Olin hetken
edit: Tuolla juttua Irsmcher-vectroista www.irmscher-vectra.de
Noista c-vectran i35 ja i500 malleista ei ole tainnut paljon olla juttua täällä, koska en ole itse sellaisten olemassaolosta kauaa tiennyt.

No tuollainen tehdasviritetty malli onkin tuolloin juuri omiaan. Ja autokin on arvokkaampi alkuperäisenä kun kuitenkin on vähän harvinaisempi malli tuollainen aito tehdastekoinen Irmscher-versio.jurppu2 kirjoitti:Itse en ole kauhean innostunut autojen muokkailusta, joten ajattelin ostaa valmiiksi vähän laitetun mallin.
B-Vectrasta on 2 Irmscher-mallia, on tuo i500 jossa on reilu 190 hv tehoa verrattuna tavalliseen 170 hv Vectra V6:seen, ja Irmscher-korisarja ym. laitettu jo tehtaalla, eroa myös sisustassa ja BBS-vanteet vakiona. i500:sta tehtiin eri korimalleja, sedan ja farkku ainakin. Kone on siis i500 B1:ssä hieman viritetty X25XE 2.5i 24V V6, B2:ssa 2.6-litrainen, mutta sen tehoista en ole varma, onko se tehokkaampi kuin tavallinen Vectra 2.6.dam kirjoitti:mitenkäs tuollaisen b vektran suhteen on, mitä i malleja on? millainen kone?
rupesi mielenkiinto heräämään
taitaa olla aito muistaakseni. On tullut nähtyä auto usein ja se on ollut monasti parkissa kadun varrella kun ajat essoexpressin ympyrästä kohti karjarantaa siitä kuukkarin viereistä katua missä on se "puusto" keskellä sinne valoihin asti mistä käännytään abc:lle tai terveyskeskukselle päin. Ei muista kadun nimiä nyt.Vectra A MV6 kirjoitti:Eli tommonen musta vectra tuli tänään nähtyä, onko kellään tietoa että onko aito vai i500 look.
Olin hetken
edit: Tuolla juttua Irsmcher-vectroista www.irmscher-vectra.de
Noista c-vectran i35 ja i500 malleista ei ole tainnut paljon olla juttua täällä, koska en ole itse sellaisten olemassaolosta kauaa tiennyt.
Nuo Vauxhallin tehomallit poikkeavat hieman Opeleista. Siellä kun oli Vauxhall Vectra GSi, jossa ainakin 2.5-versiossa mun tietääkseni oli nuo 190 hv, 2.6:nen B2-malli voi ollakin 170 hv 2.6-koneella?JJ kirjoitti:tuo englannin gsi vectra on tiettävästi vain 170hv malli mutta myös b2-korisarjalla. st200-mallissa on sama korisarja kuin i500:ssa mutta eroja on sitten paljon muitakin.
No johan se auton omistajakin on tähän topiciin vastannut 1,5v sitten että aito se on... PÖLJÄ!!!Pinohiiri kirjoitti: taitaa olla aito muistaakseni. On tullut nähtyä auto usein ja se on ollut monasti parkissa kadun varrella kun ajat essoexpressin ympyrästä kohti karjarantaa siitä kuukkarin viereistä katua missä on se "puusto" keskellä sinne valoihin asti mistä käännytään abc:lle tai terveyskeskukselle päin. Ei muista kadun nimiä nyt.ja siis siellä valojen päässä parkissa.
hahaha vittu ees huomannu että tää on joku sankavitun aikanen topikki.Enochian kirjoitti:
No johan se auton omistajakin on tähän topiciin vastannut 1,5v sitten että aito se on... PÖLJÄ!!!