Vatasen kyytiä

Keskustelua kaikenlaisesta moottoriurheilusta.
G T S
'Senator'
'Senator'
Viestit: 545
Liittynyt: 30 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja G T S »

Hienosti pysyy lapasessa. Vauhtia on ainakin reilusti.
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

MME kirjoitti:
NOesc kirjoitti: nykyäänhän tuollainen wrc:n sisusta(kin) tehdään mahdollisimman siviiliauton näköinen, mainosta nääs... -(z)-
Minä en kyllä ole huomannut wrc ja siviiliautojen sisustoissa muuta yhteneväisyyttä kuin kojelaudan muodot :o
No siinä se ero just onkin. Ralli-400:n kojelauta kun ei ole edes saman muotoinen kuin katu-Asconan tai Mantan, vaan tuollainen suora niinkuin videossakin näkyy.
Avatar
kadett85
'Senator'
'Senator'
Viestit: 772
Liittynyt: 29 Loka 2002, 02:00
Paikkakunta: Oulu/Ylitornio

Viesti Kirjoittaja kadett85 »

hyvät kommentit kartturilla.
jonil
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 89
Liittynyt: 28 Helmi 2006, 22:29

Viesti Kirjoittaja jonil »

Aika haipakkaahan tuo meni, tuossa vaiheessa ois varmaan monella tullu lusikallinen housuun... :o
Avatar
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3708
Liittynyt: 21 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

Hittoku en mainannu katsellessakaan pysyä jakkaralla :D
Minulla kun on ominaista eläytyä in-car kuviin melko elävästi, tulee kai siitä kun pelannu ajosimulaattoreita :lol: :oops:
340cid
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 277
Liittynyt: 19 Joulu 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja 340cid »

MME kirjoitti:Toi pätkä on Manta Magic videolta. Ja kuten filmin nimestäkin voi päätellä niin auto ei todellakaan ole Ford :)
Näin todellakin on. Todella asiallinen pätkä tuo Manta Magic, "Dear God", tais vähän jännittää :lol:
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15816
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Kyllä A-pilari ja tuulilasi näyttää ihan Manta vastaavilta. Muualta tuota ei kyllä tahdo tunnistaa. Mäkin luulin ensin Escortiks. Moottorissa on se "woimakkaan CIH:hin korina".
Mika
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 291
Liittynyt: 01 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mika »

Vatanen pommittaa tässäkin aika mukavasti. (66MB)

http://www.ivga.com/sprintcarmod/Pikes% ... esPeak.mpg
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1992
Liittynyt: 05 Marras 2002, 02:00
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Mika kirjoitti:Vatanen pommittaa tässäkin aika mukavasti. (66MB)

http://www.ivga.com/sprintcarmod/Pikes% ... esPeak.mpg
On se ollu sälli :)

Tolla takasiivellä ei sitten saa 1.3 Kadettiin hevosen hevosta lisää ;)
Avatar
Finl
'Senator'
'Senator'
Viestit: 622
Liittynyt: 02 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Forssa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Finl »

voi melkein sanoa, että toi kaveri osaa jaa autoa.
Kuva
Vectra on p0p
Avatar
GSi 16V
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1011
Liittynyt: 21 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja GSi 16V »

Juho M-P kirjoitti:..Moottorissa on se "woimakkaan CIH:hin korina".
-Tietoisku-

Korostan, siis korostan edelleen, että nelisatkut Mantat olivat kuutiotilavuudeltaan 2.4 litrasia ja 16-venttiilisellä kannella, että se siitä "voimakkaasta CIH:hin korinasta".
400:sen kone oli siis DOHC, kahdella kannen yläpuolisella nokalla. Niin ja tehoiksi ilmoittivat viimeisimmän version naukaisemat 275hv/305Nm.
"On tämä saatana työmaa!"
kumimuumi
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 3519
Liittynyt: 01 Maalis 2002, 02:00
Paikkakunta: Keskellä Uuttamaata

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Pieni tietoisku:

Ari Vatanen ajoi vain yhtenä kautena kaikki MM-sarjaan kuuluneet kisat. Sinä vuonna kuin voitti MM:n. Eli siinä mielessä ainoa kuski jolla on voittoprosentti 100% :D

Siinä Ruutulipun "juhlakirjassa", Suuret mestarit tjms.., on ihan hyvä tarina Vatasesta. Muutenkin ihan lukemisen arvoinen kirja jos ralli- ja formulakuskit kiinnostavat.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15816
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

GSi 16V kirjoitti:
Juho M-P kirjoitti:..Moottorissa on se "woimakkaan CIH:hin korina".
-Tietoisku-

Korostan, siis korostan edelleen, että nelisatkut Mantat olivat kuutiotilavuudeltaan 2.4 litrasia ja 16-venttiilisellä kannella, että se siitä "voimakkaasta CIH:hin korinasta".
400:sen kone oli siis DOHC, kahdella kannen yläpuolisella nokalla. Niin ja tehoiksi ilmoittivat viimeisimmän version naukaisemat 275hv/305Nm.

Ja minähän en tätä tienny, en ollenkaan ei ei....
Tietoisku 2: 2.4 16V dohc, joka on CIH eri kannella!!!!!!

Ja sieltä todellakin kuuluu se korina...
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Juho M-P kirjoitti: Tietoisku 2: 2.4 16V dohc, joka on CIH eri kannella!!!!!!
<tyhmää saivartelua> Jonka jälkeen se ei ole enää teknisesti CIH... vrt vanha kiistely siitä onko esim. C30SE CIH-kone vai ei kun se on sama alakerta, mutta DOHC-kannella, ihan kuin 400-konekin... Ja onko esim. C20XE OHC-kone, no ei ole, vaikka alakerta siinäkin on OHC:n kanssa hyvin pitkälle sama...
</saivartelu loppuu>
Pyydän anteeksi saivartelua... :D
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15816
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

CIH on CIH, vaikka sen voissa paistais.
Vastaa Viestiin