Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • bilteman vikakoodin lukulaite
    Kirjoittaja jaakko1 »
    5 Vastaukset
    2984 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Antti H
  • opc corsa/astra
    Kirjoittaja ace »
    0 Vastaukset
    443 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ace
  • UUSI insignia= karmee ilmestys...
    Kirjoittaja Big Block Power »
    1 Vastaukset
    889 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja maritus
  • käyttö/huolto ohjekirja calibraan
    Kirjoittaja caliN »
    1 Vastaukset
    346 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Duffman
  • Vectra työsuhdeautoksi? KYLLÄ!
    Kirjoittaja Diizei_ »
    25 Vastaukset
    5897 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Diizei_
  • Ooppeliin osia saksasta?
    Kirjoittaja Altti450 »
    5 Vastaukset
    1261 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Altti450
  • varaosalista
    Kirjoittaja puuhapeter »
    1 Vastaukset
    495 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MantaGsi
  • Corsa -04(c) 1,2.Miten huollan,ym.
    Kirjoittaja terokimmo »
    4 Vastaukset
    756 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • HUOM!!! OPEL VECTRA BGB-344!!!
    Kirjoittaja SR »
    7 Vastaukset
    748 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SR
  • Kenellekkään tuttu Coupe Astra??
    Kirjoittaja jezze »
    2 Vastaukset
    528 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Blueprinttejä B vectraan (muihinkin opeleihin)
    Kirjoittaja JnW »
    1 Vastaukset
    515 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juge127
  • Xenon kimppatilaus ****Uutta tietoa, päivitys 9.12.2008****
    Kirjoittaja Kaitzu »
    181 Vastaukset
    24654 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -jupe-
  • Kenen entinen Opel Astra Sport Farkku
    Kirjoittaja kusti »
    2 Vastaukset
    1051 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kusti
  • Kuka rakensi modena flash
    Kirjoittaja TDC »
    21 Vastaukset
    7205 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TDC
  • Tietääkö kukaa missä opel astra f-gsi? (EYL-409)
    Kirjoittaja _Jape_ »
    0 Vastaukset
    417 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja _Jape_
  • Huonosti korjattu omega ?
    Kirjoittaja kilroy1 »
    29 Vastaukset
    3123 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja calluman
  • Kiinnostaako kisatouhu?
    Kirjoittaja Rallyman »
    4 Vastaukset
    1852 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MantaGsi
  • auton maalaus
    Kirjoittaja Hyyti1 »
    11 Vastaukset
    2252 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nalen
  • B vekkuli 2.5 V6
    Kirjoittaja weltsu69 »
    1 Vastaukset
    484 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja (F)ast_tra
  • vectran korjausopas
    Kirjoittaja OneLovE »
    0 Vastaukset
    445 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja OneLovE
  • Miten auto tutuksi?
    Kirjoittaja Jani_88 »
    7 Vastaukset
    1092 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • Opel kestää!!
    Kirjoittaja biisonimafia »
    2 Vastaukset
    1081 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ace
  • Manta 2.0 16V EZY-719 ?? onko hengissä?
    Kirjoittaja rasmus »
    7 Vastaukset
    1256 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja _Jape_
  • VECTRA B VAKIONOPEUDENSÄÄDIN
    Kirjoittaja nacci »
    1 Vastaukset
    1354 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ZuGu
  • Käyttö kokemuksia 1.0 B-corsa
    Kirjoittaja jariz »
    4 Vastaukset
    723 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Altti450
  • C-Corsan tyyppivikoja?
    Kirjoittaja JNN »
    1 Vastaukset
    532 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aceman
  • tunnistamaton logo
    Kirjoittaja oreija »
    19 Vastaukset
    1842 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • Mitä tarkistaa Zafirasta?
    Kirjoittaja Diizei_ »
    12 Vastaukset
    1560 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -JP-
  • Turvaistuimia B-Vectraan
    Kirjoittaja omegantti »
    4 Vastaukset
    500 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • Astra H Wagon Pari kysymystä.
    Kirjoittaja Midian »
    8 Vastaukset
    1101 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vsq
  • OPEL FAN 2/2008
    Kirjoittaja koo-pee »
    3 Vastaukset
    741 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hakola
  • minkä arvonen
    Kirjoittaja marker »
    15 Vastaukset
    1634 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Waunu
  • Insignia Vei VOITON
    Kirjoittaja jampza »
    7 Vastaukset
    988 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Opel/Vauxhall värikartta
    Kirjoittaja ama »
    1 Vastaukset
    1556 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ZuGu
  • Opel aurinkosähköyhtiölle?
    Kirjoittaja Jartsi »
    5 Vastaukset
    654 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Fallen
  • vectra 2.2 direct 2004 farkku
    Kirjoittaja tomppalapa »
    2 Vastaukset
    544 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jumitzu
  • purkuosia C2 vectra löytyykö mistään???
    Kirjoittaja Jartsa »
    11 Vastaukset
    2479 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsa
  • Astra F takaisinkutsu syttymisestä
    Kirjoittaja ZuGu »
    6 Vastaukset
    672 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja telwin
  • Kiva ois tietää Ex-Opeleistani...
    Kirjoittaja Skelektor »
    14 Vastaukset
    2803 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Skelektor
  • Pillerillä pidemmälle
    Kirjoittaja mkh »
    24 Vastaukset
    3191 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Johnny
  • Insignia: Vuoden auto 2009!
    Kirjoittaja Cosun3 »
    5 Vastaukset
    884 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja m.k
  • Opelit otsikoissa, finanssikriisin uhri?
    Kirjoittaja LutS »
    0 Vastaukset
    447 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja LutS
  • Opel A-Vectra 4x4 1991
    Kirjoittaja eety »
    18 Vastaukset
    2430 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja _siideri_
  • Astra TT
    Kirjoittaja taittonm »
    2 Vastaukset
    675 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jumitzu
  • suositelkaa opelille korjaamoa Porvoossa?
    Kirjoittaja miaminna »
    2 Vastaukset
    479 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja anza69
  • Batmobile (BatOpel)
    Kirjoittaja TP »
    3 Vastaukset
    828 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • 2 Vastaukset
    799 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomo74
  • Tuli sorruttua, mutta merkki ja malli pysy.
    Kirjoittaja Hirving »
    7 Vastaukset
    1008 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hirving
  • Tietoa Omega 2.5.V6
    Kirjoittaja kempis »
    11 Vastaukset
    1479 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja reaper
  • Vectra B huolto-ohjelma ?
    Kirjoittaja Tulilintu »
    2 Vastaukset
    1124 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja