Sivu 5/8

Lähetetty: 11 Heinä 2005, 22:15
Kirjoittaja Nikson
cor54 kirjoitti:Jesh! Onkohan noita c25xe veccujakaan montaa??niinku suomi pelejä? tuonti vessoja o vaik kuin kaiken laisia.. itellä suomikuukka.
ja sit tuo 14?? yhtään en o nähny,et onks niitä ja mikä se o,ja miks?
Joo, kyllä aika harvinainen on.. En kyllä minäkään oo ikinä nähny sellasta, on varmaan hieno laite. -(z)-

Lähetetty: 11 Heinä 2005, 23:07
Kirjoittaja Pinohiiri
Täältä suunalta löytyy kaks v6 veccuu. Mut ei iteltä :(
siittä ei oo hajuu onko kumpikaan suomi autoja.

Lähetetty: 11 Heinä 2005, 23:55
Kirjoittaja Juheksi
Taitaa tuo 14NV löytyä Huoneistokeskus erikoismallista. Jossa ei muuten ole ohjaustehostintakaan...

Lähetetty: 12 Heinä 2005, 17:51
Kirjoittaja Nikson
Juheksi kirjoitti:Taitaa tuo 14NV löytyä Huoneistokeskus erikoismallista. Jossa ei muuten ole ohjaustehostintakaan...
Niissä on muuten hieno erikoisväri!!

Lähetetty: 23 Heinä 2005, 23:03
Kirjoittaja Legenda
tänään vaihtu geissi vectraan..
pellin alla hyrrää V6
ja on ihan viimmesen päälle vakio kunnossa.ekalta omistajalta ja mittarissa 170tkm..

Lähetetty: 24 Heinä 2005, 01:17
Kirjoittaja Nikson
Legenda kirjoitti:tänään vaihtu geissi vectraan..
pellin alla hyrrää V6
ja on ihan viimmesen päälle vakio kunnossa.ekalta omistajalta ja mittarissa 170tkm..
Niitä on pirun harvassa, yleensäkin alkuperäiskuntoisia autoja noin 10 vuotta vanhoissa... -(z)-

Lähetetty: 16 Elo 2005, 17:48
Kirjoittaja Stinky
Eiköhän se ole tuo X20XEV 136hp vm.93-95
Vectra Cdx -95

Lähetetty: 29 Elo 2005, 17:54
Kirjoittaja tt__
itellä a vectra c25xe....220hv....alkuperäinen v6 ja manuaali..... :lol:

Lähetetty: 31 Elo 2005, 20:46
Kirjoittaja cor54
:D Hienoo!! onhan niitä kutosia sit joitakin.. Kaikilla suomiauto?
Mulla o tosiaan ihan suomipeli.. Automaatti ja kaikkee.

Lähetetty: 22 Syys 2005, 12:59
Kirjoittaja Legenda
cor54 kirjoitti::D Hienoo!! onhan niitä kutosia sit joitakin.. Kaikilla suomiauto?
Mulla o tosiaan ihan suomipeli.. Automaatti ja kaikkee.
täältä löytyypi alakuperäänen suomi V6 manuaali askilla..

Lähetetty: 05 Loka 2005, 13:57
Kirjoittaja Viper
ata kirjoitti:
Nikson kirjoitti:Tulipa vaan mieleen tuossa kun haaveilin että vois autossa olla enemmän löylyä, niin turbo tuli ensin mieleen...Se varmaan jää haaveeksi kun painelin tyhjällä lompsalla otsaani. :lol: Mutta tosiaan tuosta taka-akselista vielä niin onhan tuossa jäykässä akselistossa se hyvä puoli ettei siihen voi tulla väljää niin moneen kohtaan kuin linkkuperässä.. Eikä siten syö renkaitten sisäreunoja niin kuin Bemarit konsanaan.
Jep. Parempi se yhdystukiakseli on monessakin mielessä. Se linkkuperä on ihan turhan monimutkainen "norsupyssyllä kärpäsiä"-tyyppinen... Ainoa syy sen käyttöön on se, että nelivetoon oli helpompaa laittaa tuo valmiina ollut Omegan taka-akselisto kuin alkaa kehittää omaa Vectraan ja Calibraan... Etuvedon kanssa B-Vectran taka-akseliston rakenne onkin sitten fiksumpi.
Tuo nelivetosten taka-akselisto on tosiaan monimutkainen ja jykevä, mutta se on hyvin toimiva ja kestävä rakenteinen. Useissa autovertailuissa sitä on kehuttu tukevuudesta, joissain taka/nelivetoisissa autoissa on niin epätukeva taka-akselisto, että se vaikeuttaa kunnollisen pidon saantia takapyörille ja niihin tulee myös väljää helposti.

Lähetetty: 27 Loka 2005, 22:00
Kirjoittaja export
Viper kirjoitti:
ata kirjoitti:
Nikson kirjoitti:Tulipa vaan mieleen tuossa kun haaveilin että vois autossa olla enemmän löylyä, niin turbo tuli ensin mieleen...Se varmaan jää haaveeksi kun painelin tyhjällä lompsalla otsaani. :lol: Mutta tosiaan tuosta taka-akselista vielä niin onhan tuossa jäykässä akselistossa se hyvä puoli ettei siihen voi tulla väljää niin moneen kohtaan kuin linkkuperässä.. Eikä siten syö renkaitten sisäreunoja niin kuin Bemarit konsanaan.
Jep. Parempi se yhdystukiakseli on monessakin mielessä. Se linkkuperä on ihan turhan monimutkainen "norsupyssyllä kärpäsiä"-tyyppinen... Ainoa syy sen käyttöön on se, että nelivetoon oli helpompaa laittaa tuo valmiina ollut Omegan taka-akselisto kuin alkaa kehittää omaa Vectraan ja Calibraan... Etuvedon kanssa B-Vectran taka-akseliston rakenne onkin sitten fiksumpi.
Tuo nelivetosten taka-akselisto on tosiaan monimutkainen ja jykevä, mutta se on hyvin toimiva ja kestävä rakenteinen. Useissa autovertailuissa sitä on kehuttu tukevuudesta, joissain taka/nelivetoisissa autoissa on niin epätukeva taka-akselisto, että se vaikeuttaa kunnollisen pidon saantia takapyörille ja niihin tulee myös väljää helposti.
Niin, harvemmin noissa on ongelmia tuon akseliston kanssa, enemmänkin taitaa olla ongelmia sen ympärillä olevien peltien kanssa, esim. ne takapalkit :lol:

Lähetetty: 27 Loka 2005, 23:08
Kirjoittaja Evotec
C20XE M2.8

Lähetetty: 16 Marras 2005, 15:52
Kirjoittaja sarka
C16NZ tai E16NZ alunperin muttei tiedä enää kun on motti vaihdettu.

Lähetetty: 21 Marras 2005, 19:20
Kirjoittaja AksuPaksu
alkuperäinen 20ne vuodelta 89.

Lisävarusteena ruoste ja satunnaiset käyntihäiriöt 8)