Madallusjousien asennus ?
kyllähän ne varmaan merkkiliikkeessäkin noi vaihtaa, mutta ehkä kannattaa kysellä vähän pienemmistä ja merkittömistä pajoista tuota hommaa. eihän siitä muuta kuluja tule kuin joku 4 tunnin työtaksa (eli sinne siis missä suostutaan homma tekemään pienimmällä tuntitaksalla. toki kannattaa kysyä missä ajassa mikäkin paikka vaihtaa)...plus sit aurauskulmien säätö.

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Toivon todella , ettei autosi ole vuodelta 90 tai sitä uudempiOn 2003-04-14 08:08, Stobbe84 wrote:
Mulla on madallus tulossa ja itse ainakin aion viedä ammattikouluun asennettavaksi. Varmasti tuon homman osaa oppilaatkin tehdä opettajan ohjauksella..(?)
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Ite oon kempeleen ammattikoulla opiskelemassa. Kyllä se varmaan onnistuu jos sitä ei tee keitaan pojat.On 2003-04-14 08:08, Stobbe84 wrote:
Mulla on madallus tulossa ja itse ainakin aion viedä ammattikouluun asennettavaksi. Varmasti tuon homman osaa oppilaatkin tehdä opettajan ohjauksella..(?)
Meijän koulun hinnasto. http://www.pao.osakk.fi/asiakaspalvelut ... h.html#jou
-
Lussu omega
- 'Admiral'

- Viesti:
Tässä vaiheessa täytyy haukkua Konalan shelliä "hyvää Opel korjaamoa"!! Ajettelin nimittäin säästä kaveriltä vaivan ja kysäsin kyseiseltä shelliltä asennushintaa madallusjousille, vastaus oli ylimielisesti 250euroa!! (sisältää ilmeisesti 10 kahvitaukoa ja pillurallit!!!!) Noh kaverin tallissa humpsahti semmoset puoltoista tuntia ja sen jälkeen homma oli valmis!! Et silleen! Varsinaisia kusipäitä kyseisellä shellillä!
Tuo pätee hyvin myös Valkeakosken Esson omistajaan. Minä kun ajattelin että saisin halvalla jouset vaihdatettua siellä, olis tullut maksamaan 250€! Taitaa olla vakio veloitus bansa-aseman korjaamolla. On se omistaja muutenkin täysmulkku, lopetin asioimisen lähes kokonaan siellä liikkeessä.Varsinaisia kusipäitä kyseisellä shellillä!
ps.opelin virallisessa huoltoliikkeessä(Akaan auto) tuli maksamaan sama homma paljon vähemmän(90€).
Opel Astra H Z18XE
Huh , mä jo pelkäsinOn 2003-04-16 08:29, Stobbe84 wrote:Opel kadett -89On 2003-04-15 17:15, Zeni wrote:
Toivon todella , ettei autosi ole vuodelta 90 tai sitä uudempi
-----Zeni-----
Duunikaverin kaveri vei auton tossa taannoin amikseen laatikkoöljyjen vaihtoon. Oli pojat sitten ottanu laatikosta vanhat öljyt pois ja lisännyt uudet laatikkoöljyt moottoriöljyjen sekaan. Jäbä haki auton tyytyväisenä, ja lähti siitä suoraan muijan ja muksun kanssa landelle viikonlopunviettoon. Kuten arvata saattaa, reissu tyssäs ennen aikojaan. Ammattikoulu joutui sitten ostamaan auton pois lähes uutta vastaavaan hintaan (auto oli kuitenkin yli 5 vuotta vanha).
<font size=-1>[ This Message was edited by: 9900176 on 2003-04-16 15:59 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: 9900176 on 2003-04-16 15:59 ]</font>
Jos jonnekki amikseen viet autoa niin kannattaa kattoa, että sitä työtä ei tee ählämit. Ne kerran vaihto yhteen kadettiin öljyjä niin ne ensin vaihto vain suodattimen ja vanhat öljyt takasi koneeseen. Sitte opettaja sano, että vaihtakaa ne uudet oljyt sinne, mutta ei ne älynny laskia vanhoja öljyjä pois vaan kaato uudet sinne koneeseen ja siellä oli sitte vanhat ja uudet sekasi. Opettaja kävi kattomassa sitä ja huomas sen öljy määrän mikä siellä oli. Tuli se sitte korjattua. Ite teen työt siellä yhtä hyvin ku omaan autoon tekisin.