calibra lahdesta
calibra lahdesta
kuka tietää missä mun auto mahtaa olla lahdessa nyt, kuulemma jossain liki kärpästä. olisin tiedoista kiitollinen. ja jos auto löytyy niin luvassa on löytö palkkio!!!
punainen calibra 4X4 16v2
Re: calibra lahdesta
Hollolassa pidetään silmät aukijanette kirjoitti:kuka tietää missä mun auto mahtaa olla lahdessa nyt, kuulemma jossain liki kärpästä. olisin tiedoista kiitollinen. ja jos auto löytyy niin luvassa on löytö palkkio!!!punainen calibra 4X4 16v2
rekkari jax-131
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
tavallaan varastanut papereita ei olla tehty vaikka olisi yli puol vuotta sitten pitänyt tehdäBäri kirjoitti:Ei kai vaan joku oo sitä varastanu vai miks haluut tietää calibran olin paikanItä pyörin aika paljon päivisin kärpäsenmäen suunnassa, täytyy pitää silmät auki jos vaikka sattuu liikenteessä silmään.
Re: calibra lahdesta
en tarvitse enään asiasta tietoja, asia on kunnossa anteeksi sekaannukset
Jos olet rahat saanu ja homma on vain papereista kiinni, mene katsastusasemalle tekemään autosta myynti-ilmoitus. Jos sinulla on tehty perinteinen luovari, homma on helppoa, ottavat vain kopion siitä. Muussa tapauksessa tarvii muistaa päivämäärä ja olla todistaja.
Mars konttorille kysymään.
Muussa tapauksessa posliinin juttusille. Voit nostaa syytteen asiasta. Saa yleensä vauhtia asioihin...
Muussa tapauksessa posliinin juttusille. Voit nostaa syytteen asiasta. Saa yleensä vauhtia asioihin...
enpä ole kaikkia rahoja vielä saaJan K. kirjoitti:Jos olet rahat saanu ja homma on vain papereista kiinni, mene katsastusasemalle tekemään autosta myynti-ilmoitus. Jos sinulla on tehty perinteinen luovari, homma on helppoa, ottavat vain kopion siitä. Muussa tapauksessa tarvii muistaa päivämäärä ja olla todistaja.
No niin no, eiköhän se siitäjanette kirjoitti:ai sinun poikaystävä.. huh huhmarqus kirjoitti:Kattelen mut ei varmaan kannata ilmoittaa minnekään. On viel vähän hämärä juttu käsittelyssä![]()
Faktoja esiin, ettei (villi veikkaus) esim ex poikakaveri joudu virkavallan kanssa turhaan tekemisiin(villi veikkaus)
Kaikenlaista harmia......
siis puoli vuotta auto uudella tuntemattomalla omistajalla paperit tekemättä ja rahoja saamatta
Tämä on toki turhaa ja tarpeetonta jälkiviisastelua mutta itse on koskaan myisi autoa ilman kauppakirjaa josta ei selviäisi hinta ,toimitus sekä maksuehtoja määräaikaineen....Tämä auttaisi kummasti jälkiselvittelyissä jos sattuisi kohdalle ketku autonostaja ...saattaisi jopa karsia sellaisia.
Tämä on toki turhaa ja tarpeetonta jälkiviisastelua mutta itse on koskaan myisi autoa ilman kauppakirjaa josta ei selviäisi hinta ,toimitus sekä maksuehtoja määräaikaineen....Tämä auttaisi kummasti jälkiselvittelyissä jos sattuisi kohdalle ketku autonostaja ...saattaisi jopa karsia sellaisia.