AUTTAKAA NYT tietovisa tunnista perä !
- Nirtsu
- OCF Member 2019
- Viestit: 334
- Liittynyt: 07 Huhti 2002, 03:00
- Paikkakunta: Ulvila (Leineperi)
- Viesti:
tässä mittoja kaikille eli perä on rekord 2.2:sen eli isompi kuin 2.0:sen
mittoja isoratas kiinni 8:lla 15mm pultilla.
isonrattaan halkaisija noin 17cm
kokoperän leveys noin 15cm
perässä lukee (valussa) gm r90 135658 ja 161 ja 4241 eri kohdissa.
laakerissa (onko se nyt poski) lukee kai k19150 ja sen siämitta on noin 3,8 mm
eli tunnista perä ja löydä siihen sopiva lukko !!
TAI yhteystietoja sellaisesta hemmosta joka osaa vaikka tehdä volvon perästä sopivan tai jotain pakko kohta saada uusi perä alle entinen kohtaa HAJOO
<font size=-1>[ This Message was edited by: Nirtsu on 2003-01-06 20:23 ]</font>
mittoja isoratas kiinni 8:lla 15mm pultilla.
isonrattaan halkaisija noin 17cm
kokoperän leveys noin 15cm
perässä lukee (valussa) gm r90 135658 ja 161 ja 4241 eri kohdissa.
laakerissa (onko se nyt poski) lukee kai k19150 ja sen siämitta on noin 3,8 mm
eli tunnista perä ja löydä siihen sopiva lukko !!
TAI yhteystietoja sellaisesta hemmosta joka osaa vaikka tehdä volvon perästä sopivan tai jotain pakko kohta saada uusi perä alle entinen kohtaa HAJOO
<font size=-1>[ This Message was edited by: Nirtsu on 2003-01-06 20:23 ]</font>
Taitaa olla vähän kiven alla noi Rekordin omat lukkoperät vai? Ihan Rekordin vakioperä sulla taitaa ainakin olla toi vakio...on muuten aika kiven alla noi poskilaakeritkin. Jos yhtään lohduttaa niin multa olis saatavana tollasen alkuperäsen lukkoperän räjäytyskuva=)
-respect to the man in the ice cream van-
Eikö sulla Nirtsu ollut joskus Mantan lukko hallussa. Muistan, että joskus postasit kuvan jossa Ompun pikkulukko ja Mantan lukko olivat vierekkäin ?
Kirjoitin palturia Mantan pyörästön suhteen, pultit ovat 15mm kantaisia niinkuin tuossa sinun perässä. Lähtisin siten väittämään edelleen, että Mantan lukko on ratkaisu tarpeisiisi. Miten tuo 2.2 perä on suurempi kuin 2.0 ?
Kirjoitin palturia Mantan pyörästön suhteen, pultit ovat 15mm kantaisia niinkuin tuossa sinun perässä. Lähtisin siten väittämään edelleen, että Mantan lukko on ratkaisu tarpeisiisi. Miten tuo 2.2 perä on suurempi kuin 2.0 ?
- Nirtsu
- OCF Member 2019
- Viestit: 334
- Liittynyt: 07 Huhti 2002, 03:00
- Paikkakunta: Ulvila (Leineperi)
- Viesti:
se lukko joka minulla oli omegasta ja se toinen kuva oli rekordin perästä ilman lukkoa.
omegan mutikka oli kapeampi ja muutenkin olisi joutunut työstämään (tekemään välilappoja yms) muuten se omegan lukko oli vetopyörältään oikean kokoinen samoin vetoakselin boordit olivat samat !
en ole ikinä nähnyt luonnosssa manta enkä 2.0 i rekordin perää mutta kaikki varaosa myyjät sanovat että ne on erilaiset ei käy esim laakerit ja stefat 2.0 mallista vaan pitää ostaa 2.2 :sen
eli nyt olsi hyvä jos joku voisi mitata esim mantan lukon että onko se samanlainen mitoiltaan kuin rekordin 2.2:sen
tarkoitus olisi vaihtaa kaikki laakerit ja heittää lukko paikoilleen "ns heittämällä"
<font size=-1>[ This Message was edited by: Nirtsu on 2002-11-13 16:12 ]</font>
omegan mutikka oli kapeampi ja muutenkin olisi joutunut työstämään (tekemään välilappoja yms) muuten se omegan lukko oli vetopyörältään oikean kokoinen samoin vetoakselin boordit olivat samat !
en ole ikinä nähnyt luonnosssa manta enkä 2.0 i rekordin perää mutta kaikki varaosa myyjät sanovat että ne on erilaiset ei käy esim laakerit ja stefat 2.0 mallista vaan pitää ostaa 2.2 :sen
eli nyt olsi hyvä jos joku voisi mitata esim mantan lukon että onko se samanlainen mitoiltaan kuin rekordin 2.2:sen
tarkoitus olisi vaihtaa kaikki laakerit ja heittää lukko paikoilleen "ns heittämällä"
<font size=-1>[ This Message was edited by: Nirtsu on 2002-11-13 16:12 ]</font>
No nyt kun on peristä puhetta niin multahan se Nirtsun Omegan lukko nykyään löytyy. Mitenkähän onnistuuko keltää vaan sorvarilta jos vien sille ton murikan ja AscoB:n laakerin ja sanon että tämä tähän vai pitääkö koko murkula purkaa että saa sorvattua ja mitä muuta huomioitava. Ei taida kouvolasta löytyä ton sovitus operaation tehneitä vaa... Alkaa olee vähän Asconalla pito ongelmia vaikka on ihan tulen uuet Marshallit alla. Ja sais vedeltyä vähän tasasempia luistojakin