Calibra Turbo ja ajonesto

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Mixu_N
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Calibra Turbo ja ajonesto

Viesti Kirjoittaja Mixu_N »

Heippa kaikki!

Olen 27 vuotias autovaras Porista ja ollaan tässä Ranen ja Erskan kanssa cittarin parkkiksella ja parkissa olis tämmöinen hieman maalivaurioinen Turbo calikka. Rane veti päällään jo ikkunan sisään ja nyt tarttis saada toi auto käymään. Siinä on varmasti tollanen Opelin alkuperäinen kauko-ohjain missä on käynnistyksenesto - miten sen sais disabloitua?

Mutta jos ihan totta puhutaan, mulla meni se käynnistyksenesto namistanappulaavaimenperähässäkkä tänään paskaksi (toimii tosin vieläkin) mutta elämäni kannalta sen disabloiminen olisi helpompaa. Löysin tästä aiheesta topicin, joten kaikki SEARCHPOLIISIT älkää enää vaivautuko, nimittäin SIIHEN EI OLTU VASTATTU!

Joten olisin tosi orgastinen jos joltain tulisi vinkkiä.

Ja autohan on Opel GM Calibra Vectra A coupe 2.0 16v turbo c20let ja siinä on takaspoileri.
Ex - Opel Calibra C20LET FWD -92 0-402m 14s / 177km/h, 0-1609m 231km/h
Opel Vectra C 2.8t
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Kannattaisikohan tämä hoitaa yksityisiä viestejä käyttäen, kun kylillä Kyösti kehuskeli kun hänen porilainen serkkunsa Valte oli "lainannut" poliisiasemalta kompuutterin ja äitee Helkalla oli modeemi hameen alla :D
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

Tossa kulmilla asuva Jartsa puhu että oli aika vaikee saada uusi autonsa Volvo v50 käyntiin kun sitä hankki.
Mietin että miten työttömällä huumehörhöllä on varaa hankkia,enkä kyllä ostais autoa joka ei "kauppaa" tehdessä kerralla käynnisty...
A4 Tdi
jezze
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jezze »

[OT]Mun mielest Mixu_N:ä on verbaalisesti lahjakas kaveri :peukku: [/OT]
repsa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja repsa »

joo, kyllähä se o sillain että ilman tätä murtovarkain perustutkintoa ois moni auto jättäny mut matkalle.

melkein kannattas kattelle ohjainlaitteesta että tuleeko pinniin 18 (punainen johto) sähköä kun ajonesto on päällä ja ei ole päällä.

ilmoitas mulle tuloksista vaik kyyhkyspostina tms vapaamuotoisella tavalla.

ps viestiin vastattu tosimielellä huumorin höystämänä.
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
Vastaa Viestiin