Opel kadett E 1.8 T
Tästä aloitettiin...
Ja tänne ollaan päästy...
Vielä puuttuu muutama osa...
Parempia kuvia tulee kun saan digikameran.
Teknistä tietoa:
Kori: Vm -85 1.2 reikäleipä, ei vahvistettu.
Alusta: Weitec -75mm (60mm + jousilautaset 15mm) edessä ja -60mm takana, polyuretaani puslat kaikkialla.
Moottori: C18NE, alakerta laakeroitu uusiksi, kansi kevyesti portattu, imusarja on muutoksen kourissa kun siihen tulee 4-suutinta lisää. Kuparikansipahvi 2mm, Megasquirt.
Pakopuoli: ei ole itse tehty vaan ostettu Nealta, eli pakosarja, portattu kkk turbo, downpipe, pakoputki, Audi TT.
Jarrut: edessä EBC 256mm, Greenstuff ja takana 260mm eli Gsi 16v.
Puutteet:
Välijäähdytin (lasken mitat kun kerkeän)
Puskurit (ei tarvitse, tehdään itse)
Bensapumppu -> 200Hp B.linjaan (saa tarjota)
Säädettävä bensapaineensäädin ja psi
Ratti = Dino, Momo yms ø280mm
Musta nahkainen kattopahvi (saa tarjota)
Musta Hattuhylly (saa tarjota)
Lambda (3-johtoinen olisi hyvä)
imuilman lämpötila-anturi
<font size=-1>[ This Message was edited by: Myrtsi on 2004-10-31 00:41 ]</font>
Ja tänne ollaan päästy...
Vielä puuttuu muutama osa...
Parempia kuvia tulee kun saan digikameran.
Teknistä tietoa:
Kori: Vm -85 1.2 reikäleipä, ei vahvistettu.
Alusta: Weitec -75mm (60mm + jousilautaset 15mm) edessä ja -60mm takana, polyuretaani puslat kaikkialla.
Moottori: C18NE, alakerta laakeroitu uusiksi, kansi kevyesti portattu, imusarja on muutoksen kourissa kun siihen tulee 4-suutinta lisää. Kuparikansipahvi 2mm, Megasquirt.
Pakopuoli: ei ole itse tehty vaan ostettu Nealta, eli pakosarja, portattu kkk turbo, downpipe, pakoputki, Audi TT.
Jarrut: edessä EBC 256mm, Greenstuff ja takana 260mm eli Gsi 16v.
Puutteet:
Välijäähdytin (lasken mitat kun kerkeän)
Puskurit (ei tarvitse, tehdään itse)
Bensapumppu -> 200Hp B.linjaan (saa tarjota)
Säädettävä bensapaineensäädin ja psi
Ratti = Dino, Momo yms ø280mm
Musta nahkainen kattopahvi (saa tarjota)
Musta Hattuhylly (saa tarjota)
Lambda (3-johtoinen olisi hyvä)
imuilman lämpötila-anturi
<font size=-1>[ This Message was edited by: Myrtsi on 2004-10-31 00:41 ]</font>
Hmm, laskin kyllä suuttimet riittäviksi kyseisiin tehoihin mitä haen ja ei tuo nyt niin kallista minusta ole kun maksaa koko lysti 50e eli suuttimien hinta, koneistus ja hitsaus yms tulee ilmaiseksi.
Megasquirt on nyt sitten muutamaa johtoa vaille tinattu valmiiksi, imusarja on koneistusta ja porausta vaille valmis. Kai siittä vielä joskus auto tulee.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Myrtsi on 2004-08-23 22:38 ]</font>
Megasquirt on nyt sitten muutamaa johtoa vaille tinattu valmiiksi, imusarja on koneistusta ja porausta vaille valmis. Kai siittä vielä joskus auto tulee.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Myrtsi on 2004-08-23 22:38 ]</font>
C18NZ on yksipisteruisku, eli neljä lisää tekee vasta viisi suutintaOn 2004-08-23 18:16, OPOWER wrote:
Miksi neljä suutinta lisää? Eikö olisi järkevämpää laittaa neljä oikean kokoista, kuin kahdeksan liian pientä?
Arvaisin että alkuperäinen ei ole tulossa käyttöön, eli tekeillä on nelipisteruisku yksipisteruikkimen imusarjalla?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
On 2004-08-30 18:15, Tuomas wrote:C18NZ on yksipisteruisku, eli neljä lisää tekee vasta viisi suutintaOn 2004-08-23 18:16, OPOWER wrote:
Miksi neljä suutinta lisää? Eikö olisi järkevämpää laittaa neljä oikean kokoista, kuin kahdeksan liian pientä?
Arvaisin että alkuperäinen ei ole tulossa käyttöön, eli tekeillä on nelipisteruisku yksipisteruikkimen imusarjalla?
No no, Tuomas. Täällä osataan sentään lukea, ja laskeakin vähäsen!