Astran (g) ilmastointi haisee
Astran (g) ilmastointi haisee
Eli ongelma tuli jo varmaan ilmi, ja desifiointia niillä aineilla ajattelin. Onko tuossa helppo purkaa sen verran että pääsee tuonne kennolle käsiksi? Mistä kohti kondensiovesiputket tulee pihalle? Auto on siis -02 ja 1.6 8v ekotykki. Mikä olisi hyvä aine tuohon, crc:n ainetta suunnitelin? Siis ilmeisesti Raitisilmasuodatin on tuolla hanksalokeron takana, mutta onko tuolla kennon luona vielä jotakin suodattimia? Vai pesisikö vaan jollakin kloriittiliuoksella tuon kennon kotelon?
Itse käytin http://www.fixus.fi/www/fixuswww.nsf/sp ... nkohtaista
omenanhajuisena. Ihan toimivaa tavaraa.
Vielä kun muistaa sammuttaa ilmastoinnin viitisen minuuttia ennen ajon päättymistä, niin kenno ehtii kuivua eikä hajuja aiheuttavia bakteereja muodostu niin paljoa.
omenanhajuisena. Ihan toimivaa tavaraa.
Vielä kun muistaa sammuttaa ilmastoinnin viitisen minuuttia ennen ajon päättymistä, niin kenno ehtii kuivua eikä hajuja aiheuttavia bakteereja muodostu niin paljoa.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
-
AussiVectra
- 'Senator'

Toi ilmastoinnin haju on yleinen ilmio taalla, jaahdytysta kun tarvitaan 9kk vuodessa. itse kuvailen sita hajua niinkun jalkaratin haju viikon marssin jalkeen. yleensa ihmiset kehottavat kondenssi putken chekkamisesta mutta ei se vika yleensa siella ole. haju johtuu, niinkun kuvailtiin jo edellisessa postissa, kosteuden jaamisesta kylmaan kennoon. siina sitten tulee bakteeriviljelma joka alkaa kohta haiseen. itse pistan jaahdytyksen pois paalta muutama minuutti ennen pysahtymista ja lampo taysille ja puhallin kovalle seka ikkunat auki. silla lahtee hajut. voit titetysti koittaa suihkuttaa noita huoneraikastus sprayta joka tappaa bakteereita, suoraan ilmanottoon ja puhallin pienelle. ei siina tartte mitaan purkaa. Se kenno tarvii kuumaa ja kuivaa ilmaa hetken ja taas on raikas.
Hanski
Hanski
Vectra-B2 V6 CD Hatch, Astra-H Turbo Coupe
Kun ei ole tuota raitisilmasuodatinta vaihdettu 3 vuoteen niin se aineiden laitto kennolle onnistuu samalla kun vaihtaa sen. Teinkin tuon operaation jo tänään crc:n aineella. Taisi hajutkin vähän helpottaa.AussiVectra kirjoitti:Toi ilmastoinnin haju on yleinen ilmio taalla, jaahdytysta kun tarvitaan 9kk vuodessa. itse kuvailen sita hajua niinkun jalkaratin haju viikon marssin jalkeen. yleensa ihmiset kehottavat kondenssi putken chekkamisesta mutta ei se vika yleensa siella ole. haju johtuu, niinkun kuvailtiin jo edellisessa postissa, kosteuden jaamisesta kylmaan kennoon. siina sitten tulee bakteeriviljelma joka alkaa kohta haiseen. itse pistan jaahdytyksen pois paalta muutama minuutti ennen pysahtymista ja lampo taysille ja puhallin kovalle seka ikkunat auki. silla lahtee hajut. voit titetysti koittaa suihkuttaa noita huoneraikastus sprayta joka tappaa bakteereita, suoraan ilmanottoon ja puhallin pienelle. ei siina tartte mitaan purkaa. Se kenno tarvii kuumaa ja kuivaa ilmaa hetken ja taas on raikas.
Hanski
Tietääkö joku oikeasti mistä kohti ne kondensiovesiputket tulee ulos, vaikka se vika ei siellä olekaan?