Vatasen kyytiä
No siinä se ero just onkin. Ralli-400:n kojelauta kun ei ole edes saman muotoinen kuin katu-Asconan tai Mantan, vaan tuollainen suora niinkuin videossakin näkyy.MME kirjoitti:Minä en kyllä ole huomannut wrc ja siviiliautojen sisustoissa muuta yhteneväisyyttä kuin kojelaudan muodotNOesc kirjoitti: nykyäänhän tuollainen wrc:n sisusta(kin) tehdään mahdollisimman siviiliauton näköinen, mainosta nääs...
Vatanen pommittaa tässäkin aika mukavasti. (66MB)
http://www.ivga.com/sprintcarmod/Pikes% ... esPeak.mpg
http://www.ivga.com/sprintcarmod/Pikes% ... esPeak.mpg
On se ollu sälliMika kirjoitti:Vatanen pommittaa tässäkin aika mukavasti. (66MB)
http://www.ivga.com/sprintcarmod/Pikes% ... esPeak.mpg
Tolla takasiivellä ei sitten saa 1.3 Kadettiin hevosen hevosta lisää
-Tietoisku-Juho M-P kirjoitti:..Moottorissa on se "woimakkaan CIH:hin korina".
Korostan, siis korostan edelleen, että nelisatkut Mantat olivat kuutiotilavuudeltaan 2.4 litrasia ja 16-venttiilisellä kannella, että se siitä "voimakkaasta CIH:hin korinasta".
400:sen kone oli siis DOHC, kahdella kannen yläpuolisella nokalla. Niin ja tehoiksi ilmoittivat viimeisimmän version naukaisemat 275hv/305Nm.
"On tämä saatana työmaa!"
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 3519
- Liittynyt: 01 Maalis 2002, 02:00
- Paikkakunta: Keskellä Uuttamaata
Pieni tietoisku:
Ari Vatanen ajoi vain yhtenä kautena kaikki MM-sarjaan kuuluneet kisat. Sinä vuonna kuin voitti MM:n. Eli siinä mielessä ainoa kuski jolla on voittoprosentti 100%
Siinä Ruutulipun "juhlakirjassa", Suuret mestarit tjms.., on ihan hyvä tarina Vatasesta. Muutenkin ihan lukemisen arvoinen kirja jos ralli- ja formulakuskit kiinnostavat.
Ari Vatanen ajoi vain yhtenä kautena kaikki MM-sarjaan kuuluneet kisat. Sinä vuonna kuin voitti MM:n. Eli siinä mielessä ainoa kuski jolla on voittoprosentti 100%
Siinä Ruutulipun "juhlakirjassa", Suuret mestarit tjms.., on ihan hyvä tarina Vatasesta. Muutenkin ihan lukemisen arvoinen kirja jos ralli- ja formulakuskit kiinnostavat.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
GSi 16V kirjoitti:-Tietoisku-Juho M-P kirjoitti:..Moottorissa on se "woimakkaan CIH:hin korina".
Korostan, siis korostan edelleen, että nelisatkut Mantat olivat kuutiotilavuudeltaan 2.4 litrasia ja 16-venttiilisellä kannella, että se siitä "voimakkaasta CIH:hin korinasta".
400:sen kone oli siis DOHC, kahdella kannen yläpuolisella nokalla. Niin ja tehoiksi ilmoittivat viimeisimmän version naukaisemat 275hv/305Nm.
Ja minähän en tätä tienny, en ollenkaan ei ei....
Tietoisku 2: 2.4 16V dohc, joka on CIH eri kannella!!!!!!
Ja sieltä todellakin kuuluu se korina...
<tyhmää saivartelua> Jonka jälkeen se ei ole enää teknisesti CIH... vrt vanha kiistely siitä onko esim. C30SE CIH-kone vai ei kun se on sama alakerta, mutta DOHC-kannella, ihan kuin 400-konekin... Ja onko esim. C20XE OHC-kone, no ei ole, vaikka alakerta siinäkin on OHC:n kanssa hyvin pitkälle sama...Juho M-P kirjoitti: Tietoisku 2: 2.4 16V dohc, joka on CIH eri kannella!!!!!!
</saivartelu loppuu>
Pyydän anteeksi saivartelua...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70