opel calibra -91 16v. projekt

Esittele Opel-projektisi tai autosi
fruitcake
'Kadett'
'Kadett'

opel calibra -91 16v. projekt

Viesti Kirjoittaja fruitcake »

olis tommonen calikka vm. -91 jota pitäis ruveta laitaa just. tuotu saksasta jonkin aikaa sitte auto oli aika huonossa kunnossa joten sain sen tosi halvala. ite oon sitä vähäsen restauroinut ja auto on ollu täydessä huolossa joten nyt se on hyvä ja toimiva peli. noi kukkapenkit pitäis nytten vaan saada poies!!!

eli tämmöstä:
-riegerin helmat
-konepelinjatke
-kaikkien merkkien poisti
-m3-look sivu peilit
-17" vanteet
-ruosteiden paikkaminen :(
-auton täysmalaus
-valkoiset sivuvilkut

ehdotuksia saa antaa sekä vinkejä tää on mun eka projekti.

kuvii tulossa kun oon hoksanut vaan miten mä saan ne laitetuu tänne....

[/i]
Jay_S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jay_S »

Kuvia on helpoin lisätä kun laitat kuvat koneeltasi esimerkiksi http://www.photobucket.com
sivustolle tai http://www.imageshack.us
Lisäksi kun kirjoitat viestiä niin näet ylhäälltä img ja url tagien näppäimet. Ennen kuvan osoitetta klikkaat ensin img tai url ja linkin loppuun sama, kumpaankaan päähän ei välejä. Isoja kuvia ei mielellään suoraan sivustolle joten tarkista vaikka esikatselu painikkeella ettei sivu leviä turhaan.
Toivottavasti saat kuvat näkymään!
fruitcake
'Kadett'
'Kadett'

Kuva Kuva Kuva

no niin tässä pari kuvaa nyt siitä ihan vakiona melkeen vielä :P että tekemistä riittää vielä.
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

Juups tosta on hyvä lähteä, niin ja jos oot noita calibran takapään merkkejä ottamassa pois niin myyt sitten mulle ne? :)
Irmscher DTM Edition Coupe -03
fruitcake
'Kadett'
'Kadett'

jepp:D juu kyllä halvalla lähtee, ne olisivat meenet roskikseen muuten kai hehe :P
cm-cali
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja cm-cali »

Ihan siisti on Calibaba. BTW... Onko Remuksen putkì?
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
fruitcake
'Kadett'
'Kadett'

on se vaihdettu en mä nyt muista mitä se nyt olikaan. kivat soundit tulee kyll :lol:
fruitcake
'Kadett'
'Kadett'

Kuva
no niin nyt riegerin helmat ja konepelinjatke ovat tuleet :D nyt on vaan se kysymys et teenkö sen itse, eiks ton etupuskurin jatke ja puskurin lisäys vain liimalla kiinni :o ja noi sivu helmat limalla ja ruveilla kiinni tarttis asennus ohjeita? :oops: vai vienkö vaan firmalle teetää?
calibristi
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja calibristi »

Ite laitoin konepellinjatkeen kiinni ihan vaan ruuveilla ja pysyy varmasti!
datzka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja datzka »

calibristi kirjoitti:Ite laitoin konepellinjatkeen kiinni ihan vaan ruuveilla ja pysyy varmasti!
just.. erittäin ammattimaista :roll:

Itse asiaan, ite väsäsin etuhelman sialla kiinni + tein sille alumiinista tuet, takahelma samalla periaatteella. Helmat kanssa sialla, myös alumiinista tuet ja päistä ruuveilla.

Jos et ole ikinä nähnyt tai ollut edes mukana kun koritöitä tehdään niin suosittelen ammattilaista tai kaverin apua. Huomioi että joudut jokatapauksessa pohjat tekemään puskureihin, eli saumasta olisi hyvä tulla siisti, sillä sitä ei juurikaan kittailla. Tai ei kestä ainakaan. Ja muutenkin etuhelma ei välttämättä istu ihan suoraan, riippuu kuinka onnistunut jne.

Lasikuituosissa saa usein muokata soveltaa hioa sahata, liittää jne.

Itse aluksi meinasin maalata vain puskurit ja kyljet listoista alaspäin, mutta tuli maalattua koko auto sit samassa.

Tossa hieman kuvia toteutuksesta ja lopputuloksesta

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight=

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight=
fruitcake
'Kadett'
'Kadett'

juu kiitti tietostasi :D ton etuhelman kanssa on vähän muokaamista hokasin mut meinasin niin et mä liimalla siitä kiinitän ja ruveilla sivuissa ja lasikuitu kittalla mä noi saumat siileäksi teen :P mut toss porauksella oon viel vähän epävarma olisko hyvä jos tekisin ensin pienet reiät siihen minne ruvi tulee, ja porauksessa tos sivu helmojen kans niin siihenhän on pakko peltiin porata reiät vai?? mitä tekis sit et se ei sit rupes ruostumaan toi reikä :roll:
Mulder
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mulder »

[OT] Lirpake projektia on menossa ja vastaan tuli tilanne ettei meinaa mennä takapuskurin jatke paikalleen fastraan. Eli jatke tuntuu olevan turhanki nafti. Eli ne taitteet joilla kuuluis kiinnittää jatkeen päät alkuperäseen ottaa vastaan. Eli siis 7 <- tuo seiskan "hattu" kuviteltuna puskurin pääksi ottaa vastaan ja väkisin ei viitti painaa. Miten sen sais paikalleen? Mielessä kävi että leikkaisin ne palaset irti ku jälkeenpäin on laitettu, mutta onpa sitten seki liimattu kauttaaltaan jollain kitin tapasella. Kyseessä siis lasikuitu jatke. Toivottavasti ees joku ymmärs :oops: :lollis: .[/OT]
EX- Astra F -96 GL X16XEL " V I K A T I K K I "
fruitcake
'Kadett'
'Kadett'

hei tee oma blogi :evil:
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

no jo on jos haittaa kun kysyy melkein samaa asiaa ja viel on OT!!! mut jokainen vetää herneen jostain, sie tollasesta.. :lollis:
Mulder
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mulder »

fruitcake kirjoitti:hei tee oma blogi :evil:
No voi ristus sentään. En viittiny tehä uutta tota varten ku sit taas aletaan itkemään että pitääkö jokaisen kysyä erikseen. Anteeks nyt et tällain varkain sun topiccias lainaan :roll: . Ja todellakin edelliseen yhtyen kyse on liki pitäen samasta aiheesta. Ja jos oot muita topicceja yhtään kattonu ni etpä oo ainoo kenen alottamaa lainataan :wink: .
EX- Astra F -96 GL X16XEL " V I K A T I K K I "
Vastaa Viestiin