C18NZ 4-pisteruisku ?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
opel76
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 198
Liittynyt: 12 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja opel76 »

Onko mitään hyötyä hankkia 4-pisteruiskua ko. koneeseen ? Mikä ero on tässä koneessa GTE 1.8 jossa on 115 hv, onkohan koneen tyyppi sitten 18E. Käytetty ainakin vanhemmissa GSi kadeteisa ja uudemmissa GT/E kadetissa. Onko niissä jotain muutakin eroa kuin tuo ruisku ?
meto
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Maalis 2002, 02:00
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja meto »

Varmaankin eri männät (korkeampi puristussuhde),eri nokka-akseli ja eri ruiskun ohjelma.Ainakin nämä.En kyllä tunne tuota NZ moottoria kovin tarkkaan.
Avatar
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 12704
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Autosi lienee vähäpäästöinen kun siinä on tuo C18NZ, eli siihen ei voi laittaa nelipisteruiskua koska se ei olisi sen jälkeen enää vähäpäästöinen.

Jos haluat lisää tehoa niin vaihda koko kone :smile:
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
opel76
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 198
Liittynyt: 12 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja opel76 »

Niinpä tietysti :smile:
Vastaa Viestiin