AUTTAKAA NYT tietovisa tunnista perä !

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nirtsu
OCF Member 2019
Viestit: 334
Liittynyt: 07 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Ulvila (Leineperi)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nirtsu »

tässä mittoja kaikille eli perä on rekord 2.2:sen eli isompi kuin 2.0:sen

mittoja isoratas kiinni 8:lla 15mm pultilla.
isonrattaan halkaisija noin 17cm
kokoperän leveys noin 15cm
perässä lukee (valussa) gm r90 135658 ja 161 ja 4241 eri kohdissa.
laakerissa (onko se nyt poski) lukee kai k19150 ja sen siämitta on noin 3,8 mm

eli tunnista perä ja löydä siihen sopiva lukko !!

TAI yhteystietoja sellaisesta hemmosta joka osaa vaikka tehdä volvon perästä sopivan tai jotain pakko kohta saada uusi perä alle entinen kohtaa HAJOO

<font size=-1>[ This Message was edited by: Nirtsu on 2003-01-06 20:23 ]</font>
bone
'Senator'
'Senator'
Viestit: 803
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja bone »

Taitaa olla vähän kiven alla noi Rekordin omat lukkoperät vai? Ihan Rekordin vakioperä sulla taitaa ainakin olla toi vakio...on muuten aika kiven alla noi poskilaakeritkin. Jos yhtään lohduttaa niin multa olis saatavana tollasen alkuperäsen lukkoperän räjäytyskuva=)
-respect to the man in the ice cream van-
Avatar
Nirtsu
OCF Member 2019
Viestit: 334
Liittynyt: 07 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Ulvila (Leineperi)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nirtsu »

joo alla on 2.2 vakioperä
joo lukko on tosiaankin kiven alla...
ei viitti enään korjata kun ei kestä ilman lukkoa...

kaikki idea otetaan vastaan...

rekord miesten vakio tervehdys: "morjens monesko perä"
r-racing
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 50
Liittynyt: 20 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja r-racing »

niinpä... c-rekun peräkin sanoi tossa syksyllä ittensä irti erään nimeltämainitsemattoman kaupan parkkiksella (pakkoko oli taas kikkailla) :wink:
ast
'Senator'
'Senator'
Viestit: 389
Liittynyt: 03 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: pk-seutu

Viesti Kirjoittaja ast »

r-racing. niimpäs,kuten
"ikänä en oo hajottanu yhtään cih:iä" :razz:
turbobliz
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1044
Liittynyt: 07 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja turbobliz »

Eikö sulla Nirtsu ollut joskus Mantan lukko hallussa. Muistan, että joskus postasit kuvan jossa Ompun pikkulukko ja Mantan lukko olivat vierekkäin ?

Kirjoitin palturia Mantan pyörästön suhteen, pultit ovat 15mm kantaisia niinkuin tuossa sinun perässä. Lähtisin siten väittämään edelleen, että Mantan lukko on ratkaisu tarpeisiisi. Miten tuo 2.2 perä on suurempi kuin 2.0 ?
Avatar
Nirtsu
OCF Member 2019
Viestit: 334
Liittynyt: 07 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Ulvila (Leineperi)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nirtsu »

se lukko joka minulla oli omegasta ja se toinen kuva oli rekordin perästä ilman lukkoa.
omegan mutikka oli kapeampi ja muutenkin olisi joutunut työstämään (tekemään välilappoja yms) muuten se omegan lukko oli vetopyörältään oikean kokoinen samoin vetoakselin boordit olivat samat !

en ole ikinä nähnyt luonnosssa manta enkä 2.0 i rekordin perää mutta kaikki varaosa myyjät sanovat että ne on erilaiset ei käy esim laakerit ja stefat 2.0 mallista vaan pitää ostaa 2.2 :sen

eli nyt olsi hyvä jos joku voisi mitata esim mantan lukon että onko se samanlainen mitoiltaan kuin rekordin 2.2:sen
tarkoitus olisi vaihtaa kaikki laakerit ja heittää lukko paikoilleen "ns heittämällä"

<font size=-1>[ This Message was edited by: Nirtsu on 2002-11-13 16:12 ]</font>
Aluhao
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 180
Liittynyt: 14 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aluhao »

No nyt kun on peristä puhetta niin multahan se Nirtsun Omegan lukko nykyään löytyy. Mitenkähän onnistuuko keltää vaan sorvarilta jos vien sille ton murikan ja AscoB:n laakerin ja sanon että tämä tähän vai pitääkö koko murkula purkaa että saa sorvattua ja mitä muuta huomioitava. Ei taida kouvolasta löytyä ton sovitus operaation tehneitä vaa... Alkaa olee vähän Asconalla pito ongelmia vaikka on ihan tulen uuet Marshallit alla. Ja sais vedeltyä vähän tasasempia luistojakin :smile:
r-racing
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 50
Liittynyt: 20 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja r-racing »

ast -> sehän meni että: ikinä ei oo mulla cihhi männistään hajonnu, vaan aina laakereista... :wink: ja menihän siitä kun teiän tallilta lähin niin liki puol tuntia ennenkun korkkas!
Avatar
rekordE
'Senator'
'Senator'
Viestit: 974
Liittynyt: 09 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja rekordE »

Jos ketään kiinnostaa, olis myytävänä E Rekordin perä.
2.0S:stä, ihan vakioperä.
Laitetaan tukivarret mukaan samaan pakettiin.
Kaikki jarruhilppeetkin on vielä kiinni, käsijarru vaijeria myöten.

Hinta ois 60€

Soitelkaa!!
0440-432130/Miikka
Inkku A tiisseli
turbobliz
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1044
Liittynyt: 07 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja turbobliz »

Kyllä se ompun lukon päätylevy pitää sovituksessa avata, eihän sinne muuten saa mitään levityslevyä alle... Laakerien sisäholkit nyt voineekin sorvata sellaisenaan mikäli mitään koneistamisesta ymmärrän.
Avatar
Nirtsu
OCF Member 2019
Viestit: 334
Liittynyt: 07 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Ulvila (Leineperi)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nirtsu »

pliis kaikki avut terve tulleita !!
gsm 044-2751969
Juha
Vastaa Viestiin