Opel kadett E 1.8 T

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Myrtsi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 54
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Myrtsi »

Tästä aloitettiin...

Kuva

Ja tänne ollaan päästy...

Kuva

Vielä puuttuu muutama osa...

Kuva

Parempia kuvia tulee kun saan digikameran.

Teknistä tietoa:

Kori: Vm -85 1.2 reikäleipä, ei vahvistettu.

Alusta: Weitec -75mm (60mm + jousilautaset 15mm) edessä ja -60mm takana, polyuretaani puslat kaikkialla.

Moottori: C18NE, alakerta laakeroitu uusiksi, kansi kevyesti portattu, imusarja on muutoksen kourissa kun siihen tulee 4-suutinta lisää. Kuparikansipahvi 2mm, Megasquirt.

Pakopuoli: ei ole itse tehty vaan ostettu Nealta, eli pakosarja, portattu kkk turbo, downpipe, pakoputki, Audi TT.

Jarrut: edessä EBC 256mm, Greenstuff ja takana 260mm eli Gsi 16v.

Puutteet:

Välijäähdytin (lasken mitat kun kerkeän)
Puskurit (ei tarvitse, tehdään itse)
Bensapumppu -> 200Hp B.linjaan (saa tarjota)
Säädettävä bensapaineensäädin ja psi
Ratti = Dino, Momo yms ø280mm
Musta nahkainen kattopahvi (saa tarjota)
Musta Hattuhylly (saa tarjota)
Lambda (3-johtoinen olisi hyvä)
imuilman lämpötila-anturi

<font size=-1>[ This Message was edited by: Myrtsi on 2004-10-31 00:41 ]</font>
Vilderi
OCF Member 2017
Viestit: 1629
Liittynyt: 28 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Siikainen city
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

Tyhjästä nyhjästy? :eek:

Ihan nätti peli, millasta puskinta tulossa?
Avatar
datzka
'Senator'
'Senator'
Viestit: 886
Liittynyt: 09 Joulu 2003, 02:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja datzka »

vähän huonoja kuvia. :I
Bilan: MB Vito 111cdi -05

Ex: BMW Z3 2.8 Roadster, BMW E36 328, Nissan 200SX S14A+S14, BMW E36 325 Cabriolet/Coupe/Sedan, Audi Coupe Quattro, Calibrat x3
Avatar
Lazi
'Senator'
'Senator'
Viestit: 620
Liittynyt: 21 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Lazi »

Jotain specsejä konehuoneen puolelta???
OPOWER
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 228
Liittynyt: 02 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja OPOWER »

Miksi neljä suutinta lisää? Eikö olisi järkevämpää laittaa neljä oikean kokoista, kuin kahdeksan liian pientä?
wau!
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 98
Liittynyt: 23 Joulu 2003, 02:00
Paikkakunta: p-joki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wau! »

On 2004-08-23 18:16, OPOWER wrote:
Miksi neljä suutinta lisää? Eikö olisi järkevämpää laittaa neljä oikean kokoista, kuin kahdeksan liian pientä?
+
Ja lopuksi halvempaa.
Myrtsi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 54
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Myrtsi »

Hmm, laskin kyllä suuttimet riittäviksi kyseisiin tehoihin mitä haen ja ei tuo nyt niin kallista minusta ole kun maksaa koko lysti 50e eli suuttimien hinta, koneistus ja hitsaus yms tulee ilmaiseksi. :smile:

Megasquirt on nyt sitten muutamaa johtoa vaille tinattu valmiiksi, imusarja on koneistusta ja porausta vaille valmis. Kai siittä vielä joskus auto tulee.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Myrtsi on 2004-08-23 22:38 ]</font>
Avatar
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1233
Liittynyt: 18 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Timotee »

On menny Arton puuhastelut pykälän eteenpäin siitä kun tunnilla puuhasit sitä poikkitukea siihen yhteen räpellykseesi silloin pari vuotta sitten... :smile:
Tsemiä!
MV6
Avatar
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 12704
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

On 2004-08-23 18:16, OPOWER wrote:
Miksi neljä suutinta lisää? Eikö olisi järkevämpää laittaa neljä oikean kokoista, kuin kahdeksan liian pientä?
C18NZ on yksipisteruisku, eli neljä lisää tekee vasta viisi suutinta :smile:

Arvaisin että alkuperäinen ei ole tulossa käyttöön, eli tekeillä on nelipisteruisku yksipisteruikkimen imusarjalla?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Myrtsi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 54
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Myrtsi »

Kyllä C18NZ on yksipiste ruisku johon kun laittaa neljä suutinta lisää niin tulee 1+4=5 ja C18NE kone jossa kyllä on neljä suutinta vakiona ja kun siihen laitetaan neljä lisää niin tulee 4+4=8 =)
OPOWER
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 228
Liittynyt: 02 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja OPOWER »

On 2004-08-30 18:15, Tuomas wrote:
On 2004-08-23 18:16, OPOWER wrote:
Miksi neljä suutinta lisää? Eikö olisi järkevämpää laittaa neljä oikean kokoista, kuin kahdeksan liian pientä?
C18NZ on yksipisteruisku, eli neljä lisää tekee vasta viisi suutinta :smile:

Arvaisin että alkuperäinen ei ole tulossa käyttöön, eli tekeillä on nelipisteruisku yksipisteruikkimen imusarjalla?

No no, Tuomas. Täällä osataan sentään lukea, ja laskeakin vähäsen!
rentator
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 45
Liittynyt: 20 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja rentator »

Missäs vaiheessa tämä projekti? Kiinnostusta on! jos vaikka itekki samanmoista konetta rupeis turbottamaan...
Myrtsi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 54
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Myrtsi »

Juu, projekti on nyt sitten jäissä kun meni talli alta ja uutta en ole saanut hommattua mistään. pitää ottaa uudet kuvat kyllä autosta kun ei nuo kamerakännyn kuvat ole mistään kotoisin.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Myrtsi on 2004-10-31 00:43 ]</font>
Vastaa Viestiin