rengas-online.com & camskill.co.uk & reifenversand.com

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1842
Liittynyt: 20 Huhti 2005, 13:15
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja whathifi »

17" kumit tilattiin. ei ongelmia ja nopeasti tuli. Arvostelujahan siellä oli rengaskohtaisesti myös..

taas tilaus edessä ennen kesää ja sieltä ajattelin hommata.

jos jostain saksasta muualta haluaa niin.. www.duw.de vannepaketit jne.. ja muutkin osat.
Vectra C Estate -07
Avatar
a.tikkanen
'Senator'
'Senator'
Viestit: 767
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 15:14
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja a.tikkanen »

perkele ku putosin penkiltä... aika hassuja rengasmerkkejä löyty..
jintong
linglong
nanrang :lol: :lol: :lol:
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1751
Liittynyt: 27 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kälviä city

Viesti Kirjoittaja jamata »

Kuva


Tommoset tuli viikossa kotiovelle ja makso 88e/kpl et ei paha 8)

Saas nähä mitä omega tykkää noista takarenkaina :D
Skoda Octavia -08
wee wee
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 113
Liittynyt: 27 Helmi 2005, 02:00
Paikkakunta: vandaali

Viesti Kirjoittaja wee wee »

Mulle putkahti viikossa kumit suoraan duuniin. Edullisetkin olivat
92,50€ kpl. 225/40/16 toyo proxes t-1R.
Maksoin nettipankissa ja tilausvahvistus tuli heti.
Avatar
temmez2
'Senator'
'Senator'
Viestit: 341
Liittynyt: 22 Helmi 2005, 02:00
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja temmez2 »

Kai sitä pitää itsekkin täältä kumit sitten tilata.Onko kellään kokemusta noista Nankangeista?
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1751
Liittynyt: 27 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kälviä city

Viesti Kirjoittaja jamata »

Ei vielä ja itekki ootan kommentteja :wink:

No on ne ainaki paremmat ku ex hankookit mistä rautalangat paistaa :D
Skoda Octavia -08
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1751
Liittynyt: 27 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kälviä city

Viesti Kirjoittaja jamata »

Tämmönen viesti löyty klubin sivuilta:


Bridgestone BLIZZAK WS-50+ 205/55/16


Nankang NS-II 205/50/16


Kyllä ite yllätyin noista Nankangeista positiivisesti.Tilasin vaan "jotain" kesäksi,että kalliit kitkat säästyisi.Eivät pidä pahaa ääntä ja suuntavakavuus on täysi 10.Ja pitoa on sekä märällä että kuivalla.Toissapäivänä kokeilin ajaa lahden motarilla pienessä "tulvassa" sellasta 110 km/h mittarinopeutta.Tulvasta kerrottiin jopa radiossa...niin ja renkaat kustansi rahteineen 260 €...
_________________
Omega Sport -99 MV4
« The gods made Opel - Go to heaven with Opel »
Skoda Octavia -08
Avatar
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5495
Liittynyt: 09 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

temmez2 kirjoitti:Kai sitä pitää itsekkin täältä kumit sitten tilata.Onko kellään kokemusta noista Nankangeista?
viime kesänä oli,nyt myyty vanteiden kanssa,nankang ns-2 215/40-17(326eur silloin ,nyt vähä hinnat pudonnu) ja nyt tulossa nankang ns-2 225/35-18

todella hyvä pito,mutta ei kulu nopeesti,hiljaset,hyvät rungot.ei kyllä oo pahaa sanottavaa...
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Avatar
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3634
Liittynyt: 21 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jariz »

Eipä näytä löytyvän enää kun ns-1 malli. Ainakaan W luokassa.
Avatar
temmez2
'Senator'
'Senator'
Viestit: 341
Liittynyt: 22 Helmi 2005, 02:00
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja temmez2 »

No tulipahan laitettua Nankangit 205/40 17" tilaukseen saas nähä milloin tulee,kai niillä jonkun lenkin kesällä ajaa. :roll:
hauvavauva
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 253
Liittynyt: 05 Huhti 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja hauvavauva »

Harvemmin enää tulee täällä kirjoiteltua mutta nyt löyty mielenkiintoinen aihe. Tuolta rengas-onlinen sivuilta olen katsellut monenkokoisia renkaita harrasteautooni ja koska harrastan vähän erilaisia pelejä kuin useimmat täällä niin koko josta olen kiinnostunut on 235/75/15. Tuommoiset olis tarjolla hintaan 354 euroa 30 millin valkosivulla mutta tuo merkki hieman arveluttaa eli kyseessä GT Radial, tarkemmin Gajah Tunggal eli Indonesialainen merkki. Ei kellään sattuisi olemaan tämän merkkisistä renkaista tuntumaa?

Kotimaisilta myyjiltä löytyy hieman leveämmällä valkosivulla olevia eri merkkisiä kumeja mutta hinnat pompsahtaakin luokkaan 170 - 180 euroa (ja kalliimpiakin on) kappale joten hieman houkuttaa nuo GT Radialit.
Avatar
Ville
OCF Sprinttikunkku 2010
OCF Sprinttikunkku 2010
Viestit: 4371
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Ville »

GT radial on ihan hyvä perusrengas. Tosin ittelläni on hieman perinteisempiä kokoja ollut, eli 195/50R15 ja 225/50R16
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
WeskuR
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 208
Liittynyt: 01 Joulu 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja WeskuR »

hauvavauva kirjoitti:Harvemmin enää tulee täällä kirjoiteltua mutta nyt löyty mielenkiintoinen aihe. Tuolta rengas-onlinen sivuilta olen katsellut monenkokoisia renkaita harrasteautooni ja koska harrastan vähän erilaisia pelejä kuin useimmat täällä niin koko josta olen kiinnostunut on 235/75/15. Tuommoiset olis tarjolla hintaan 354 euroa 30 millin valkosivulla mutta tuo merkki hieman arveluttaa eli kyseessä GT Radial, tarkemmin Gajah Tunggal eli Indonesialainen merkki. Ei kellään sattuisi olemaan tämän merkkisistä renkaista tuntumaa?

Kotimaisilta myyjiltä löytyy hieman leveämmällä valkosivulla olevia eri merkkisiä kumeja mutta hinnat pompsahtaakin luokkaan 170 - 180 euroa (ja kalliimpiakin on) kappale joten hieman houkuttaa nuo GT Radialit.
Mulla oli joskus vuonna: miekka ja kilpi ton merkkiset kumit , tojotassani tehot nousi ainakin 99% :P heti kun tie oli vähänkin kostea tojokin lukitsi jarrut ja löi tyhjää asvaltilla . Toisin sanoen ei koskaan tollasia enää, saattaa olla ett on laatu niistä ajoista parantunu.
Avatar
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5495
Liittynyt: 09 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

WeskuR kirjoitti:
hauvavauva kirjoitti:Harvemmin enää tulee täällä kirjoiteltua mutta nyt löyty mielenkiintoinen aihe. Tuolta rengas-onlinen sivuilta olen katsellut monenkokoisia renkaita harrasteautooni ja koska harrastan vähän erilaisia pelejä kuin useimmat täällä niin koko josta olen kiinnostunut on 235/75/15. Tuommoiset olis tarjolla hintaan 354 euroa 30 millin valkosivulla mutta tuo merkki hieman arveluttaa eli kyseessä GT Radial, tarkemmin Gajah Tunggal eli Indonesialainen merkki. Ei kellään sattuisi olemaan tämän merkkisistä renkaista tuntumaa?

Kotimaisilta myyjiltä löytyy hieman leveämmällä valkosivulla olevia eri merkkisiä kumeja mutta hinnat pompsahtaakin luokkaan 170 - 180 euroa (ja kalliimpiakin on) kappale joten hieman houkuttaa nuo GT Radialit.
Mulla oli joskus vuonna: miekka ja kilpi ton merkkiset kumit , tojotassani tehot nousi ainakin 99% :P heti kun tie oli vähänkin kostea tojokin lukitsi jarrut ja löi tyhjää asvaltilla . Toisin sanoen ei koskaan tollasia enää, saattaa olla ett on laatu niistä ajoista parantunu.
ennen noi champiro GT:t oli jotain muoviseosta ja todella liukkaita.
nykyään on ihan hyvä rengas,voittihan se tuossa pari vuotta takaperin michelininkin saksalaisessa rengas testissä...
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
hauvavauva
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 253
Liittynyt: 05 Huhti 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja hauvavauva »

WeskuR kirjoitti:
hauvavauva kirjoitti:Harvemmin enää tulee täällä kirjoiteltua mutta nyt löyty mielenkiintoinen aihe. Tuolta rengas-onlinen sivuilta olen katsellut monenkokoisia renkaita harrasteautooni ja koska harrastan vähän erilaisia pelejä kuin useimmat täällä niin koko josta olen kiinnostunut on 235/75/15. Tuommoiset olis tarjolla hintaan 354 euroa 30 millin valkosivulla mutta tuo merkki hieman arveluttaa eli kyseessä GT Radial, tarkemmin Gajah Tunggal eli Indonesialainen merkki. Ei kellään sattuisi olemaan tämän merkkisistä renkaista tuntumaa?

Kotimaisilta myyjiltä löytyy hieman leveämmällä valkosivulla olevia eri merkkisiä kumeja mutta hinnat pompsahtaakin luokkaan 170 - 180 euroa (ja kalliimpiakin on) kappale joten hieman houkuttaa nuo GT Radialit.
Mulla oli joskus vuonna: miekka ja kilpi ton merkkiset kumit , tojotassani tehot nousi ainakin 99% :P heti kun tie oli vähänkin kostea tojokin lukitsi jarrut ja löi tyhjää asvaltilla . Toisin sanoen ei koskaan tollasia enää, saattaa olla ett on laatu niistä ajoista parantunu.
Kuulostaa hyvältä... Kun tuo autoni on muutenkin niin onneton liikkumaan ilman lukkoperää, varsinkin talvella ja kesälläkin sateella. Nytkin tuota kokeilin tuossa lumisella sivutiellä ja takasinpäin kun yritin auton kääntää niin jäi perkule siihen kiinni, tasaselle. Hieman liikaa tyhjäkäyntikierroksia ja kun lyö deelle vaihteen niin se ainoa vetävä pyörä pyörii vaan tyhjää ja alla sentään lähes uudet 235/75/15 Generaalit m+s pinnalla eli talvilailliset mutta ei talvikelpoiset.
Vastaa Viestiin