Pirkanmaan miitti su 15.2.2026 klo 15 Juustoportti, Ylöjärvi

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
k-p
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja k-p »

tuskin löydät koska suurin osa on minun ja jutan häissä mutta silloin 14 päivä löydät ja todenäköisesti terassilta tai opeleidin vierestä
---viitanen racing---
---Pussihousu Fan Club---
Pieni mies ja suuret puheet
BlauBlitz
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja BlauBlitz »

No on sit pakko odottaa reilu viikko....... :-?

Olisin vaan tarvinnu käytännön neuvoja ton mun "uuden" Ompun kans. Hain sen eilen Turuust ja tähän mennessä jo kolme ihmistä on mulle sanonu, ettei tollasta autoo pitäis olla Suomessa :o

Tekniikka poikkee mun kahdesta aikasemmasta, et oon vähän sormi suussa nyt sen kanssa. :o Mut eipä oo talliakaan enää :( , et pääsis edes öljyt vaihtaan ja vähän vilkaiseen, millasen patentin edellinen omistaja on tehnyt, kun on kuulemma poistanu yhden äänenvaimentimen putkesta ja nyt se kolistaa. .............ja koulukin jatkuu vasta parin viikon päästä, siellä pääsis nosturille. :no: Ei hyvin mee............
* Omega B 2.5 Tdi Caravan '95 * * Omega A C20NE automatic '90 * * Omega A 20SE *
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Meinaatko ettei 2.6i koneisia olis suomessa vai? :lol:
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
k-p
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja k-p »

missäs ww toi sanoo että se on tuolla koneella ainut suomessa :lollis:
---viitanen racing---
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'

BlauBlitz kirjoitti:tähän mennessä jo kolme ihmistä on mulle sanonu, ettei tollasta autoo pitäis olla Suomessa :o

Tekniikka poikkee mun kahdesta aikasemmasta
Tuosta vain päättelin :lol:
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50

k-p
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja k-p »

nii siten se tekniikalta poikkee edellisistä et ne aiemmat on ollu iha 2-litrasia mut kukapa sitä ny kuuden desin päälle laskee :lollis:
---viitanen racing---
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'

Sitä en tiedä vieläkään miksei moisia suomessa kuuluis olla :roll:
- Rusko Motorsport -

BlauBlitz
'Kadett'
'Kadett'

-WW- kirjoitti:Meinaatko ettei 2.6i koneisia olis suomessa vai? :lol:
Ja mistäs päättelit et toi just on se uus auto?

Toi Duali on ollu mulla jo viitisen vuotta, tosin tällä hetkellä seisoo kilvettömänä ja käyn mielessäni taistelua asennanko tekniikan ton kaks litrasen koriin vai myynkö sen (raha kyllä kelpais tällä hetkellä :P .....ja edelleenkään ei ole enää tallia missä tehdä hommia :( )

Kyseessä on toi 2.0i automatic. Papereiden mukaan se on GLS varusteltu, mut silti siinä on ilmastointi, ajotietokone ja jousituksen jäykkyydensäätö ja tuttu sanoi, ettei se ole mahdollista :o ja kaks tyyppiä säesti vieressä. Ihmettelen vaan :o miks mulla on sit sellanen parkkiksella. Vai oonko unta nähny :roll:
* Omega B 2.5 Tdi Caravan '95 * * Omega A C20NE automatic '90 * * Omega A 20SE *
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

BlauBlitz kirjoitti: Kyseessä on toi 2.0i automatic. Papereiden mukaan se on GLS varusteltu, mut silti siinä on ilmastointi, ajotietokone ja jousituksen jäykkyydensäätö ja tuttu sanoi, ettei se ole mahdollista :o ja kaks tyyppiä säesti vieressä. Ihmettelen vaan :o miks mulla on sit sellanen parkkiksella. Vai oonko unta nähny :roll:
Sano kavereillesi että haistaa vitut ja pyydä oma joukko säestään viereen tai osta oma viulu! ;) On meinaan noita varusteita saanut kun on vaan listaan ruksaillut uutta tilatessa. Joku ottanut vaan ekstrana ilmastoituun GLS:ään tuon jäykyyssäädön, ajotietokone löytyy lähes kaikista GLS-malleista ja ilmastointikin aika monesta. Tosin epäilisin ilmastoinnin kuitenkin olleen puhdas lisävaruste.

Viesti Kirjoittaja ^baxxter^ »

BlauBlitz kirjoitti:No on sit pakko odottaa reilu viikko....... :-?

Olisin vaan tarvinnu käytännön neuvoja ton mun "uuden" Ompun kans. Hain sen eilen Turuust ja tähän mennessä jo kolme ihmistä on mulle sanonu, ettei tollasta autoo pitäis olla Suomessa :o

Tekniikka poikkee mun kahdesta aikasemmasta, et oon vähän sormi suussa nyt sen kanssa. :o Mut eipä oo talliakaan enää :( , et pääsis edes öljyt vaihtaan ja vähän vilkaiseen, millasen patentin edellinen omistaja on tehnyt, kun on kuulemma poistanu yhden äänenvaimentimen putkesta ja nyt se kolistaa. .............ja koulukin jatkuu vasta parin viikon päästä, siellä pääsis nosturille. :no: Ei hyvin mee............
ite oon ainakin menossa lauantaina abc.. tai päivähän on mulle ihan sama kun melkeen naapurissa asun
BlauBlitz
'Kadett'
'Kadett'

Janne M kirjoitti:Sano kavereillesi että haistaa vitut ja pyydä oma joukko säestään viereen tai osta oma viulu! ;) On meinaan noita varusteita saanut kun on vaan listaan ruksaillut uutta tilatessa. Joku ottanut vaan ekstrana ilmastoituun GLS:ään tuon jäykyyssäädön, ajotietokone löytyy lähes kaikista GLS-malleista ja ilmastointikin aika monesta. Tosin epäilisin ilmastoinnin kuitenkin olleen puhdas lisävaruste.
Sitä mäkin yritin niille sanoo, et on ruksattu lisävarusteita autoa tilattaessa, mutta kun niiden käsitys on, et eihän NAINEN voi olla oikeassa autojen suhteen :evil: :evil:

Kaverit vaihtoon...... :bye:
BlauBlitz
'Kadett'
'Kadett'

^baxxter^ kirjoitti:ite oon ainakin menossa lauantaina abc.. tai päivähän on mulle ihan sama kun melkeen naapurissa asun
Suunnitelmat muuttuu näköjään tiuhaan tahtiin tähän vuoden aikaan, joten en enää itsekään ole varma missä oon lauantai-iltana :roll:
k-p
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja k-p »

ne jotka tuntee osallistuneen mun ja jutan häihin ja varsiinkin hienoon lahjaan niin suuret kiitokset niille :peukku:
---viitanen racing---
diexsel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja diexsel »

Mää en mut onnee ukkomiehelle!!! :yes:
Non Gradus Anus Rodentum! (Not Worth A Rats Ass!)
Magister Mundi sum! (I am the Master of the Universe!)
Vescere bracis meis (Eat my shorts)
Stercus accidit (Shit happens)
opelix1
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja opelix1 »

Myös kiitos K-P ja Jutta mukavista juhlista ja ei hääautokaan jättänyt tielle. :lol:
---Viitanen Racing---
Vastaa Viestiin