1.8 nokka > c20ne ?
1.8 nokka > c20ne ?
Eli olen tuossa selaillut "yhtäsuntoista" juttua täältä ja oon pariinotteeseen huomannut että vaihtamalla c20ne koneeseen 1.8 koneesta nokka, voisi saada ripauksen lisä mustangeja.
Mikä 1.8kone tämä sitten on ja miten vaikuttaa kierrosalueeseen yms. päästöihin?? Ja mitä muuta kannattaisi samalla vaihtaa? Ml. 340tkm
Ja tietenkin jos jollain olisi tälläinen myynnissä niin voisi tarjota, alkaa omega oleen mopon tuntuinen...
Mikä 1.8kone tämä sitten on ja miten vaikuttaa kierrosalueeseen yms. päästöihin?? Ja mitä muuta kannattaisi samalla vaihtaa? Ml. 340tkm
Ja tietenkin jos jollain olisi tälläinen myynnissä niin voisi tarjota, alkaa omega oleen mopon tuntuinen...
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3852
- Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Janakkala - Turenki
- Viesti:
20NE koneeseen nokka 18E taikka 18SE motista. Puristussuhde reiluun kymppiin (vaikka yhteentoista) niin lisämustangit on taattu.
Joku joskus kirjoitti jossain:
Kadett - E -86 18E
Imu avautuu 28°btc
sulkeutuu 89°abc
kesto 297°
Pako avautuu 72°bbc
sulkeutuu 45°atc
kesto 297°
Overlap 73°
Nosto (0 välys)
imu ja pako 11,526mm
Joku joskus kirjoitti jossain:
Kadett - E -86 18E
Imu avautuu 28°btc
sulkeutuu 89°abc
kesto 297°
Pako avautuu 72°bbc
sulkeutuu 45°atc
kesto 297°
Overlap 73°
Nosto (0 välys)
imu ja pako 11,526mm
Noo vielä jotain tipsejä mitä muuta kannattaisi samalla kannen avaamisessa sitten vaihtaa? Ei savuta, ei nakuta ja muutenkin toimii melko täydellisesti. Paljonkos kannesta sitten uskaltais rouhia sopivan puristussuhteen saamiseksi? 0.80+- ? Mitenkäs, saako sytkän sitten vielä kohalleen helposti? Yhen Fiatin kanssa oli ongelmaa, laskettiin se 0.80.
Ainakin jakopään hihna kun edellisestä vaihdosta ei ole tietoa, mites vesipumppu ja kiristimet? Onko säädettävä nokka pyörä tarpeellinen?
Paljonko kannesta uskaltaa ottaa lastua pois että viä pysytään sääddetävyyksissä? Palotilasta jotain muotoilu vinkkejä? Venttiilit/seetit 30° ? Kanavissa jotain vastustavia linjoja?
Kaikkia kuumia tipsejä vaan tänne, kiitokset jo etukäteen!
Paljonko kannesta uskaltaa ottaa lastua pois että viä pysytään sääddetävyyksissä? Palotilasta jotain muotoilu vinkkejä? Venttiilit/seetit 30° ? Kanavissa jotain vastustavia linjoja?
Kaikkia kuumia tipsejä vaan tänne, kiitokset jo etukäteen!
Olisi itsekin mukava tietää että kuinka paljon kantta kärsii madaltaa ilman että joutuu laittamaan säädettävän nokkapörän?
itsellä tosin tuleva konstruktio on 18SE kansi ja nokka 20NE lohkon päälle
itsellä tosin tuleva konstruktio on 18SE kansi ja nokka 20NE lohkon päälle
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
-
- 'Agila'
- Viestit: 5
- Liittynyt: 15 Touko 2005, 20:45
- Paikkakunta: naantali
Niin eli nyt tuli taas innostusta laittaa kyseisenlaista nokkaa koneeseen. Eli tarvetta olisi tuollaiselle nokalle eli tarjotkaa!!!
Edellinen myyjä tarjos nokkaansa 25e..
Ei ollut kuvia tarjota, ei muutenkaan kertonut juuri mitään siitä eikä loppujenlopuksi JAKSANUT lähettää sitä nokkaa mulle.
Per*eestä tämmönen!
Edellinen myyjä tarjos nokkaansa 25e..
Ei ollut kuvia tarjota, ei muutenkaan kertonut juuri mitään siitä eikä loppujenlopuksi JAKSANUT lähettää sitä nokkaa mulle.
Per*eestä tämmönen!