikkeet vaan pyöritteli päätään.
Nismo, millo lie taas ajos
Jonih
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jonih »

Minulla vectra samalla Z22SE koneella. Ketju rupesi pitämään ääntä ja soitin asiasta opelille ja GM:lle. Palvelu oli sitä luokkaa että auto omalle hallille ja vaihdoin osat itse. Remontti sinänsä oli paljon helpompi ja nopeampi kuin etukäteen ajattelin.
KVE
'Agila'

Jakopää

Viesti Kirjoittaja KVE »

Täytyy laittaa tarinan loppu tänne. Kirjoittelin aikoinaan hugo nimellä tänne.

Jakopää remontin kustannukset meni seuraavasti tein kirjallisen lausunnon kuluttajavalituslautakuntaan
josta sain päätöksen vastikään, vetosin kuluttaja asiamiehen ohjeen mukaan virheellisentuotteen myymiseen. Ostin auton autoliikkeestä vuonna 2004 ja jakoketju paukahti vuonna 2006 , käsittelyaika lautakunnassa 2 vuotta joten päätös tuli äskettäin . Lautakunan suositus oli että myyjäliike korvaa puolet kustannuksista viivästyskorkoineen, myyjäliike maksoi minulle puolet kustannuksista ja viivästyskorot mukisematta. Ihmettelen vähän sitä miten maahantuoja ei todellakaan ota vastuuta näistä hommista. Vedotkaa vaan siihen virheellisen tuotteen myyntiin jos olette liikkeestä ostaneet autonne, tuolle ei ole takuuaikaa vaan se on korvattava aina onhan kyseessä huoltovapaa osa ja pitäisi kestää auton iän . Nyt tämä minun tapaus on ainakin ennakkotapaus lautakunnan käsittelyistä.
Vastaa Viestiin