Pilaa toisen toivomus -peli

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
lepOsimA
'Senator'
'Senator'
Viestit: 768
Liittynyt: 26 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Perthell

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja lepOsimA »

Hansat ovat todentotta kylmiä, mut panimolla töissä ollut kesä-esa on unohtanu lisätä niihin hiivan ja humalan, joten näinollen niissä ei ole lainkaan alkoholia.

Toivon, että olisi olemassa ihminen, joka olisi yhtä mielenvikainen ja hölmö kuin minä sekä hän myös omaisi fiksaation hankkia mahdollisimman rumia ja paskoja autoja omistukseensa, ja ikäänkuin todistusaineistona tästä, hän ostaisi tuon avokadetin minulta pois.
ex: KadettE x3, AstraF x 3, Vectra-A, Corsa-A
Opeleita vaan varaosa-autoina ny :(
Avatar
OCF2945
OCF Member 2017
Viestit: 1566
Liittynyt: 20 Loka 2008, 11:49
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja OCF2945 »

lepOsimA kirjoitti: Toivon, että olisi olemassa ihminen, joka olisi yhtä mielenvikainen ja hölmö kuin minä sekä hän myös omaisi fiksaation hankkia mahdollisimman rumia ja paskoja autoja omistukseensa, ja ikäänkuin todistusaineistona tästä, hän ostaisi tuon avokadetin minulta pois.
Toiveesi toteutuu, mutta huomaatkin että elät kaksoiselämää ja toinen persoonasi on hakenut pankki lainan ja ostit siis kadetin itseltäsi :lollis:


Toivon että joku lainaa mulle 2000€ ettei mun autoa ulosmitata multa. ja että löytäisin työpaikan missä ei lupailtaisi tyhjiä..... :roll: tai ylipäätään työpaikan....
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Avatar
sorkku85
'Senator'
'Senator'
Viestit: 824
Liittynyt: 08 Huhti 2007, 09:43
Paikkakunta: kangasala/sahalahti

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja sorkku85 »

OCF2945 kirjoitti:
lepOsimA kirjoitti: Toivon, että olisi olemassa ihminen, joka olisi yhtä mielenvikainen ja hölmö kuin minä sekä hän myös omaisi fiksaation hankkia mahdollisimman rumia ja paskoja autoja omistukseensa, ja ikäänkuin todistusaineistona tästä, hän ostaisi tuon avokadetin minulta pois.
Toiveesi toteutuu, mutta huomaatkin että elät kaksoiselämää ja toinen persoonasi on hakenut pankki lainan ja ostit siis kadetin itseltäsi :lollis:


Toivon että joku lainaa mulle 2000€ ettei mun autoa ulosmitata multa. ja että löytäisin työpaikan missä ei lupailtaisi tyhjiä..... :roll: tai ylipäätään työpaikan....
juu asia kyllä onnistuu mutta juodut 10 vuodeksi pakkotyöhön kahden tonnin takia ja töitäkin saat mutta juodut sen takia muuttaan siperiaan ja elämään loppu elämäsi yksin

toivon että elämä olisi edes vähän helpompaa ja että saisin palkan korotuksen
Avatar
OCF2945
OCF Member 2017
Viestit: 1566
Liittynyt: 20 Loka 2008, 11:49
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja OCF2945 »

Toiveesi toteutuu, mutta kun lähdet perjantaina palkankorotuksesta innostuneena kohti alkoa niin ajat kolarin ja olet vihannes lopun ikääsi eli elämä helpottuu roimasti. :D


Toivon että en tällä kertaa pilaisi nais asioitani... (onko se mahdollistakaa?) :roll:
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Avatar
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 11068
Liittynyt: 19 Marras 2005, 08:57

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja Veikka »

OCF2945 kirjoitti:Toiveesi toteutuu, mutta kun lähdet perjantaina palkankorotuksesta innostuneena kohti alkoa niin ajat kolarin ja olet vihannes lopun ikääsi eli elämä helpottuu roimasti. :D


Toivon että en tällä kertaa pilaisi nais asioitani... (onko se mahdollistakaa?) :roll:
Toiveesi toteutuu, nais asiat onnistuu mutta........ susta tuleekin toivolalle ja sille homo pressa ehdokkaalle homo orja ikuisesti.


Toivon että vr ongelmat loppuis jottei Tuomaksen tarvi vetää hernaria nenään jokaisesta vr maininnasta
Käykääs allekirjoittamasssa ---> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 :D
Avatar
OCF2945
OCF Member 2017
Viestit: 1566
Liittynyt: 20 Loka 2008, 11:49
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja OCF2945 »

Toiveesi toteutuu, mutta sen jälkeen tuomas valittaa kaikesta muusta paitsi vr:stä jatkuvalla syötöllä.


Toivon että minua ei huijjattaisi auto kaupassa huomenna.... (jos sekää on ikinä mahdollista)
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja ata »

OCF2945 kirjoitti:Toivon että minua ei huijjattaisi auto kaupassa huomenna.... (jos sekää on ikinä mahdollista)
Sinua ei huijata, mutta et itse huomaa auton vikoja ja maksat siitä ylihintaa reippaasti.

Toivon, että saisin digiboksin kovalevyllä olevat ohjelmat joskus katsottua "pois".
Avatar
citykani
'Senator'
'Senator'
Viestit: 448
Liittynyt: 07 Helmi 2009, 19:55
Paikkakunta: Lahti

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja citykani »

Kyllä onnistuu. Nykyajan älykkäät laitteet osaavat, muun ohella, katsella itse itsensä. Ja parhaat mallit saattavat keskustella sivistyneesti näkemästään.


Mun sukisuki tarttee tolppapaikan Keravan aseman läheltä, ettei sitä joutuisi aamuisin umpihuuruisena käynnistämään. Kai se olis liian mukavaa... Tulis edes lämmin talvi.
Avatar
juzze
OCF Member 2020
Viestit: 2792
Liittynyt: 03 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: rovaniemi

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja juzze »

Löydät sukisukillesi tolpan johon lipsautat sen viimeisen kerran parkkiin, eikä täten tarvi huolehti huuruisen auton starttaamisestakaan. Talvi on lämmin, muttei suomessa.

Toivon että alkais jo pysyvät pakkaset ja satais lunta sopivasti että pystyisi kuitenki metsässä käymään koiran kans lenkkeilemässä lumikengillä.
Astra J sport tourer 2.0cdti A
Avatar
unique
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6619
Liittynyt: 22 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja unique »

juzze kirjoitti:Löydät sukisukillesi tolpan johon lipsautat sen viimeisen kerran parkkiin, eikä täten tarvi huolehti huuruisen auton starttaamisestakaan. Talvi on lämmin, muttei suomessa.

Toivon että alkais jo pysyvät pakkaset ja satais lunta sopivasti että pystyisi kuitenki metsässä käymään koiran kans lenkkeilemässä lumikengillä.
Toiveesti toteutuu ja tulee pakkasia ja lumia ja kaikkea asiaan kuuluvaa..Miinuspuolena ei sitten saadakkaan enää kesää, ja sitten ihmiset sun toiveesta suivaantuneena hukuttaa sut jäätyneeseen lampeen etkä siten pääse nauttimaan talvesta enää.

Toivon että ois jännää eikä tylsää.
Vaihdetaan H1 xenon-sarja, H7 sarjaan.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?f=15&t=239737
Avatar
OCF2945
OCF Member 2017
Viestit: 1566
Liittynyt: 20 Loka 2008, 11:49
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja OCF2945 »

toiveesi toteutuu ja on niin jännää ettet pysty lopettaa jännien asioiden tekemistä ja saat purnoutin :cry:

Toivon että suomessa pystyy vielä 10 vuoden päästäkin normaali työssäkäyvä joka tienaa alle 2000€/kk asua ja elää.... näyttää tätä menoa hankalalta...
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Avatar
Killroy
OCF Member 2020
Viestit: 4480
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 11:39
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Kuva


Toivon, ettei tämän kesän aikana lopu Kostamuksen huoltoasemilta Diesel.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Avatar
HK_Blues
'Senator'
'Senator'
Viestit: 325
Liittynyt: 07 Huhti 2012, 14:10
Paikkakunta: Nokia/Tampere

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja HK_Blues »

Killroy kirjoitti: Toivon, ettei tämän kesän aikana lopu Kostamuksen huoltoasemilta Diesel.
Toiveesti toteutuu, mutta EU-määräysten mukaisen verotuksen takia dieselin litrahinnaksi tulee lähemmäs 2 euroa eikä käyttövoimavero poistu.

Toivon, että jono juhannuksena koska ei heilaa helluntaina.
Vectra B 2.0i 16v -96
Avatar
Killroy
OCF Member 2020
Viestit: 4480
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 11:39
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja Killroy »

HK_Blues kirjoitti:
Killroy kirjoitti: Toivon, ettei tämän kesän aikana lopu Kostamuksen huoltoasemilta Diesel.
Toiveesti toteutuu, mutta EU-määräysten mukaisen verotuksen takia dieselin litrahinnaksi tulee lähemmäs 2 euroa eikä käyttövoimavero poistu.
Vaikuttaa Kostamuksen dieselin litrahintaan miten? :D
HK_Blues kirjoitti:Toivon, että jono juhannuksena koska ei heilaa helluntaina.
Kyllä, mutta jonostasi tulee juna. Huomaat seisovasi 10kg vaseliini pöntön vieressä pitkä jono miehiä K***ä tanassa takanasi. (no, eipähän sääsket haittaa, tai siis tuskin niitä huomaat. Hauskaa juhannusta :D, ja muista, veturimies tööttää aina kahdesti. )


Toivon, että tästä kesästä tulisi kaunis ja sateeton.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Avatar
Motocoyote
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1042
Liittynyt: 30 Maalis 2005, 09:33
Paikkakunta: Tornio

Re: Pilaa toisen toivomus -peli

Viesti Kirjoittaja Motocoyote »

Ja sitten syyskuussa huomaat että kesän aikana ei ollut ensimmäistäkään hellepäivää ja vettä satoi lähes joka päivä.

Toivon että ehdin (ja taloudelliset resurssit antavat myöten) kesän aikana modaamaan kelkan iskukuntoon seuraavaa kautta varten.
Vastaa Viestiin