Moottorit ja voimansiirto

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Diesel
    Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
    3837 Aiheet
    35349 Viestit
    Uusin viesti Re: Vikakoodi P261B
    Kirjoittaja Juho M-P
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • OHC takavetoon etuvedon VP??
    Kirjoittaja jpisto »
    1 Vastaukset
    368 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vinski
  • omega mv6 ajotietokone
    Kirjoittaja gsiracing »
    3 Vastaukset
    374 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nipe
  • -95 omega mv6 nykiminen kiihdyttäessä
    Kirjoittaja gona84 »
    4 Vastaukset
    529 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PetskuR
  • Astra G takapöntön ero farmarissa ja porrasperäsessä
    Kirjoittaja Tume22 »
    3 Vastaukset
    368 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tume22
  • Missä moottorin ohjausyksikkö
    Kirjoittaja jansku_ »
    6 Vastaukset
    506 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • tyhjäkäynti soutaa vectra b-1 VIKA LÖYTYI
    Kirjoittaja lmb-58 »
    10 Vastaukset
    8262 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lmb-58
  • Omega A 2.0i -89 ei kat pomppas päästöistä?
    Kirjoittaja kilofasu »
    8 Vastaukset
    339 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kilofasu
  • Kadett ja jälkikäynti...
    Kirjoittaja kingiz »
    11 Vastaukset
    2614 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja elm
  • Tiukka ykkös vaihde
    Kirjoittaja busse- »
    17 Vastaukset
    2045 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • webasto
    Kirjoittaja jatomatig »
    23 Vastaukset
    2565 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opeltuning
  • vectra-b nokkaakselit ja ohjarinkumit
    Kirjoittaja lmb-58 »
    14 Vastaukset
    436 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • mv6 kklaakerit
    Kirjoittaja Espi83 »
    4 Vastaukset
    619 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TDIC
  • kaasarissa vikaa
    Kirjoittaja mienkoiv »
    36 Vastaukset
    3569 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • c20xe / c20let kannentiivisteen vaihto?
    Kirjoittaja Opelistii »
    35 Vastaukset
    5952 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Opelistii
  • omega b vm.95 2.5td aut. luistava laatikko!
    Kirjoittaja kere »
    4 Vastaukset
    477 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kere
  • omega a perä.
    Kirjoittaja Miklu89 »
    7 Vastaukset
    597 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Miklu89
  • astra g tehot hukassa
    Kirjoittaja antti70 »
    18 Vastaukset
    2765 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rampuli
  • Venttiilivarrenkumit.
    Kirjoittaja Obelixman »
    32 Vastaukset
    5724 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lmb-58
  • C20ne lambda kysymys??
    Kirjoittaja JUKSU »
    13 Vastaukset
    661 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • jakopää
    Kirjoittaja jukuri88 »
    1 Vastaukset
    293 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • C30SE jakopäästä
    Kirjoittaja @Heikkinen »
    5 Vastaukset
    457 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja A.k.i
  • Vectra B 1.8 tehot hukassa, epätasainen käynti ja savuttaa
    Kirjoittaja Odez »
    15 Vastaukset
    2637 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ruttu
  • ascona c ei vastaa kaasuun
    Kirjoittaja Jaakko.H »
    8 Vastaukset
    460 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tursas
  • B-Omega perä?
    Kirjoittaja -WW- »
    7 Vastaukset
    846 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja A.k.i
  • B-Vectra -00 X16EL -ei käynnisty, lupaa kyllä.
    Kirjoittaja Jonssi »
    8 Vastaukset
    897 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hydrauli
  • astra ei lataa
    Kirjoittaja joonaskh »
    5 Vastaukset
    1192 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mha
  • Omega-B 2.5 -94, vikakoodi 133
    Kirjoittaja simoli »
    6 Vastaukset
    520 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • Tekniikan vaihto vectraan (c20ne+f16)
    Kirjoittaja JUKSU »
    15 Vastaukset
    1156 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • AR35 sähköistä
    Kirjoittaja p.jäppinen »
    0 Vastaukset
    267 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja p.jäppinen
  • Omega hyytyy ja pätkii
    Kirjoittaja Junior »
    5 Vastaukset
    752 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • C20XE lataa ajoittain liikaa.
    Kirjoittaja Katana »
    6 Vastaukset
    551 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja karppa 46
  • Öljypohjaa omegaan
    Kirjoittaja Radikal »
    2 Vastaukset
    334 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja harza
  • Corsa B gsi.. puhti poissa?
    Kirjoittaja HenkkaZi »
    5 Vastaukset
    542 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • calibra turbon dumppi
    Kirjoittaja Jartsa »
    30 Vastaukset
    3997 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsa
  • bensapumpun rele, calibra. kiire!
    Kirjoittaja Ioni »
    11 Vastaukset
    1001 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jouna
  • Astra F -95 X16XEL ei meinaa mennä
    Kirjoittaja mrlarvanto »
    7 Vastaukset
    934 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Snage
  • Omegan hihnan vaihto
    Kirjoittaja opeljeppe »
    10 Vastaukset
    748 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opeltuning
  • Astra F -96 1,6 8v ei käynnisty kansipahvin vaihdon jälkeen
    Kirjoittaja Hilppa »
    7 Vastaukset
    427 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hilppa
  • kytkimestä
    Kirjoittaja DonJutku »
    18 Vastaukset
    1829 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja DonJutku
  • B Ascona 20E vesiletkut/sähköt
    Kirjoittaja Demez »
    22 Vastaukset
    1376 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Demez
  • egr-venttiili
    Kirjoittaja ocf240179 »
    18 Vastaukset
    2986 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja dimebak
  • 1.8 16v tilalle 2.0 16v
    Kirjoittaja mikawe »
    9 Vastaukset
    897 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juhotep
  • VECTRA -89 kipinä hukassa
    Kirjoittaja jaska77 »
    10 Vastaukset
    792 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jaska77
  • Pari kysymystä Kadett E:stä
    Kirjoittaja ToniV »
    8 Vastaukset
    644 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Obelixii
  • omega B nykii ja sammuu
    Kirjoittaja ööppeliman »
    1 Vastaukset
    406 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • Omega Ei käynnisty
    Kirjoittaja zamboni »
    7 Vastaukset
    540 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • Vika Zafira (1.8/2000) moottorin lämpömittari ja merkkivalo
    Kirjoittaja Apelkonen »
    0 Vastaukset
    377 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Apelkonen
  • Oisin ostamassa b omega suuttimet tukossa'????
    Kirjoittaja buusaman »
    13 Vastaukset
    2304 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja buusaman
  • Vectra A 1,6 -91 ja hihna poikki
    Kirjoittaja SomeOne »
    6 Vastaukset
    575 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo
  • Moniurahihnan vaihto? vinkkejä?
    Kirjoittaja Opelistii »
    3 Vastaukset
    651 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja terokimmo

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja