Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Valkoinen Manta rek.VHJ-440
    Kirjoittaja Jawa »
    6 Vastaukset
    1030 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JiiPee
  • Astra Irmscher?
    Kirjoittaja laa »
    14 Vastaukset
    1558 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja laa
  • Missä vaiheessa muiden projektit?
    Kirjoittaja Jaska »
    0 Vastaukset
    489 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jaska
  • OMEGA B ovikaiuttimet
    Kirjoittaja omega-94 »
    4 Vastaukset
    802 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bii
  • vectra 1.6i -91
    Kirjoittaja OPEL-D »
    1 Vastaukset
    468 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SorZa
  • 4x4 turbo calican kulutus?
    Kirjoittaja PatriOotti »
    1 Vastaukset
    604 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sauli
  • Sivuvilkut calibraan???!!
    Kirjoittaja Calibra 4x4 TURbo »
    9 Vastaukset
    1055 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Calibra 4x4 TURbo
  • Mikä "boxi" irmscherissä?
    Kirjoittaja Irmscher »
    9 Vastaukset
    1036 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MAX
  • "käytetyt renkaat"
    Kirjoittaja pearja »
    1 Vastaukset
    622 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jyrki
  • säädettävä sivupeili c-ascossa
    Kirjoittaja pelle »
    1 Vastaukset
    336 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Dino
  • Sammuileminen(kun kerta vauhtiin päästiin)
    Kirjoittaja mirako »
    1 Vastaukset
    567 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wannabecalibra
  • infoa, arvioita...??
    Kirjoittaja 313 »
    10 Vastaukset
    1437 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Asterix
  • Vectra C ja kesärenkaat
    Kirjoittaja turtsi »
    2 Vastaukset
    597 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja GAstra
  • calibra 4x4 turbo:kokemuksia?
    Kirjoittaja PatriOotti »
    1 Vastaukset
    598 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Samu
  • Rengaspaineet
    Kirjoittaja reetu »
    14 Vastaukset
    2317 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kilpakarva
  • Senator 3.0 24V -93
    Kirjoittaja ankar »
    10 Vastaukset
    2337 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ankar
  • C:n vakuutukset
    Kirjoittaja mirako »
    7 Vastaukset
    1316 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jukka T
  • käytetyt renkaat
    Kirjoittaja pearja »
    6 Vastaukset
    828 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jukka T
  • Verkosta bongattua....
    Kirjoittaja 0500_Ascona »
    0 Vastaukset
    680 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 0500_Ascona
  • pikku roadster opelilta
    Kirjoittaja JMM »
    23 Vastaukset
    2935 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja K2Ri
  • Sammuileva zafira 2.0DTI -01
    Kirjoittaja cjamikk »
    4 Vastaukset
    650 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja cjamikk
  • kannen kiristysmomentti 1.6 ohc ?
    Kirjoittaja munakadett1.6 »
    1 Vastaukset
    535 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -VMK-
  • 2.2i farkku-Vectran bensankulutus
    Kirjoittaja micco72 »
    4 Vastaukset
    916 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veku
  • gsi kanootti tax -freenä?
    Kirjoittaja obelix! »
    4 Vastaukset
    806 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jamata
  • Ompin penkin kiskot... ei uudet.... mistä??
    Kirjoittaja -=opel=- »
    0 Vastaukset
    428 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -=opel=-
  • Ascona C Diesel...
    Kirjoittaja Masked_Devil »
    5 Vastaukset
    703 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Masked_Devil
  • Rekord 3.0
    Kirjoittaja McLeod »
    12 Vastaukset
    1145 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veeksi
  • Moottorin häiriövalo
    Kirjoittaja YEL-405 »
    5 Vastaukset
    1156 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jpisteh
  • 2.0 16v Opeli jätti tielle...??
    Kirjoittaja jamo2001 »
    27 Vastaukset
    3936 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jamo2001
  • Poliisien vanhat autot
    Kirjoittaja NOesc »
    56 Vastaukset
    7447 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja muffler
  • "Uusi" auto tuli taloon
    Kirjoittaja Haba »
    0 Vastaukset
    750 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Haba
  • minkä kokoset vanteet?
    Kirjoittaja tumppa2 »
    7 Vastaukset
    1306 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jamo2001
  • Omega 4000
    Kirjoittaja Tapsa »
    50 Vastaukset
    9731 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja LeWe
  • Bongattu Astra OPC...
    Kirjoittaja 0500_Ascona »
    29 Vastaukset
    5363 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 0500_Ascona
  • Jakoremmin+pumpun+termostaatin vaihto Treella?
    Kirjoittaja Pepe »
    4 Vastaukset
    1024 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Iso_G
  • Kadett City
    Kirjoittaja Wesku79 »
    0 Vastaukset
    449 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wesku79
  • Poistettu !! Aloitetaanpa alusta.
    Kirjoittaja vesku a »
    16 Vastaukset
    2462 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vesku a
  • Vectra A V6 - Kannattaako hankkia?
    Kirjoittaja 313 »
    5 Vastaukset
    858 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pooh
  • Mielenkiintoinen (fixattu) G Astra
    Kirjoittaja severi »
    8 Vastaukset
    1871 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JJ
  • calibra 2.5i v6 jos joku on ostamassa!
    Kirjoittaja rasmus »
    0 Vastaukset
    577 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rasmus
  • photoshoppausta, kiitos
    Kirjoittaja pebe »
    4 Vastaukset
    1053 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JoreTuning
  • Moottorien räjätyskuvat
    Kirjoittaja heiterjermo »
    5 Vastaukset
    1374 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja antzu
  • B Mantan nelivaloista
    Kirjoittaja Korinvaihtobmanta »
    7 Vastaukset
    874 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Plc
  • Bensaa tankkiin
    Kirjoittaja TMan »
    7 Vastaukset
    1253 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jukka T
  • B manta ja B ascona etulokasuojat vaihtokelpoisia keskenään?
    Kirjoittaja Korinvaihtobmanta »
    3 Vastaukset
    685 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ossi
  • Kokemuksia Vectra 1.6i-16 GL 4d -97
    Kirjoittaja jjakko »
    3 Vastaukset
    578 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Miten vahaat metallivärin
    Kirjoittaja irmche »
    4 Vastaukset
    893 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Megaman
  • Vectran hitsari hakusessa!
    Kirjoittaja VectraHeaven »
    0 Vastaukset
    473 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja VectraHeaven
  • alan ammattilaisia...
    Kirjoittaja Mylläri »
    1 Vastaukset
    581 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mylläri
  • 2.0i (ne, cne jne) ilmamäärämittarin säätäminen
    Kirjoittaja Veccu-c20xe »
    8 Vastaukset
    1234 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JoreTuning

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja