jäsenkorttia odotellessa aika venyy pitkäksikin?

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
opel is my ride!
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 85
Liittynyt: 10 Kesä 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja opel is my ride! »

Juu, eli olen liittynyt+ maksanut jäsenmaksut jo aikas kauan sitten , korttia ei vaan näy missään, eikä mitään lehteä yms?

Ajattelin vaan että olis ihan kiva jos sitä sais sen mitä sovitaan...Että Vileeni vois laittaa sitä korttia tuleen :smile:Vastaa vapaasti Keijo!
Avatar
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

juu. ennen oulun miittiä itte liityin ja yks lehti on tullut. eipä niitä ole mun ymmärtääkseni enemmän vielä julkaistukaan. mut ois kyllä ihan kiva saada se kortti ennenkuin joutuu maksamaan seuraavan vuoden maksun. :smile:
Sakkeus
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 294
Liittynyt: 22 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Järvenpää & Vantaa & Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sakkeus »

Tiedän itse henk. koht. syistä että kortin saanti voi viivästyä sen vuoksi että laser paino valmistaa VAIN muistaakseni 50 kpl eriä. Eli OCF "odottaa" niin kauan että 50 tulee täyteen. Sitä en tiedä mitä SITTEN tehdään kun 50 ei tule täyteen. Odotin itse 1½kk korttiani. Mutta jos menet esim ostamaan jotain tuotteita klubin yhteistyö myymälästä muistaakseni maksukuitti riittää todisteeksi että kuulut OCF:n ja sitä vastaan saat esim. klubi alennuksen. Jotenkin näin se meni. :lol:
Face Your Fears and Live Your Dreams!
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 6807
Liittynyt: 01 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Lahti City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

Näinhän se menee & eikö se kuitenkin ole niin, että hyvää kannattaa odottaa vähän pidempäänkin, vai mitä?

Jäsenetu liikkeissä on nimilista jäsenistä & ellei ole vielä jäsenkorttia, niin henkkarit riittävät todistamaan jäsenyyden.

Valitettavasti kerhomme laserleikattuja alumiinipinnoitettuja jäsenkortteja EI PYSTY tekemään missään puutöissä itse, vaikka mieli tekisikin...

Eli, homma menee näin:

-Kerho joutuu maksamaan aina koko arkin, johon mahtuu 42 korttia, kun minä piirrän ne.
On aivan sama, teetätänkö yhden, vai 42 korttia => hinta on sama, joten varmaan ymmärrätte, että sen vuoksi on välttämätöntä odottaa aina jonkinaikaa, että kortteja tulee "jonoon"...
-Joskus on kuitenkin pakko teettää vajaita arkkeja, ettei jäsenet joudu odottamaan kohtuuttoman kauan.
-Kokeilin sitäkin, että teetin jo etukäteen ihmisille kortteja, kun olin saanut heiltä liittymiskaavakkeen postissa, mutta kaikki kun eivät jostainsyystä maksakaan lähettämääni laskua niin silloin minulla on kasapäin roskiin heitettäviä, kerhon maksamia kortteja, joille ei ole mitään käyttöä, kun jotkut eivät maksakaan laskujaan.
Kumma juttu.
-Aina kun olen piirtänyt arkillisen kortteja, toimitan tiedostot laser-firmaan, missä he tekevät kortit, kun ehtivät ja tämänjälkeen toimittavat ne luonnollisesti minulle.
-Käyn jokaisen kortin läpi teko virheiden varalta.
-Siitä eteenpäin niitä saa jokaisessa kerhon tapahtumassa olemalla siellä itse paikalla ja ellei korttia ole lunastanut ennen seuraavan lehden postitusta, niin ne lähetetään lehden mukana, sillä pelkän kortin lähettämisessä yksinään lähes jokaiselle uudelle jäsenelle ei ole mitään järkeä. Siihen palaisi suhteeton summa rahaa ja sen lisäksi minulla ei olisi siihen edes mitään resursseja, sillä harrastuksillekin aika on loppupelissä rajallinen ja vuorokaudessa onn kuitenkin vain 24 tuntia.
-Tottakai olisi todella hienoa, että jokainen kerholainen saisi heti liityttyään käteensä uuden kerholehden ja hienon jäsenkortin, mutta kun se ei valitetavasti ole mahdollista.

Tällä hetkellä minulla on noin 70 uutta jäsenkorttia kotina odottamassa saajaansa!

Toivottavasti tämä oli selventävä & tyydyttävä vastaus kysymyksiin...

Kyllä ne kortit sieltä tulee, kun vähän malttaa odottaa...

Taisi tulla vähän turhan tarkka selvitys, mutta tulihan tehtyä.

Kerhoterveisin : K.Vilen/OCF

PS: Tänäänkin jaoin Ahveniston moottoriradalla kerhon S.O.R.-ratapäivillä varmaan 10 jäsenkorttia uusille jäsenille.



<font size=-1>[ This Message was edited by: EVO-500 on 2002-09-09 00:30 ]</font>
Vastaa Viestiin